Hij loog altijd hequote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef Silenus het volgende:
[afbeelding]
Dinamo Zagreb wordt vermorzeld vanavond!!![]()
Wat had je dan verwacht vandaag?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef Suijk het volgende:
Waar zijn de driehoekjes gebleven...de briljante steekpassjes... vroeger werden er overtredingen op Ajax spelers gemaakt omdat ze te vlug waren, tegenwoordig halen we meer gele kaarten dan Feyenoord. Waar zijn de tijden dat we 65 a 70% balbezit hadden... We graven ons in tegen fucking Zagreb, de bal is meer op onze helft dan op de helft van de tegenstander. Wij passen ons aan aan de tegenstander in plaats van andersom. We kijken verlekkerd naar de talenten van de tegenstander.Een balaanname moet in 2, 3 keer, passes worden achter de man gespeeld in plaats van in de loop zodat de vaart erin blijft... Ik word er echt treurig van.
Morgen na de training van 14.00u een persconferentie, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:24 schreef Apfel. het volgende:
mediaverbod voor htc lijkt me een prima plan.... [edit] uitspraken van hem de laatste tijd.
Hij zal opstappen, en Mourinho gaat het overnemenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Morgen na de training van 14.00u een persconferentie, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Wessiej het volgende:
Ik zie het nog wel positief in [afbeelding]
en Maduroquote:Op donderdag 20 september 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
Degelijke overwinning met voor mij als belangrijkste lichtpuntje Van der Wiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |