abonnement Unibet Coolblue
pi_53343694


Joop van Riessen is geboren halverwege de Tweede Wereldoorlog in Bloemendaal. Zijn vader wilde dat hij dominee werd, zijn moeder zag hem als arts. Maar Joop ging bij de politie.
Hij heeft veertig jaar bij de politie in Amsterdam gewerkt en vond zojuist bij Paul en Witteman het volgende over het optreden van Geert Wilders in de Tweede kamer:

" In wezen zou je de neiging hebben te zeggen: We mollen hem. Dat zijn duizenden mensen in de wereld die om een of andere reden op hem stemmen en niet in deze wereld thuishoren die mogen van mij het land worden uitgezet. "

Raar als deze voormalige medewerker van de Politie zo een mening erop nahoudt alsof die mensen die op Wilders stemmen allemaal facisten of racisten zijn. Of is het dat die mensen het zat zijn dat de huidige politiek zo laks en laf reageert op de constante overlast van een deel van de Marokkanen en dit continue met het welbekende pappen en nathouden methode denkt te kunnen bestrijden.

Ook de andere gasten waren duidelijk over Geert Wilders:

Joyce Roodnat : " Het is raar cabaret wat Wilders doet, hij kankert alleen maar."

Diederik Samsom: " Wilders is onverdraagzaam en is een softie ivg met Jan Maat alleen de Allianca Italia komt alleen in de buurt van dit soort vorm van facisme maar ik ga zijn partij niet van facisme betichten want hij verheerlijkt geweld niet. "

[ Bericht 31% gewijzigd door jurgen. op 21-09-2007 00:36:52 ]
pi_53343853
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef jurgen. het volgende:
[afbeelding]

Joop van Riessen is geboren halverwege de Tweede Wereldoorlog in Bloemendaal. Zijn vader wilde dat hij dominee werd, zijn moeder zag hem als arts. Maar Joop ging bij de politie.
Hij heeft veertig jaar bij de politie in Amsterdam gewerkt en vond zojuist bij Paul en Witteman het volgende over het optreden van Geert Wilders in de Tweede kamer:


" Dit neigt naar facisme wat die man uitkraamt en het liefst ruimt iemand hem op. "
Wie is deze man dat hij gelegenheid krijgt om op televisie te verkondigen dat één van onze gekozen volksvertegenwoordigers maar opgeruimd zou moeten worden? En dat beticht anderen van fascisme...
pi_53343936
.
LOl
I´m back.
pi_53344047
Ik was al bezig Joop, en velen die de samenleving draaiende houden en wat van hun leven willen maken met mij

Kennis economie!

Zet Nederland maar in de uitverkoop en haal nog wat gelukzoekers naar binnen ik ben over een per jaar weg hier!

Lekker vrijstaand wonen voor 200.000 euro, geen bijtelling cq onzinbelastingen op mijn (lease)auto en geen multicultureel gespuis!
pi_53344055
Wilders is toch voorstander van de vrijheid van meningsuiting - dat je alles moet mogen zeggen, ook als je daarmee mensen kwetst, beledigt of discrimineert?

Dan kun je als Wilders-aanhanger toch moeilijk kritiek op deze man hebben, want die doet in weze precies hetzelfde.
pi_53344078
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik was al bezig Joop, en velen die de samenleving draaiende houden en wat van hun leven willen maken met mij

Kennis economie!

Zet Nederland maar in de uitverkoop en haal nog wat gelukzoekers naar binnen ik ben over een per jaar weg hier!

Lekker vrijstaand wonen voor 200.000 euro, geen bijtelling cq onzinbelastingen op mijn (lease)auto en geen multicultureel gespuis!
Doei. .
I´m back.
pi_53344168
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Igen het volgende:
Wilders is toch voorstander van de vrijheid van meningsuiting - dat je alles moet mogen zeggen, ook als je daarmee mensen kwetst, beledigt of discrimineert?

Dan kun je als Wilders-aanhanger toch moeilijk kritiek op deze man hebben, want die doet in weze precies hetzelfde.
Oproepen tot moord is toch wel de limit, lijkt me. Als hij dat letterlijk zo heeft gezegd als hierboven staat, dan is dat wat mij betreft echt een stap te ver, ongeacht wat je verder van Wilders vindt.
pi_53344238
Hetzelfde als WIlders, maar aan de andere kant van het spectrum. Waarom zou WIlders het alleenrecht hebben op domme, ongefundeerde 'de-angst-regeert' uitspraken? Toffe vent die Joop
Jesus saves but death prevails.
pi_53344251
Wow, de bullshit-bingokaart is al aardig vol.
pi_53344337
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef Shivo het volgende:
Hetzelfde als WIlders, maar aan de andere kant van het spectrum. Waarom zou WIlders het alleenrecht hebben op domme, ongefundeerde 'de-angst-regeert' uitspraken? Toffe vent die Joop
Geef eens een quote van Wilders waarin hij oproept tot geweld en/of moord?
pi_53344409
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef jurgen. het volgende:
[afbeelding]

:


" Dit neigt naar facisme wat die man uitkraamt en het liefst ruimt iemand hem op. "
Oei , heeft hij dat letterlijk zo gezegt?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_53344531
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Igen het volgende:
Wilders is toch voorstander van de vrijheid van meningsuiting - dat je alles moet mogen zeggen, ook als je daarmee mensen kwetst, beledigt of discrimineert?

Dan kun je als Wilders-aanhanger toch moeilijk kritiek op deze man hebben, want die doet in weze precies hetzelfde.
Inderdaad maar Wilders heeft straks een dikke meerderheid dus dan kan hij beter zelf vertrekken
De mensen stemmen niet voor niets op hem dus er zijn genoeg mensen die dit allemaal niet accepteren
  donderdag 20 september 2007 @ 23:55:27 #13
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53344571
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef jurgen. het volgende:


Raar als deze voormalige medewerker van de Politie zo een mening erop nahoudt alsof die mensen die op Wilders stemmen allemaal facisten of racisten zijn. Of is het dat die mensen het zat zijn dat de huidige politiek zo laks en laf reageert op de constante overlast van een deel van de Marokkanen en dit continue met het welbekende pappen en nathouden methode denkt te kunnen bestrijden.
Raar? Gewoon een weldenkend mens met een wat overtrokken reactie op een blonde mongool die toevallig in de politiek terecht is gekomen.
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_53344600
ach laten we even naar amsterdam en rotterdam kijken.
de zogenaamde multi-culti pareltjes.

werkt goed he.

juist, ach nog 30 jaar en er is geen probleem meer...


ook geen vrij nederland

gelukkig kan ik zo naar dld verhuizen
pi_53344644
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Raar? Gewoon een weldenkend mens met een wat overtrokken reactie op een blonde mongool die toevallig in de politiek terecht is gekomen.
Wat overtrokken...

Wilders zijn meningen zijn op deze schaal nog niet eens 'overtrokken' te noemen...

En dat is hoofdcommisaris geweest...
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:00:20 #16
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_53344703
Ach, als de ene knettergekke figuur A schreeuwt, dan heb je altijd weer knettergekke figuur die B schreeuwt. Wilders, Van Riesen, allemaal meelijwekkend gepeupel.
pi_53344717
Ja, de man heeft een stuk meer gepresteerd en betekend voor de Nederlandse samenleving dan jullie peroxide partner in xenofobie Wilders. En laat het alsjeblieft niet bij " dreigementen" Nederland te verlaten, voeg de daad eens bij het woord. Liever vandaag dan morgen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:02:46 #18
92279 N.icka
Windforce 11
pi_53344756
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef gelly het volgende:
Ja, de man heeft een stuk meer gepresteerd en betekend voor de Nederlandse samenleving dan jullie peroxide partner in xenofobie Wilders. En laat het alsjeblieft niet bij " dreigementen" Nederland te verlaten, voeg de daad eens bij het woord. Liever vandaag dan morgen.
Dus als je meer gepresteerd hebt mag je dit zulk dingen op tv roepen
pi_53344763
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:00 schreef gelly het volgende:
Ja, de man heeft een stuk meer gepresteerd en betekend voor de Nederlandse samenleving dan jullie peroxide partner in xenofobie Wilders. En laat het alsjeblieft niet bij " dreigementen" Nederland te verlaten, voeg de daad eens bij het woord. Liever vandaag dan morgen.
ah hier hebben we een typische linkse schreeuwer.

wat zijn jouw oplossingen dan voor de problemen of ben je er nog niet uit of er problemen zijn?
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:03:45 #20
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53344795
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef jurgen. het volgende:
[afbeelding]

Joop van Riessen is geboren halverwege de Tweede Wereldoorlog in Bloemendaal. Zijn vader wilde dat hij dominee werd, zijn moeder zag hem als arts. Maar Joop ging bij de politie.
Hij heeft veertig jaar bij de politie in Amsterdam gewerkt en vond zojuist bij Paul en Witteman het volgende over het optreden van Geert Wilders in de Tweede kamer:


" Dit neigt naar facisme wat die man uitkraamt en het liefst ruimt iemand hem op. "

Ook een opmerking van Paul Witteman waarin gesteld werd dat Wilders 9 zetels had en dus duizenden mensen vertegenwoordigde was Joop van Riesen helder.

" Dit soort mensen die weigeren de nieuwe nederlandse samenleving te accepteren met Marokkanen e.d. dienen maar het land per direct te verlaten "
Daar heeft-ie wel een punt. Ben eigenlijk wel ontzettend voor. Al die wilders-stemmers willen terug naar de jaren 50, toen er nog geen gastarbeiders waren. Het zou me niets verbazen als ze brildragers ook willen interneren, omdat 'een echte nederlander geen bril draagt, en een bril een teken is van links (en dus verdacht) intellectualisme'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:03:58 #21
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53344802
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef Bresser het volgende:

[..]

ah hier hebben we een typische linkse schreeuwer.

wat zijn jouw oplossingen dan voor de problemen of ben je er nog niet uit of er problemen zijn?
welke problemen?
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_53344839
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:03 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

welke problemen?
De problemen natuurlijk. Je weet wel, MAROKKANEN EN MOSLIMS.
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:05:42 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53344845
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik was al bezig Joop, en velen die de samenleving draaiende houden en wat van hun leven willen maken met mij

Kennis economie!

Zet Nederland maar in de uitverkoop en haal nog wat gelukzoekers naar binnen ik ben over een per jaar weg hier!

Lekker vrijstaand wonen voor 200.000 euro, geen bijtelling cq onzinbelastingen op mijn (lease)auto en geen multicultureel gespuis!
ahh weer zo'n verkapte gelukszoeker ... hoe voel je je als economisch vluchteling, vind je dat je ook recht hebt om ergens anders heen te gaan waar het beter is?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:05:56 #24
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53344850
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:05 schreef gelly het volgende:

[..]

De problemen natuurlijk. Je weet wel, MAROKKANEN EN MOSLIMS.
Ohhh die!.......ehhhh wat??
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:08:18 #25
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53344904
Maar, stel je eens voor dat we wilders z'n zin geven. Dat we inderdaad alle marokkanen en moslims het land uitzetten, en dat we niet kijken naar de economische ravage die dat teweegbrengt (jah, nou moeten opeens kansloze nederlanders aan het werk, en dat zijn ze niet gewend ).

Wat moet wilders dan? Dan is-ie opeens een geen-issue partij, want er zijn geen moslims meer.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')