Opslaan als .docquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:11 schreef Kersje86 het volgende:
okies tis gelukt, stom foutje:P
maar het ziet er wel goed uit, alleen internet is heel erg sloom , hoop dat dat komt door het booten vanaf de CD
verder openoffice, dat is wel een probleem wanneer ik het ook doormoeten sturen naar mensen die geen Linux hebben draaien, hoe doe ik dat dan?
Heb trouwens mandriva draaien nu
Wat boeit mij nou of linux populair is of niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:25 schreef doppelgänger het volgende:
<knip>
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:24 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou of linux populair is of niet.
Ik wil graag een OS die stabiel, veilig en werkbaar is. En gratis. Boeiend of het nou wel of niet popu is.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:04 schreef beerten het volgende:
[..]
Opslaan als .doc
Kan je aangeven in de voorkeuren dat ie dit standaard doet. heb je nergens geen problemen mee.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef Kersje86 het volgende:
ja maar dat willen de andere mensen dan weer niet installeren... maar is het ook mogelijk om ms office .doc .xls te openen met open office, wel toch?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen probleem, mits het geen Office 2007 documenten zijn.
Op http://www.free-penguin.org/ kan je gratis eenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:57 schreef YellowBanana het volgende:
Is da zo makelijk? vet, maar ik zie die pinguin nie op die site, ah boeie
Probeer het eens andersom, een ISO ODF-file openen in MS Office....quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:39 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn ze wel te openen... Ik heb een docx bestand geprobeerd met OOo 2.3, maar ik kan niet echt zeggen dat 't leesbaar wasEn anders kan je ze ff converteren naar een formaat dat wel te openen is
.
Veel windows-programmatuur valt te draaien via Wine, maar tot op heden heb ik dat eigenlijk nog nooit geprobeerd aangezien er genoeg standaardprogramma's waren die hetzelfde deden onder linux.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:11 schreef Kersje86 het volgende:
ben er ook wel benieuwd naar, Linux... hoe zit het precies met de comptabiliteit... zoals mac os kan/kon je niet alles op draaien, hoe zit het met Linux?
Ben zelf inderdaad nog geen virus tegengekomen onder linux en mac, maar dat komt voornamelijk omdat de meeste mensen windows gebruiken; daar richten virusschrijvers zich dan doorgaans ook op. Wel ben ik ervan overtuigd dat virussen minder potentieel tot echte schade hebben op linux / mac.quote:[...] en wat is er zoveel beter aan, en qua virussen enzo, bij mac hebben ze dit dus niet
quote:Op maandag 24 september 2007 17:33 schreef YellowBanana het volgende:
I need help. Dat ISO branden lukt me al niet. Ik gebruik een programma Active ISO brander, zegt ie dattie klaar is en dat het succesvol is en vervolgens is de cd gewoon leeg :S
Controleer of de MD5checksum correct is van de iso.quote:Op maandag 24 september 2007 17:33 schreef YellowBanana het volgende:
I need help. Dat ISO branden lukt me al niet. Ik gebruik een programma Active ISO brander, zegt ie dattie klaar is en dat het succesvol is en vervolgens is de cd gewoon leeg :S
http://en.opensuse.org/SuSE_install_from_USB_drivequote:Op maandag 24 september 2007 18:53 schreef YellowBanana het volgende:
Kan ik Ubuntu niet booten van een usb stick ofzo?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:52 schreef YellowBanana het volgende:
Heb al een aantal programma's geprobeert. Meestal gaat het lampje van write dan branden, en alles lijkt normaal, dan is het 'klaar'. Vervolgens doe ik de CD hier erin om te kijken of ie werkt en dat issie leeg. hij boot ook niet op de nieuwe :S
a) je hebt blijkbaar weinig ervaring met linux van tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef daniel.spijker het volgende:
dus jij gaat zonder ervaring en kennis met linux aan de gang
Is hetzelfde als je kiddo van 3 in je auto laten rijden
Good luck! en remember; ls -la is the key!
wellicht, maar dan nog. Linux is nog lang geen windows.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:51 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
a) je hebt blijkbaar weinig ervaring met linux van tegenwoordig
hmm zo kwam het over maar NM.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:36 schreef YellowBanana het volgende:
@Daniel ik heb nooit gezegt dat ik een dag later helemaal alles met linux wil kunnen doen...
Klopt, maar wat je hier schrijft is al weer een tijd geleden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:09 schreef daniel.spijker het volgende:
nee zo bedoel ik dat niet jumparound, en ik werk nagenoeg nooit met linux.
Alleen ik vind als je alleen al ziet dat er al snel 3 manier van installatie zijn.
RPM packages, source codes en ehm.. laatste is mij even ontschoten.
linux is hardstikke leuk om mee te starten... maar ik ben wel van mening dat wanneer je vraagt hoe ene opstart cd te maken, etc dat je kennis niveau wellicht iets te beperkt is om met linux te werken.
Maar, ik zal het in ieder geval proberen!
Wat een gelul. Heb mijn laptop binnen een dag aan de praat, win32 codecs, netwerk, wifikaart met ndiswrapper etc. Geen enkel probleem. En ik heb ook mijn rijbewijs niet, slechts gezond verstand en googlequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef daniel.spijker het volgende:
dus jij gaat zonder ervaring en kennis met linux aan de gang
Is hetzelfde als je kiddo van 3 in je auto laten rijden
Good luck! en remember; ls -la is the key!
Ubuntu gebruikt dan ook geen rpm's maar deb'squote:Op dinsdag 25 september 2007 16:29 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik heb mediaplayers, skype, bittorrent, msn, firefox, mp3-encoder en een DVD-ripper allemaal geinstalleerd met klikkie-klikkie. Er kwam geen RPM aan te pas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |