Ga je dutje doen?quote:
Wat? Wil je ook een massage?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
Wat een kut streams!!!! zum kotzen
Leven die nogquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als ik ga. ga ik voor de full monthy..
Ik heb de streams niet aan, maar ik kan me op dit tijdstip niet voorstellen dat ik bij het zien van de streams zou denken "ja, een massage... lekker"quote:
ik keek naar de streams, maar dacht ergens anders aanquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de streams niet aan, maar ik kan me op dit tijdstip niet voorstellen dat ik bij het zien van de streams zou denken "ja, een massage... lekker"
Hoewel die gedachte zonder de streams probleemloos in me opkomt
Geen flauw idee... ik weet wel waar ik over niet al te lange tijd benquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
where is iedereen eigenlijk?
in de kantinequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
where is iedereen eigenlijk?
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zoquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
ik ga een kippesoepie maken..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Het is verdomme helemaal geen pauze![]()
ja kut, ben ook weer ziek, pas nog geweest. veel lui hebben last...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de rest is ziek,zwak of misselijk![]()
Dat weet je met Scan nooit... of hij is pissig op z'n mede-users, of hij is heel DGK inmiddels helemaal zat, maar iedere zoveel tijd komt er weer een "ik kom nooit meer" post en dan houdt hij dat idd een tijdje vol, maar "nooit" is altijd langer dan je denktquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zo
hoe zit het eigenlijk met scanman, vond 'm altijd wel leuk, is ie gebrouilleerd met fok?
Ik heb m deze week nog in de cos zien postenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobascert rent nu door het weiland achter een kip aan en collecteert groenten, dus die zien we over een uur of zo
hoe zit het eigenlijk met scanman, vond 'm altijd wel leuk, is ie gebrouilleerd met fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |