Makkelijk hé, al lekker wonen in de westerse wereld? En dan oordelen over waar anderen geen recht op hebben volgens jou.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:27 schreef Taproot het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom?? Is het niet normaal, dat als je ergens recht op hebt, in dit geval familieleden laten overkomen, dat je dan ook moet kunnen aantonen dat je er recht op hebt?
Zeg ik dan dat die personen er geen recht op hebben? Ze moeten het enkel kunnen aantonen, en ik denk dat als ze dan toch zo graag hier komen wonen dat ze die moeite er wel even graag bij nemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Makkelijk hé, al lekker wonen in de westerse wereld? En dan oordelen over waar anderen geen recht op hebben volgens jou.
V.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Makkelijk hé, al lekker wonen in de westerse wereld? En dan oordelen over waar anderen geen recht op hebben volgens jou.
V.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een gejank zeg, ze hoeven niet met een tuinslang de plasbuis
Eén wattenstaafje tegen de binnenkant van je wang en je bent klaar.
Lijkt me geen probleem, die hebben ook gewoon twee ouders namelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En hoe zit dat dan met buitenechtelijke kinderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |