Is ook waar, vond hem gister toch een van zijn betere wedstrijden tot nu toe spelen al heeft hij niet heel veel kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zooo dan. Wordt een lekker dagje Amsterdam
@ Boni, prima opstelling. Helemaal mee eens. Alleen een beetje sneu voor Rommedahl dat hij er weer uit moet. Maar dit lijkt mij inderdaad de sterkst mogelijk opstelling voor zondag.
Hopelijk gaat Luque laten zien wat hij allemaal kan
Absoluut, ik ben alleen bang dat Vermaelen het slachtoffer gaat worden van de opkomst van Van der Wiel op het moment dat Davids zijn rentree gaat maken....quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eindelijk laat Henk zich ook positief uit over Van der Wiel. Lekker laten staan die jongen. Hij heeft het in zich om een hele grote te worden. Laat hem maar lekker een jaartje naast Jaap voetballen. Kan hij het volgend jaar van hem overnemen
Inderdaad, laat Urby maar even voelen dat ie niet zomaar een basisplaats heeft. Hij speelt zo flegmatiek en slapjes...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat slachtoffer moet Urby worden. Vermaelen doet het prima als linksback.
Man, hij speelt als een wijf. Gister bij balverlies blijft ie gewoon stilstaan en verwacht ie dat Vermaelen 't wel even oplostquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, laat Urby maar even voelen dat ie niet zomaar een basisplaats heeft. Hij speelt zo flegmatiek en slapjes...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:35 schreef BoNi het volgende:
--------------------Stekelenburg-------------------
---Gabri--Stam--Van de Wiel--Vermaelen---
--------------------Heitinga--------------------------
---Maduro------------------------Emanuelson-------
--------------------Luque---------------------------
-----------Huntelaar----------Suarez--------------
Ik vond Vertonghen juist een van de zwakkeren tegen Heracles en Urby een van de besten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu ik er over na denk. Zet Vertonghen maar op de plek van Urby voor zondag. Jan speelde tegen Heracles uitstekend. Ik vond hem de beste man aan Ajaxzijde. Maar goed, zitten we nu allemaal te kankeren op Urby, scoort hij zondag de winnende. Nou ja, ik teken er voor
Mwoah. Urby was tegen Heracles de enige Ajacied op het veld die aanvalled wat liet zien, maar echt solide is zijn spel niet geweest. Vertonghen speelde tegen Heracles erg fel en gedreven, maar was niet ontzettend gelukkig in zijn acties. Ik was door beiden niet echt overtuigd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen juist een van de zwakkeren tegen Heracles en Urby een van de besten!![]()
Hij heeft zijn stoeltje goed warm gehouden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:03 schreef Longmen het volgende:
Hoe speelde Luque gisteren dan?
amrabat komt uit de ajax jeugd haha!quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja amrabat halen ben ik voor. 1 miljoen zal die kosten ofzo.
prcs, laat hem maar lekker een paar wedstrijden toekijken. is goed voor hemquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat slachtoffer moet Urby worden. Vermaelen doet het prima als linksback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |