Kijk uit voor je tenenquote:Op maandag 5 november 2007 18:13 schreef HMaster-II het volgende:
*tenen breekt aan omhoog kicken van het topic*![]()
Is de organisator VV al wat verder met deze clinic?
Hoe zit het met de twijfelaars, al iets van gehoord? Ik dacht nl. dat Noli toch ook definitief zou komen. En Snoopy?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was toch al van plan een overzichtje te maken.
Plaats en datum
In Meppel op 18 november. Exacte locatie en tijd volgen later.
uw gastheren
Vliegvrager
Hmaster-II
PdeHoog
CocaColaLight (?)
Ynske-->als er behoefte is aan bewerk-adviezen
u, als in de degenen wier gastheren wij mogen spelen en die ook daadwerkelijk hebben laten weten op 18/11 te willen komen, of is dat een te lange omschrijving?
briana_muirinn
Babsie22
Paladijn
dutchie
Ils
users die interesse getoond hebben, maar zich nog niet aangemeld hebben.
Alexxxxx
Noli.
knorretje
Peet64
Yupquote:Op maandag 12 november 2007 21:40 schreef briana_muirinn het volgende:
een bepaald cafe of zo?
Bedankt hequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
SchandeHel ende verdoemenis
![]()
![]()
Beterschap en sterkte
Je mag wel op t dak meequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt heHet gaat inmiddels wel weer beter, maar ik wil het niet teveel frustreren en zo
Jammer want ik had er wel zin in
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef HMaster-II het volgende:
Rug van Peter werkt dus tegen
Jammer, maar helaas.
Als ze maar Frans, Engels of Duits spreekt is er behalve jou vast nog wel iemand die tegen haar kan spreken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef Babsie22 het volgende:
Ik neem misschien iemand mee! Ze spreekt alleen geen NL, ze verstaat het wel.
Kijk eens hierquote:Weet iemand de weersverwachting voor zondag? (Of is dat de goden verzoeken??)
zoquote:
Een Friesin?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef Babsie22 het volgende:
Ik neem misschien iemand mee! Ze spreekt alleen geen NL, ze verstaat het wel.
Weet iemand de weersverwachting voor zondag? (Of is dat de goden verzoeken??)
Jammer dat mijn Italiaans nogal roestig is. Roemeens en Italiaans zijn zustertalen. On topic: Ik neem aan dat er op haar geschoten kan worden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef Babsie22 het volgende:
Nope Roemeense... (we studeren beide International Communication in Groningen)
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jammer dat mijn Italiaans nogal roestig is. Roemeens en Italiaans zijn zustertalen. On topic: Ik neem aan dat er op haar geschoten kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |