Checkquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 18:09 schreef dutchie het volgende:
Vliegvrager, je was echt totaal anders als ik verwacht had. Ik had gedacht dat je een beetje nukkig zou zijn maar nee hoor. Je legde alles vriendelijk en rustig uit.
Dat hoop ik toch.quote:Op zondag 18 november 2007 19:59 schreef Peet64 het volgende:
Ha, ook thuis eindelijk. Honden uitgelaten en de chaos opgeruimd.
Schijnbaar konden de achterblijvers de vetbollen voor de vogels niet verdragen, dat zal ze leren om deuren open te maken. En ik vergeet nooit meer om die deur op slot te doen.
Vond het heel gezellig en vermoedelijk heb ik ook het een en ander geleerd.
Hartelijk dank allemaal voor jullie geduld.
Dank jequote:Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef dutchie het volgende:
Alex( x5) leuke foto's.
Ik had dat lange mooie haar van Briana er ook nog op willen zetten, helemaal vergeten.
Dank jequote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef briana_muirinn het volgende:
dank!
Ik zag pas bij de foto van Alex dat mijn haar _zo_ lang is, ik kan zelf niet naar mn achterkant kijken![]()
Alex, je hebt heel wat toffe foto's geschoten! Mijn favorieten zijn nr 8 (als ik ze goed geteld heb) van de fietsbel in het gras, nr 12 van de 2 ganzen in het water, nr 15 (gans van boven) en nr 16 (weerspiegelde meeuw), nr 18 (stelletje met 2 vazen op voorgrond) en nr 28 (hert alleen).
de composities op deze foto's vind ik erg mooi![]()
Dankquote:Op zondag 18 november 2007 20:52 schreef briana_muirinn het volgende:
Wow! die eerste van de hond is gaaf!
Hier? plemp maar neer hoorquote:Mag ik een showcase maken als ik het tot een stuk of 8 foto's hou?
Ik heb m binnen, dankjewel!quote:Dank je![]()
Je hebt de grote versie van jezelf trouwens in je gmail
zoveel als je wiltquote:Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef dutchie het volgende:
Hoeveel mag je hier plaatsen tegelijk?
Ben er nu 11 aan het uploaden.(duurt nog wel even)
Zijn niet echt regels voor, maar als je respons wilt, kun je beter een beetje spreiden.quote:Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef dutchie het volgende:
Je mag er zo veel plaatsen als je wilt, MAAR:quote:Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef dutchie het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2007 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoveel als je wiltals t er maar geen 100 zijn
overigens vind ik je een lief mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |