Och, ze hebben méér dan genoeg zendtijd om hun eigen plaat te pluggen, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt niets volgens mij. Al zou het aan kunnen slaan wegens de namen die erin zitten
.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ze hebben méér dan genoeg zendtijd om hun eigen plaat te pluggen, dus dat moet geen probleem zijn.
Ga er eens snel werken danquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:03 schreef MadSteven het volgende:
Omdat ik dan weer basgitaar zing en speel en toevallig ook diskjockey ben... Maar ja, ik draai (nog?) niet op 3FM, dus dat zal wel niet doorgaan
Trustequote:Op vrijdag 21 september 2007 02:08 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens richting bed. Truste!
Ik zou niet weten waar je draaitquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:10 schreef MadSteven het volgende:
Ja, truste sirolf.
En hee, ben tenminste te horen op _een_ station. Web, dat wel, maar dat heeft tegenwoordig al meer luisteraars dan Radio Lutjebroek, ja toch, niet dan?
Was gewoon een antwoord op mijn verkapte vraagquote:Op vrijdag 21 september 2007 02:18 schreef MadSteven het volgende:
Sorry als dat op spam leek, zo was het niet bedoeld.
Sweet!quote:Op vrijdag 21 september 2007 05:27 schreef MissHobje het volgende:
en nu voor het echie![]()
[afbeelding]
en zie hier![]()
[afbeelding]
Stoer gedaan hoor
Wehehe, kater?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
Gooooooooooooooodmorning
Beetje gaar word je altijd van die dinertjes met je werkWordt altijd later dan je verwacht
Annemiekequote:Op vrijdag 21 september 2007 05:27 schreef MissHobje het volgende:
en nu voor het echie![]()
[afbeelding]
en zie hier![]()
[afbeelding]
Stoer gedaan hoor
Nee, Guusquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef cosmick het volgende:
Bruce! DRAAIEN DAN!
Gaan ze die hoerige Guus draaien, OMGquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef cosmick het volgende:
Bruce! DRAAIEN DAN!
"Radio nowhere" komt sowieso opvallend weinig voorbij. Hopelijk komt daar volgende week verandering in als "magic" uitkomtquote:
Sorrie, was helemaal uitgeteld door mijn enerverende dag bij de kaakchirurg en ben om 22.00 naar bed gegaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend dat purplerose in geen velden of wegen te bekennen is trouwens, normaal glijdt die altijd direct van dr stoel af als Guis in de buurt is.
Je werdt afgeleid?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohnee, ik werdt afgeleid door de campix hierboven
Daaamn, wat ben jij vroeg op!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorrie, was helemaal uitgeteld door mijn enerverende dag bij de kaakchirurg en ben om 22.00 naar bed gegaan
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohnee, ik werdt afgeleid door de campix hierboven
Ja erg he!quote:
Sorry. Ochtend.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Het moet niet gekker worden
.
Kijk eens naar de lucht! Misschien isie wel groen ipv blauw!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:05 schreef purplerose het volgende:
Dus zo ziet het er uit om 11.00 in de ochtendmis er dus nix aan
Wehehequote:Op vrijdag 21 september 2007 11:05 schreef purplerose het volgende:
Dus zo ziet het er uit om 11.00 in de ochtendmis er dus nix aan
Haast strak blauwe lucht hier. Zonde om te slapenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Met dit weer kun je ook beter in bed liggen inderdaad.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het kost wat tijd, maaaaaar dan heb je ook wat: Bruce.
dat was het ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dit lijkt mij meer op outkast?
Gaat er net weer zo'n klant bellenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het kost wat tijd, maaaaaar dan heb je ook wat: Bruce.
Nou, dan lijkt Bruce me een prima wachtmuziekjequote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gaat er net weer zo'n klant bellen.
Een beetje de concurrent uithangen hè!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hehehe, werd net gebeld door een kennis van me die vond dat ik vanavond een nummer van boris voor zn vriendin moest draaien... (ikkes doet draaien tussen 20 en 23 op lichtsnel radio. geinspireerd op ekstraweekend trouwens) Ik heb m gezegd dat ik zal kijken wat ik voor m kan doen
De eerste cd's zijn topquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef cosmick het volgende:
Ben absoluut geen Live-fan (bah) maar dit is nog wel te pruimen.
Live heeft een paar re-gel-rech-te klassiekersquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef cosmick het volgende:
Ben absoluut geen Live-fan (bah) maar dit is nog wel te pruimen.
Vreselijk nummerquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Live heeft een paar re-gel-rech-te klassiekers. Ik noem als eerste
Lightning Crashes
![]()
.
Sorry R_J, maar ik vind het echt een onverdragelijk nummer. In mijn oren (..) zo aanstellerig en overdreven gevoelig gezongen.. brrrr.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Een van m'n grootste favorieten.
Nope, zal niet snel gebeuren bij dit bedrijf aangezien we altijd in Utrecht wat gaan doen en ik in Den Haag woon...elke keer heen en weer karrenquote:
Grrrrr..... owja, smaken verschillenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry R_J, maar ik vind het echt een onverdragelijk nummer. In mijn oren (..) zo aanstellerig en overdreven gevoelig gezongen.. brrrr.
Zal es zoeken als ik thuis benquote:Probeer is "the world ends" van Guillemots te vinden....
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor cover*ril*.
Kan een verbod voor dit soort 'muziek' worden ingesteld, alsjeblieft?
Zal 'm je vanavond wel ff pm-enquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal es zoeken als ik thuis ben.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg, heeft Ekdom een bijbaantje bij het RTL Nieuws?
[afbeelding]
Nog beterquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal 'm je vanavond wel ff pm-en.
Zal dan wel de laatste keer zijn dat dat gedraaid is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
![]()
.
En ook nog fucking leuke muziek.
Oja, stel je voor dat ze eens leuke muziek gaan draaienquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal dan wel de laatste keer zijn dat dat gedraaid is...
Hard aan het werk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:48 schreef Sirolf het volgende:
Lekker stil hier trouwens, iedereen is druk aan het werk óf zit nagelbijtend in een hoekje te wachten op de nieuwe megahit?
Meestal rond 16.30, in C&S.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe laat komt de onthulling van de megahit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |