Och, ze hebben méér dan genoeg zendtijd om hun eigen plaat te pluggen, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt niets volgens mij. Al zou het aan kunnen slaan wegens de namen die erin zitten
.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ze hebben méér dan genoeg zendtijd om hun eigen plaat te pluggen, dus dat moet geen probleem zijn.
Ga er eens snel werken danquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:03 schreef MadSteven het volgende:
Omdat ik dan weer basgitaar zing en speel en toevallig ook diskjockey ben... Maar ja, ik draai (nog?) niet op 3FM, dus dat zal wel niet doorgaan
Trustequote:Op vrijdag 21 september 2007 02:08 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens richting bed. Truste!
Ik zou niet weten waar je draaitquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:10 schreef MadSteven het volgende:
Ja, truste sirolf.
En hee, ben tenminste te horen op _een_ station. Web, dat wel, maar dat heeft tegenwoordig al meer luisteraars dan Radio Lutjebroek, ja toch, niet dan?
Was gewoon een antwoord op mijn verkapte vraagquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:18 schreef MadSteven het volgende:
Sorry als dat op spam leek, zo was het niet bedoeld.
Sweet!quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:27 schreef MissHobje het volgende:
en nu voor het echie![]()
[afbeelding]
en zie hier![]()
[afbeelding]
Stoer gedaan hoor
Wehehe, kater?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
Gooooooooooooooodmorning
Beetje gaar word je altijd van die dinertjes met je werkWordt altijd later dan je verwacht
Annemiekequote:Op vrijdag 21 september 2007 05:27 schreef MissHobje het volgende:
en nu voor het echie![]()
[afbeelding]
en zie hier![]()
[afbeelding]
Stoer gedaan hoor
Nee, Guusquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef cosmick het volgende:
Bruce! DRAAIEN DAN!
Gaan ze die hoerige Guus draaien, OMGquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef cosmick het volgende:
Bruce! DRAAIEN DAN!
"Radio nowhere" komt sowieso opvallend weinig voorbij. Hopelijk komt daar volgende week verandering in als "magic" uitkomtquote:
Sorrie, was helemaal uitgeteld door mijn enerverende dag bij de kaakchirurg en ben om 22.00 naar bed gegaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat purplerose in geen velden of wegen te bekennen is trouwens, normaal glijdt die altijd direct van dr stoel af als Guis in de buurt is.
Je werdt afgeleid?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohnee, ik werdt afgeleid door de campix hierboven
Daaamn, wat ben jij vroeg op!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorrie, was helemaal uitgeteld door mijn enerverende dag bij de kaakchirurg en ben om 22.00 naar bed gegaan
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohnee, ik werdt afgeleid door de campix hierboven
Ja erg he!quote:
Sorry. Ochtend.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Het moet niet gekker worden
.
Kijk eens naar de lucht! Misschien isie wel groen ipv blauw!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:05 schreef purplerose het volgende:
Dus zo ziet het er uit om 11.00 in de ochtendmis er dus nix aan
Wehehequote:Op vrijdag 21 september 2007 11:05 schreef purplerose het volgende:
Dus zo ziet het er uit om 11.00 in de ochtendmis er dus nix aan
Haast strak blauwe lucht hier. Zonde om te slapenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Met dit weer kun je ook beter in bed liggen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |