tja, die koude blijft nog wel een paar maandenquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef Sander170 het volgende:
Ja hier is het uitstekend indah, wel een beetje koud maar goed uit te houden.
Je hebt gelijk, het is ook maar voor een paar maanden, hooguit een maandje of 4.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, die koude blijft nog wel een paar maanden
Ja best wel, ik zit hier maar op me werk te fokkenquote:
Ja klopt dat was in Januari, en dat is niet fijn nee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik was toevallig afgelopen Januari twee weken in Nederland toen het sneeuwde en vroor. Das niet echt lekker meer te noemen
leuke werktijdenquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:29 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ja best wel, ik zit hier maar op me werk te fokken
ben maar twee weekjes geweest, sindsdien niet meer buiten Zuidoost Azie geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja klopt dat was in Januari, en dat is niet fijn nee.
Maar gelukkig vlak na Januari klaart het alweer aardig op, en komt het begin van de zomer eraan.![]()
Ach, eigenlijk is het gewoon slapend rijk worden; Begin om 11uur s'avonds en ben 8 uur s'morgens weer klaar. Met wat geluk krijg ik alleen telefoon tussen 7 en 8 omdat dan de meeste agenten weer beginnenquote:
Ooh twee weekjes is zat joh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben maar twee weekjes geweest, sindsdien niet meer buiten Zuidoost Azie geweest.
Wat doe je helemaal in Azie dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben maar twee weekjes geweest, sindsdien niet meer buiten Zuidoost Azie geweest.
niet slecht.... niet slechtquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:33 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk is het gewoon slapend rijk worden; Begin om 11uur s'avonds en ben 8 uur s'morgens weer klaar. Met wat geluk krijg ik alleen telefoon tussen 7 en 8 omdat dan de meeste agenten weer beginnen
op mijn luie gat een beetje internetten en zo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:35 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Wat doe je helemaal in Azie dan?![]()
Drie weken, dan weet je gewoon niet meer wat je moet doen hahaha.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat vond ik ook. Zou eerst drie weken gaan, maar dat was toch iets te lang
heb je het goed voor mekaar blijkbaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op mijn luie gat een beetje internetten en zo.
onderhand niet neequote:Op vrijdag 21 september 2007 03:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Drie weken, dan weet je gewoon niet meer wat je moet doen hahaha.![]()
goed genoegquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:52 schreef Nineleven het volgende:
[..]
heb je het goed voor mekaar blijkbaar![]()
Moest even werken, kwam een piketmelding binnen![]()
Ik kan me er eigenlijk totaal niets bij voorstellen maar hoe is het daar nou in vergelijking met hier? (leefsituatie, mensen onder elkaar etc.)quote:
Alvast welstrusten dan maar!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
Dan ga ik zo maar eens slapen, ik zwaai straks nog effe na oke.![]()
met de buren een stuk socialer, verder zijn het ook maar mensen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:06 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk totaal niets bij voorstellen maar hoe is het daar nou in vergelijking met hier? (leefsituatie, mensen onder elkaar etc.)
welterusten dan maar!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
Dan ga ik zo maar eens slapen, ik zwaai straks nog effe na oke.![]()
Okee, ja het is inderdaad ook wat je er zelf van maakt. Maar is het wel aan te raden om er op vakantie te gaan (ik neem aan dat je op indonesie zit gezien je tags?)quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met de buren een stuk socialer, verder zijn het ook maar mensen natuurlijk.qua leefsituatie voel ik me hier prima, een heel stuk vrijer als nog in Nederland. Maar dat ligt voor een deel ook aan mezef.
Maar hoezo ligt dat dan aan jezef?quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met de buren een stuk socialer, verder zijn het ook maar mensen natuurlijk.qua leefsituatie voel ik me hier prima, een heel stuk vrijer als nog in Nederland. Maar dat ligt voor een deel ook aan mezef.
je eigen instelling helpt ook veel, gewoon de dingen wat positief zien helpt al heel wat. Uiteraard zijn er genoeg slechte dingen hier, net als in ieder land.quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar hoezo ligt dat dan aan jezef?
oh, ok.quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik al ging slapen hoor.![]()
Als fok er niet was lag ik hier in me stoel al op 1 oorquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik al ging slapen hoor.![]()
Ja dat geld ook voor mij, uchum denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:31 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Als fok er niet was lag ik hier in me stoel al op 1 oor![]()
Gisterenavond ben ik ook eventjes doorgegaan inderdaad.. zonder fok wellicht niet. Maar ach, we gaan er niet dood aanquote:Op vrijdag 21 september 2007 04:31 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Als fok er niet was lag ik hier in me stoel al op 1 oor![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:43 schreef Sander170 het volgende:
Nou dan ga ik maar weer eens, tot morgennacht rond 02:15, tot dan luitjes.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vrolijk, nog maar 3 uurtjes dan ben ik klaarquote:
Oke, dan ben ik ook blij voor je, en dan ga ik nu dus echt slapen, want ik ben nu al klaar hahaha.quote:Op vrijdag 21 september 2007 04:46 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk, nog maar 3 uurtjes dan ben ik klaar![]()
Koekje d'r bij?quote:
Nu nog niet man.quote:
Haha da's ook lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2007 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Nu nog niet man.![]()
Ik heb net yoghurt met cruesli op!![]()
En hoe....quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:02 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Haha da's ook lekker
Jij mag zo weer aan de bak neem ik aan?
ook een goedemiddag OAquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:03 schreef OA het volgende:
Waarom rijdt iemand met een draaiorgel om deze tijd bij mij door de straat?![]()
Ding speelt niet hoor, maar toch...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:27 schreef Nineleven het volgende:
Je weet wat ze zeggen he; Arbeit macht mude![]()
Ik heb anders de hele nacht "gewerkt" maar van moe zijn is er niet echt sprakequote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:38 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ik heb anders de hele nacht "gewerkt" maar van moe zijn is er niet echt sprake![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |