Ik weet niet meer met wie ik het er over had, maar dit is nou panning.quote:Op zondag 18 november 2007 21:20 schreef briana_muirinn het volgende:
Hier mijn mooiste buit van deze dag:
Nr 1
als je je foto op 600 of 610pix zet krijg je de resizer niet, die resizer is zonde van je foto'squote:Op zondag 18 november 2007 21:30 schreef dutchie het volgende:
Dat was ik RonaldV.
Nou daar gaan we:
Eerst even binnen oefenen. Ynske, ik had toch nog wat scherpe er tussen.
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
je kunt proberen om je armen bij je lichaam te houden tijdens t afdrukken, dan beweeg je iets minder. ik kan t ook heel goed, trillenquote:Op zondag 18 november 2007 21:31 schreef Peet64 het volgende:
Ok, heb de mijne bekeken, toch best heel veel bewogen foto's.
Dat zal een kwestie van leren zijn neem ik aan.
Een aantal ben ik nu op Photobucket aan het laden.
Maar zit al met bewondering naar de geplaatste foto's te kijken.
Het egeltje van Ynske met beide handen eronder is toch wel heel schattig
Als je dan de kop probeert scherp te krijgen, probeer dan eens te focussen op t oog. Binnenlopende vogels, kan altijd gebeurenquote:Op zondag 18 november 2007 21:33 schreef briana_muirinn het volgende:
<denkdenk> ik heb geloof ik scherp proberen te stellen op de kop van het voorste hertje, vogel kwam bij het afdrukken binnenwandelen, die had ik er eigenlijk liever af gehad. Gebeurt soms, hoewel ik er nog niet achter ben waarom...
Ik zie het nu ook!quote:
een rood stippellijntjequote:Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef dutchie het volgende:
Ja maar Ynske, dan moet ik zo nog een keer uploaden. Dat duuuuuurt zo lang.![]()
Wat zie je dan precies?
Je bent de eerste die mijn handen "schattig" noemt...quote:Op zondag 18 november 2007 21:31 schreef Peet64 het volgende:
(..)
Het egeltje van Ynske met beide handen eronder is toch wel heel schattig
Je bent gewoon in t geheel schattigquote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent de eerste die mijn handen "schattig" noemt...kolenschoppen, dat wel, ja..
Wrom bende niet ff langskomen waaien johquote:
Ik neem even aan dat de toolbars in de NL versie precies hetzelfde zijn ingedeeld. Boven het vergrootglas zie je een pipetje. Als je daar met RECHTS op klikt, krijg je nog twee extra opties (die kan met meerdere knoppen trouwens). De onderste optie is dat lineaaltje.quote:Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook!Kan alleen dat lineaaltje van jou niet vinden in CS2 nederlands.
Alle mannen behlave Paladijn en ik waren dus schattig....quote:Op zondag 18 november 2007 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je bent gewoon in t geheel schattig
net als Vv en HM
neeeheee maar jullie ken ik nog niet echt enzo, en die andere 3 welquote:Op zondag 18 november 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alle mannen behlave Paladijn en ik waren dus schattig....
Jouw muts was bijzonder schattig.quote:Op zondag 18 november 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alle mannen behlave Paladijn en ik waren dus schattig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |