Wat weet jij daar van?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Over kakkers gesproken: Femke. Nu op politiek24, live! En het is niet beledigend bedoeld.
En trouwens kakkers zijn ook niet meer wat ze ooit geweest zijn .
Alternatief was bij ons die disco aan de Grote Markt, als de nood erg aan de man was, kon je daar wel een WOP scorenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef sigme het volgende:
Nee, ik kwam niet in Pruim. Ik was altijd van de meer alternatieve uitgaansgelegenheden.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Over kakkers gesproken: Femke. Nu op politiek24, live! En het is niet beledigend bedoeld.
Ik dacht dat je op die Willem Depri met z'n kubusjesicoon doelde.quote:
Jij hebt heel wat afgeneukt, niet waar?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alternatief was bij ons die disco aan de Grote Markt, als de nood erg aan de man was, kon je daar wel een WOP scoren![]()
Ik mag niet klagenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij hebt heel wat afgeneukt, niet waar?
Waren het er meer of minder dan 100?quote:
>100quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waren het er meer of minder dan 100?
The Palace, waar die Z-sider van het dak viel?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alternatief was bij ons die disco aan de Grote Markt, als de nood erg aan de man was, kon je daar wel een WOP scoren![]()
Klopt. Die ik nu zie lijkt meer op Pechtold.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:46 schreef Elseetje het volgende:
Zo, dat was een lekker lopend deeltje!
[..]
Ik zie geen Femke.
Simplon ook vaak geweest, gave tentquote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
The Palace, waar die Z-sider van het dak viel?
Ik ging naar Vera, Simplon, De frisse wind. En als het geld op was maar de dorst nog niet gelest naar the Warhol.
Waarom moeten mensen bij jou altijd op iemand anders lijken?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Die ik nu zie lijkt meer op Pechtold.![]()
Gelukkig lijk ik niet op hem.
Lelijke mensen kunnen best een goed verhaal hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Die ik nu zie lijkt meer op Pechtold.![]()
Gelukkig lijk ik niet op hem.
Nee, die is door Jeugdzorg op de taxi gezetquote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef Apropos het volgende:
En nu een zoon die de taxi neemt.
Nee joh. Ik omschreef de toestand van mijn grote liefde zoals deze was toen we verkering kregenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op die Willem Depri met z'n kubusjesicoon doelde.
Was het geen elektrotechniek?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:49 schreef Apropos het volgende:
Maar EchtGaaf, wat heb je dan ook weer gestudeerd?
Sjiek.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nee, die is door Jeugdzorg op de taxi gezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |