Inderdaad, dat is topgeheim!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Sssstt.... niet zeggen dat het Gigi is...
Is het Gigi?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
'k wou net zeggen, dat is van de week toch al een paar keer geroepen...?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Zal daar inderdaad wel wat mee te makken hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:56 schreef Sirolf het volgende:
Tsja, ik kan er niets anders van maken dan 'smaken verschillen'. Zelf heb ik al een keer een week heel weinig 3FM geluisterd. Dat was in de week dat Tokio HoKots megahit was.![]()
Mij ook nie, ik lig toch nog te pittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Giel weer vrij? Nou ja... mij hoor je niet klagen
Ik word er mee wakker, dus ik vind het niet erg als Giel weer een weekje er tussenuit gaatquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mij ook nie, ik lig toch nog te pitten![]()
Dat is geheim. Misschien dat Martijn die fax gemist heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Wie is trouwens de gast vanavond?!
Dat is geheim.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Wie is trouwens de gast vanavond?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Nodig d'r dan ook maar meteen uit voor de Freaknacht.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:49 schreef Broekie het volgende:
Nou heren, jullie mogen Gigi best letterlijk het hemd van haar lijf vragen hoor
Nee, dat was Wietskequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Dat is toch niet die ene die een hitje had met Rapid Decompression - Stay with me?! Dacht het neit..
Nee, dat was Wietske Kenemans.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
OMG !
[afbeelding]![]()
Dat is toch niet die ene die een hitje had met Rapid Decompression - Stay with me?! Dacht het neit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |