Whats going on PR?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
This is turning out to be a weird day en ik ben nog wietloos!
Die quote is geniaal iddquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef cosmick het volgende:
Hmm.. beste dip dus. Maar je hebt toch aardig wat energie gestoken in het asielgebeuren? Daar kun je toch trots op zijn? En je kunt jezelf toch onmogelijk verwijten dat iemand een zelfmoordpoging hebt gedaan. Ga iets doen waar jezelf vrolijk van wordt (.. "French Kiss" HEEEL hard opzetten, kleren kopen, naar de kroeg..).
Heb nog een mooie nummer van Liz Phair: "Whatever makes you happy".
Kop op!
En vergeet ook niet de nu al legendarische quote: "Dat zijn godverdomme nog geschikte tetten voor dat bouwjaar vrouwke!". Dat zal niets voor niets zijn.
Yeah, ik ken dat..... Muziek trekt mij over het algemeen overal doorheen en zorgt voor een aardige afleiding, maar is helaas altijd niet even effectief. Met vrienden lekker doorzakken in de kroeg wil ook wel eens helpenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het was gewoon ff vanalles dat ik dacht jemig![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een halfuurtje bekendmaking dat Bruce megahit is?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:02 schreef cosmick het volgende:
[..]. Zet jij vast de glazen klaar, dan ontkurk ik zo de champagne.
ik verwachte al zo'n reactiequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:30 schreef cosmick het volgende:
Jezus Christus. Heeft Rabbering nog geen weekend?
Of staat de F in 3FM voor Faithless?.
Jah.. . Kan het niet laten om even wat over die overgewaarde kleuterhouse te meldenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik verwachte al zo'n reactie
Wat een naaierij!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef IedeK. het volgende:
Alicia Keys, staat al op 3fm.nl
ah, de webredactie was weer eens te snelquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef IedeK. het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef IedeK. het volgende:
*kloink*quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou R_J; alsnog proost dan maar [afbeelding].
Mja, je ziet wel vaker dat er meningsverschillen zijn tussen ons en de 3FM-ers (remember The Opposites). In dat opzicht zou je het wel kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:47 schreef cosmick het volgende:
Wel vreemd hoor. Zoveel leuke nieuwe plaatjes en dan dit door merg en been gaande gejengel uitroepen tot megahit.
Dit is de 3e keer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
En hoe vaak komt Racoon dagelijks wel niet voorbij trouwens, ik raak steeds de tel kwijt.
Psies, I never leave home without Eddiequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, ik ken dat..... Muziek trekt mij over het algemeen overal doorheen en zorgt voor een aardige afleiding, maar is helaas altijd niet even effectief. Met vrienden lekker doorzakken in de kroeg wil ook wel eens helpen.
Ja hoor, daar is ie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Wat ik ook minder vind is dat 'Dom, Lomp & Famous' van de Opposites aan de playlist is toegevoegd. Had graag gezien dat 3FM zich van zulke bagger zou distantiëren, helaas is dat niet het geval..
Dat is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis"quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
Wat ik ook minder vind is dat 'Dom, Lomp & Famous' van de Opposites aan de playlist is toegevoegd. Had graag gezien dat 3FM zich van zulke bagger zou distantiëren, helaas is dat niet het geval..
Had gelukkig de radio na de bekendmaking van de Megahit weer uitgezet dus die plaat heb ik gemist.quote:
Tsja, ik vrees dat het een keiharde top 10 hit gaat worden want oh oh wat is het toch stoer/grappig dat ze zingen over ' penis ' en ' famous bitches '. Muziek lijkt tegenwoordig toch steeds extremer te worden met vooral veel gevloek en andere ongein. Ik zal wel oud worden, maar ik vind het a) geen muziek b) de tekst ronduit kansloos/asociaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis". Die knuppels zijn goddomme pas een jaar of 12
. Ik vraag me echt af waarom een platenmaatschappij voor dit soort 'muziek'platen een grote zak geld bij 3FM achterlaat teneinde dit soort geluiden gericht op trillingen van het gehoor verkocht te krijgen
. Wist niet dat er tegenwoordig dove mensen bij een platenmaatschappij worden aangenomen. Dom en lomp zijn die 'muziek'kneuzen van The Opposites zeker; ik hoop dat dat 'famous' heeeeeeeeeeeeeel beperkt blijft. Maar ja, met een grote onderkant van de samenleving is er vast weer een markt voor te vinden ...
.
Tsja, ik kan er niets anders van maken dan 'smaken verschillen'. Zelf heb ik al een keer een week heel weinig 3FM geluisterd. Dat was in de week dat Tokio HoKots megahit was.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ik vrees dat het een keiharde top 10 hit gaat worden want oh oh wat is het toch stoer/grappig dat ze zingen over ' penis ' en ' famous bitches '. Muziek lijkt tegenwoordig toch steeds extremer te worden met vooral veel gevloek en andere ongein. Ik zal wel oud worden, maar ik vind het a) geen muziek b) de tekst ronduit kansloos/asociaal.
Ik had gehoopt dat deze bagger alleen te horen zou zijn tijdens 3voor12XL, maar nu het op de playlist is gezet is de kans nog groter dat het vaak gedraaid zal worden. Waarom staat de nieuwe van Good Charlotte niet op de playlist?! Mochten de Opposites Megahit gaan worden dan ga ik serieus overwegen om die week maar geen 3FM te luisteren, het is niet anders...
Kool & The Gang en Energie 52 - Cafe Del Mar![]()
![]()
ZOMETEEN EK-Stra weekend met Bart, Gerard en Domien!!
Fan-tas-tisch!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:07 schreef Broekie het volgende:
Domien, hoe was het eten bij de Ekdoms thuis?
Ze lopen in de UK al 4 singles voor ofzo. We lopen dus hopeloos achter hier, waardoor wij die nummers natuurlijk allang zat zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:16 schreef purplerose het volgende:
jezus wat ben ik Mika al lang zat
Oorspronkelijk zou Relax voor Grace Kelly uitgebracht moeten worden volgens mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze lopen in de UK al 4 singles voor ofzo. We lopen dus hopeloos achter hier, waardoor wij die nummers natuurlijk allang zat zijn.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het nu aan mij, of klinkt Alicia alsof ze een paar kilootjes is aangekomen?
Inderdaad, dat is topgeheim!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Sssstt.... niet zeggen dat het Gigi is...
Is het Gigi?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
'k wou net zeggen, dat is van de week toch al een paar keer geroepen...?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Zal daar inderdaad wel wat mee te makken hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:56 schreef Sirolf het volgende:
Tsja, ik kan er niets anders van maken dan 'smaken verschillen'. Zelf heb ik al een keer een week heel weinig 3FM geluisterd. Dat was in de week dat Tokio HoKots megahit was.![]()
Mij ook nie, ik lig toch nog te pittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Giel weer vrij? Nou ja... mij hoor je niet klagen
Ik word er mee wakker, dus ik vind het niet erg als Giel weer een weekje er tussenuit gaatquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mij ook nie, ik lig toch nog te pitten![]()
Dat is geheim. Misschien dat Martijn die fax gemist heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Wie is trouwens de gast vanavond?!
Dat is geheim.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Wie is trouwens de gast vanavond?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Nodig d'r dan ook maar meteen uit voor de Freaknacht.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:49 schreef Broekie het volgende:
Nou heren, jullie mogen Gigi best letterlijk het hemd van haar lijf vragen hoor
Nee, dat was Wietskequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Dat is toch niet die ene die een hitje had met Rapid Decompression - Stay with me?! Dacht het neit..
Nee, dat was Wietske Kenemans.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
OMG !
[afbeelding]![]()
Dat is toch niet die ene die een hitje had met Rapid Decompression - Stay with me?! Dacht het neit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |