mogen we daar dan blijven kijken??quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
alle pms met verzoek op reactie hebben reactie
Als extra bonus voor deze middag een geheel vrijblijvende en onbegeleide autodidactencursus concertfotografie op dezelfde locatie.
WTF bedoelt die halve gare?
Als dat eXelent Digital betekend, dan heb ik ééntje voor meequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:55 schreef Babsie22 het volgende:
Ik heb morgen een laptop met Photoshop CS2 en Adobe Lightroom, het boek Fotografie van Freeman en Photoshop CS2 for Digital photographers bij me. (en een externe harddisk van 500GB).
Ben alleen mn kabeltje van mn camera vergeten.. Heeft iemand een card reader voor XD kaartjes? Andere typen geheugen passen wel rechtstreeks in mn laptop, maar XD net weer niet..
Zie jullie morgen!
uhmmm, is gewoon openbaar he. Geen idee of ze de entree kwijtschelden als je daar al de hele dag zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mogen we daar dan blijven kijken??
is tof..![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:20 schreef Ynske het volgende:
In hoeverre is men geinteresseerd in wat kopietjes uit t photoshop cs boek
over bv maskers, lagen, retoucheertools etc?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:20 schreef Ynske het volgende:
In hoeverre is men geinteresseerd in wat kopietjes uit t photoshop cs boek
over bv maskers, lagen, retoucheertools etc?
quote:
er is aangegeven dat men zich bezig houd met de basisbeginselen van fotografie, en als mensen vragen hebben over bewerking dat ik daar info over ozu gevenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Peet64 het volgende:
Begin te geloven dat het niveau ondanks wat er gezegd wordt toch te hoog voor mij gegrepen is als ik hoor dat mensen al over nabewerking van foto's praten.
Wordt er verwacht dat je een bepaalde basis kennis hebt en hoor ik morgen enkel abracadabra of is het toch de moeite om morgen te komen aangezien ik echt een beginner ben.
heb net geprobeert om wat kopieen te bakken, maar machine werkt niet meequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]dan ga ik zometeen nog wat kopietjes maken
Ik heb mijn xD-stickie zojuist in mijn tas gedaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:55 schreef Babsie22 het volgende:
Ben alleen mn kabeltje van mn camera vergeten.. Heeft iemand een card reader voor XD kaartjes? Andere typen geheugen passen wel rechtstreeks in mn laptop, maar XD net weer niet..
Ik kom morgen in complete n00b-modus. En zo zullen er wel meer (al dan niet geveinsd) zijn. Dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Peet64 het volgende:
Begin te geloven dat het niveau ondanks wat er gezegd wordt toch te hoog voor mij gegrepen is als ik hoor dat mensen al over nabewerking van foto's praten.
Wordt er verwacht dat je een bepaalde basis kennis hebt en hoor ik morgen enkel abracadabra of is het toch de moeite om morgen te komen aangezien ik echt een beginner ben.
Er zijn nog twee meets, kijk even in de FOT topiclijst.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:01 schreef DarkManta het volgende:
Ooh shit, ik wacht wel wanneer er een meet komt, waarbij de locatie iets centraler ligt.
Je hoort ongetwijfeld abacadabra, maar dat is omdat je dan iets nieuws hoort. Maar wees niet bang dat je te weinig weet of kunt. Het instapniveau is dat je een snapshotje kunt schieten. (en desnoods leg ik dat ook nog even uit).quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:46 schreef Peet64 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |