Geen twijfelwonden, wat wil zeggen dat hij OF zo stoer was dat hij 2 keer vol in zijn eigen borstkas ramde OF dat iemand hem 2 keer vol in zijn borstkas ramde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef methodmich het volgende:
De tijd gaat hard inderdaad. En nog steeds onduidelijkheid rond zijn dood.
Er zijn een aantal nummers van Basement twee die veel beter zijn dan bijvoorbeeld een Coast to Coast van Basement I.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:55 schreef Lamon het volgende:
New Disaster is zo'n mooi nummer! Echt bijna tranen in mijn ogen.
Ik denk dat men over het algemeen toch vind dat Elliott het best tot zijn rechtkomt met een hele minimale begeleiding waar zijn gitaar en stem de hoofdrol spelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef nozem het volgende:
Elliott Smith.![]()
Ik heb weer eens Figure 8 opstaan en ik vind het werkelijk (nog steeds) een zeer goed album. Ik houd wel van die volle (met ontwijfeld dure productietechnieken verkregen) sound. Ik snap niet waarom dat album bij liefhebbers vaak zo 'slecht' scoort. Is het omdat men over het algemeen de akoestische 'lo-fi sound' van zijn eerdere albums toch meer apprecieert?
Ja, hoewel ik desondanks XO toch veruit zijn beste plaat vind.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat men over het algemeen toch vind dat Elliott het best tot zijn rechtkomt met een hele minimale begeleiding waar zijn gitaar en stem de hoofdrol spelen.
Ik vind beatlesque juist zo mooi aan Xo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik desondanks XO toch veruit zijn beste plaat vind.
Al die uitgelekte B-sides vind ik gewoon als album een van de betere van Smith. Enige wat er boven staat is Either/Or denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind beatlesque juist zo mooi aan Xo.
Hij wilde met Basement on the hill dan ook een White album maken. Overigens vind ik de keuze nogal raar als je die uitgelekte demo's bekijkt. Er zit echt gouden materiaal bij (Worst part is over bijvoorbeeld en Riot Coming)...
Maar al die Basement... songs zijn live en acoustisch ook zo verschrikkelijk mooi. Doodzonde dat Basement niet als de eerste 3 is opgenomen, dan hadden we misschien een winner gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind beatlesque juist zo mooi aan Xo.
Hij wilde met Basement on the hill dan ook een White album maken. Overigens vind ik de keuze nogal raar als je die uitgelekte demo's bekijkt. Er zit echt gouden materiaal bij (Worst part is over bijvoorbeeld en Riot Coming)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |