Normaal wel, maar Suarez liep toch al warm en die gasten waren helemaal van slag af, maar goed, geen ramp verder, alleen jammer van de timing, want suarez bracht heel veel dreiging.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:18 schreef Chadi het volgende:
hoezo die 1-0 moet je koesteren en geen domme dingen gaan forceren terwijl je helemaal uit vorm bent.
Ja idd...mafkezen daarquote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fijner is dat iedereen heel in het hotel is
ik heb een paar goede vrienden die met nummer onderdrukt bellen, en ik probeer altijd netjes te blijven tegen mensen aan de telefoon. Maar dit werd mij te gortig.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Doe het volgende keer dan zo: "Hallo, met het pesnsioenplatform, OPTEREN! piep piep piep.
Of gewoon niet opnemen.
ik gok toch op minstens 2000?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:22 schreef jna het volgende:
Hoeveel van die lui komen er eigenlijk naar Amsterdam over 2 weken?
Ik hoor allemaal verschillende aantallen. Hoorde zelfs 4000 man. Ik wacht het af. Heb er wel zin in!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik gok toch op minstens 2000?
4000quote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal verschillende aantallen. Hoorde zelfs 4000 man. Ik wacht het af. Heb er wel zin in!
En dat zijn geen lievertjes. Zal wel gezellig worden in de stad.quote:
Altijd fijn weer ja....quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dat zijn geen lievertjes. Zal wel gezellig worden in de stad.
Zal niet veel heel blijven van winkelruiten denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dat zijn geen lievertjes. Zal wel gezellig worden in de stad.
valt meestal wel mee, ze worden goed kort gehouden meestal. Ik hoop het iig... zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal niet veel heel blijven van winkelruiten denk ik![]()
Ach jah hoort erbij zullen we maar zeggen?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal niet veel heel blijven van winkelruiten denk ik![]()
Ja hoor. Dinamo Zagreb heeft een beetje last van grootheidswaanzin. Ze waren vandaag prut, terwijl iedere Kroaat ons inpeperde dat we ontzag moesten hebben.quote:
NEE!!! Tuig is het!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach jah hoort erbij zullen we maar zeggen?![]()
quote:
De ME heeft er al zin in hoor ikquote:
2500 lijkt me. Gewoon 5% regeling.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel kaarten hebben ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |