weet niet of jij in slaap bent gevallen tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:32 schreef Noshiba het volgende:
ik was in slaap gevallen tijdens de wedstrijd?![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Nashje het volgende:
Dit is gewoon perfect. Wie nu zeikt kan de tyfus krijgen.
Van der Wiel. Echt uitstekend. Waar is de traagheid van Maduro eigenlijk heen? Speelde ook heel sterk. En Suarez zorgde weer eens voor heel veel dreiging. Stekelenburg doelman nummer 1 van Nederland. Duidelijk.
En dan mag Davids de laatste 20 minuutjes meedoenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:39 schreef Wooldoor het volgende:
4 oktober weer op deze manier spelen totdat er een oplossing is gevonden voor het middenveld.
Ze zijn in ieder geval heelhuids het stadion uit gekomen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat de Ajax fans heelhuids thuis komen
Voor mij was het lichtpuntje dat er eindelijk weer eens realistische gevoetbald werd! DAT HENK TEGEN SLAVIA MOETEN DOEN!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
Degelijke overwinning met voor mij als belangrijkste lichtpuntje Van der Wiel.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef Pritt het volgende:
Wat hebben we deze zomer toch eigenlijk geweldig ingekocht!
Nee echt niet snel vergeten. Achterin stond eindelijk eens als een blok.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef MaxC het volgende:
Kutwedstrijd, mazzeldoelpunt. Van der Wiel en Stekeleburg waren heel goed. Snel vergeten en nu die kut kaasboeren pakken
Fijner is dat iedereen heel in het hotel isquote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef Sethje het volgende:
op de radio moeten luisteren... wel fijn een keer een gestolen overwinning
Ik had eindelijk de puinhoop van het eten opgeruimd, belt er een kansloos callcenter:quote:Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef jna het volgende:
Waarom keek iedereen zo raar toen ik heel hard "JAAAAA" riep in de trein terwijl ik de wedstrijd luisterde op m'n radio
Had idd heel anders kunnen aflopen denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fijner is dat iedereen heel in het hotel is
Doe het volgende keer dan zo: "Hallo, met het pesnsioenplatform, OPTEREN! piep piep piep.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had eindelijk de puinhoop van het eten opgeruimd, belt er een kansloos callcenter:
"Hallo, met het pesnsioenplatform,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |