gaaf!quote:Op donderdag 20 september 2007 08:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien ga ik nog wel eens alleen naar Florida. Ik correspondeer met een ter dood veroordeelde en mijn wens is om hem nog eens te ontmoeten, voordat het te laat is zullen we maar zeggen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:13 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had een plaatje gevonden van een wasbeer die een hond berijdt. en een collega zegt, stuur maar door. en ik mailen. en nu krijg ik mail terug. bedankt voor de wasbeer. en het is een mail van iemand anders.![]()
![]()
: X o my fucking god
ik schaam me dood
quote:
Of Lent, of Bemmelquote:Op donderdag 20 september 2007 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aan zoiets zat ik ook al te denken inderdaad
Niet alle Arnhem plaatsnaambordjes liggen langs de snelweg hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Arnhem is organisatorisch gezien wat lastig, aangezien het fotograferen langs de snelweg wat tricky is.
Maar ach, misschien verzin ik in de auto wel iets leuks
zullen veel mensen wonenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
Of je legt 'm in Homoet, ten westen van Elst. Bestaat uit 1 straat.
Had laatst statistieken opgevraagd, en daar kwam toen het volgende uit:quote:Op donderdag 20 september 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik nota bene een jaar korter. Je hebt in het begin gewoon heel weinig gepost?
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn avondeten gaat worden: tonijnsteak, aardappelpuree en ijsbergsla. Bij de ijsbergsla komt een honing-mosterddressing, de tonijnsteak wordt afgemaakt met citroensap en misschien zout en peper, en met de aardappelpuree weet ik nog niet helemaal wat ik ga doen. Misschien gooi ik er wat gemberpoeder in, kijken of dat smaakt
Niet? Hij doet het toch zelf?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:42 schreef Etcetera het volgende:
ja zo zit ik ookhet is een extensie. het schijnt een Self Extractable Archive te zijn. maar hoe ik die dan moet extracten is mij een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |