Nee, want daar heb ik een zakelijke relatie mee. En als dit initiatief uit de top komt, dan weer ik wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef GI het volgende:
Ga niet hier klagen, mail je baas terug.
Ben niet gelovig, maar de kerst is behalve een christelijk festijn ook een traditie in onze samenleving.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Dan ook niet zeiken als je moet doorwerken met kerst hè? (Of ben je christelijk?)
Wat is dat voor domme opmerking? Kerst is een traditionele feestdag.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Dan ook niet zeiken als je moet doorwerken met kerst hè? (Of ben je christelijk?)
Jammer dan.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef Tollywood het volgende:
Ja, Ramemdan!
Baan natuurlijk, maar dit neem ik wel mee in mijn toekomstplanning.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:56 schreef DJ_Scuff het volgende:
Wat gaat voor, je baan of je principes? Een van de twee zal moeten wijken...
Ook na zonsonderdag heb ik hongerquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef teamlead het volgende:huillie
dan ga je toch gewoon niet?
Zou me niks verbazen. Die Moslims zijn natuurlijk extra gefrustreerd omdat ze minder mogen vreten. En daar hebben we natuurlijk alle begrip voorquote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Verdubbeling van de criminaliteitscijfers tijdens ramadan?
Bron?
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Bron?
bronquote:Boze bewoners lopen stuk op besluit antiboefjeshekken
UTRECHT - Boos waren ze, maar een toezegging kregen ze niet tijdens een informatieavond. Bewoners van een seniorenflat aan de De Gasperilaan in Kanaleneiland blijven last houden van hekken die criminelen moeten tegenhouden. Volgens wijkbureau Zuidwest en de politie was het plaatsen van de hekken afgelopen vrijdag een ’foutje’. Het was de bedoeling die pas neer te zetten na de informatieavond van gisteren, die werd bezocht door zo’n tachtig mensen.
Wijkchef politie Van der Wal wilde de hekken er in ieder geval voor het begin van de ramadan hebben. Want, zo hield hij de bewoners voor, tijdens de islamitische vastenmaand verdubbelden de afgelopen twee jaar in Kanaleneiland de criminaliteitscijfers.
Foutje of niet, de bewoners voelen zich gekleineerd dat de hekken er zonder overleg met hen zijn gekomen. Bovendien moeten ze een flink stuk omlopen. Waarom niet alleen ’snachts een hek, waarom geen sleutels uitgereikt? Op deze vragen kwamen wel antwoorden van Daals van het wijkbureau en politiechef Van der Wal, maar de bewoners namen er geen genoegen mee. De enige belofte die ze kregen was een nieuwe informatieavond over twee weken..
Mongool, waarschijnlijk zijn allemaal die randjosti marrokaantjes niet eens Islamitisch genoeg om mee te doen aan de Ramadan. Denk eens na voor je wat zegt manquote:Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Die Moslims zijn natuurlijk extra gefrustreerd omdat ze minder mogen vreten. En daar hebben we natuurlijk alle begrip voor![]()
Dat vertelde een hoofdagent, die dienstdeed op kanaleneiland.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Bron?
Ik heb de naam van mijn werkgever verwijderdquote:Op donderdag 20 september 2007 16:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Weet je baas dat jij interne emails op het internet openbaar maakt?
Ik volg het nieuws niet echt. Maar goed, dat gaat dus over welgeteld één wijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat vertelde een hoofdagent, die dienstdeed op kanaleneiland.
Is op GS geweest, is op de televisie geweest...
Incl. op dat programma van Prem, waarbij allerhande ouwtjes hun beklag deden omdat de halve wijk afgezet werd met hekken, omdat dat 'de vluchtwegen van scooterdieven lastiger maakt'.
Maar voor de ongeinformeerden gaan de multiculti bomen ongehinderd tot in de hemel!![]()
Want wat we niet weten, is niet zo!![]()
Het is een steekproef en als je statistiek gehad hebt op school, weet je dat een kansenwijk representatief is voor een andere kansenwijk. Reken maar uit je voordeel.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws niet echt. Maar goed, dat gaat dus over welgeteld één wijk.
Ja, want marokkanen in bv. amsterdam, is een heeeeeeeel ander slag mensen dan in utrecht. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het niet alleen in utrecht speelt, is het niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws niet echt. Maar goed, dat gaat dus over welgeteld één wijk.
Ja meneer, ' Satan666'quote:Op donderdag 20 september 2007 16:11 schreef satan666 het volgende:
Dus nu zijn mensen ineens niet meer mensen, Nederlanders, Hindoes, chinezen, maar niet-moslims ?
klinkt net als ubermensch en untermensch
Zou best kunnen, maar daar wil ik dan eerst wel eens echte cijfers van zien in plaats van één uitspraak van één persoon.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want marokkanen in bv. amsterdam, is een heeeeeeeel ander slag mensen dan in utrecht. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het niet alleen in utrecht speelt, is het niet?
het is wel te merken dat je in Nijmegen woontquote:Op donderdag 20 september 2007 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mongool, waarschijnlijk zijn allemaal die randjosti marrokaantjes niet eens Islamitisch genoeg om mee te doen aan de Ramadan. Denk eens na voor je wat zegt man![]()
Ja, want een wijkchef die er iedere dag mee te maken heeft is zo onbetrouwbaar hequote:Op donderdag 20 september 2007 16:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar daar wil ik dan eerst wel eens echte cijfers van zien in plaats van één uitspraak van één persoon.
Dat zeg ik niet. Maar ik zou geen enkele uitspraak van wie dan ook gebruiken om te beweren dat wat hij zegt dus wel in het hele land het geval zal zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja, want een wijkchef die er iedere dag mee te maken heeft is zo onbetrouwbaar he![]()
In ieder geval geen varkensvlees...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee, want daar heb ik een zakelijke relatie mee. En als dit initiatief uit de top komt, dan weer ik wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ga je gang, we hebben minimaal 1000 medewerkersquote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
Geinig . Degene die dat verstuurd ken ik. Die is van onze organisatie. Ik ga dus dit topic ook vermelden en hopelijk ontslaat hij je.
whehehequote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
Geinig . Degene die dat verstuurd ken ik. Die is van onze organisatie. Ik ga dus dit topic ook vermelden en hopelijk ontslaat hij je.
Ik hoop echt dat hij weet wie je bent. Draag ik mede bij aan het ontslaan van jou. Een eer.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ga je gang, we hebben minimaal 1000 medewerkers![]()
hahahaquote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
typisch weerquote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij weet wie je bent. Draag ik mede bij aan het ontslaan van jou. Een eer.
Ja 1 van de paar duizendquote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij weet wie je bent. Draag ik mede bij aan het ontslaan van jou. Een eer.
Op grond waarvan moet hij dan ontslagen worden? Omdat hij geen zin heeft in die maaltijd?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
openbaar maken van intern mailverkeerquote:Op donderdag 20 september 2007 16:42 schreef Djaser het volgende:
[..]
Op grond waarvan moet hij dan ontslagen worden? Omdat hij geen zin heeft in die maaltijd?
Je zou het bijna gaan denkenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef MrX1982 het volgende:
Je bent schoonmaker?
Ja, want dingen die niet overeen komen met ons gekoesterde wereldbeeld, accepteren we alleen als we het via een bron vernemen, die wij vertrouwen!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar daar wil ik dan eerst wel eens echte cijfers van zien in plaats van één uitspraak van één persoon.
Hahaha vijfde colonne-prutserquote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
Jij bent echt op en top moslim, hé? Dat maak je elke keer weer waar..quote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Ik woon midden in Rotterdam. En FYI, ik heb weinig op met moslims eerlijk gezegd (en met strenggelovigen iha). M.a.w. je lult gigantisch uit je nek.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want dingen die niet overeen komen met ons gekoesterde wereldbeeld, accepteren we alleen als we het via een bron vernemen, die wij vertrouwen!
En dan kun je wel komen, met dingen als "maar wat denk je zelf", en "doe eens een educated guess", maar dat is niet genoeg hoor!
Multiculti bomen tot aan de hemel, tot we in een ons welvallige publicatie lezen dat het niets zo is, en tot die tijd gaan wij ervanuit dat het wel zo is!
Jij had de jaren 80-90 helemaal ge-wel-dig gevonden, want toen waren er ook al zat mensen die het multiculti fiasco aan zagen komen, en toen waren er ook mensen zoals jij, die zeer aannemelijke dingen niet aan wilde nemen, en als enige verweer hadden:
"Bron?"
Maar jij bent in deze de dinosaurus, elk kind snapt dat de problematiek zoals die in kanaleneiland speelt, 1 op 1 overzet baar is naar de andere NL grote steden.
Maar jij "kiest" ervoor om het niet te geloven
Mensen zoals jij zijn er integraal voor verantwoordelijk dat het multicult drama het drama is dat het is.
Want ook toen wilde men niet luisteren.
Maar je bent wel "heel sociaal" en ook heel "ruimdenkend"
Dan vreet jij die zoete meuk maar op.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:31 schreef bijdehand het volgende:
gratis eten jonge!!
Je weet dat als 't er op aan komt en 't in hun voordeel is ze "in eens" allemaal Moslim zijn en aan de Ramadan doen en ze 't daar op gooien want ze zijn 'daarom oh zo zielig'?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mongool, waarschijnlijk zijn allemaal die randjosti marrokaantjes niet eens Islamitisch genoeg om mee te doen aan de Ramadan. Denk eens na voor je wat zegt man![]()
Na de oorlog wisten ze wel raad met figuren zoals jij.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Eerst de joden en dan......quote:Op donderdag 20 september 2007 17:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Na de oorlog wisten ze wel raad met figuren zoals jij.
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:43 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Eerst de joden en dan......![]()
Maar je bent te laf om dat tegen je baas of islamitische collega's te zeggen en doet dat liever laf anoniem op een internet forum ? Niet dat het mij verrast, het is typerend voor figuren als jij.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:41 schreef LENUS het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar ik zit niet te wachten op die gedwongen multiculturele rotzooi. En ik zit al helemaal niet te wachten op dit soort goedbedoelde uitnodigingen. Moslims passen gewoon niet in onze westerse samenleving, daarvoor liggen de waarden en normen teveel voor uit elkaar. KLAAR.
edit: wegens dreigementen aangepast.
En zelf doe je er net zo hard aan mee.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar je bent te laf om dat tegen je baas of islamitische collega's te zeggen en doet dat liever laf anoniem op een internet forum ? Niet dat het mij verrast, het is typerend voor figuren als jij.
Waarom quote je mijn post dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik had 't over dat figuur die z'n collega wilde verraden.
Voel je je ook beledigd door deze cartoon? Zo ja, mooi zoquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Jij bent echt brainless hè? Te triest gewoon.![]()
Nee sorry.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voel je je ook beledigd door deze cartoon? Zo ja, mooi zo
Let niet op Extec, het is een radicaal met infantiele schrijfstijl die in iedere genuanceerde post een extreem-linkse hippie ziet.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Ik woon midden in Rotterdam. En FYI, ik heb weinig op met moslims eerlijk gezegd (en met strenggelovigen iha). M.a.w. je lult gigantisch uit je nek.Ik geef aan dat ik het nogal gedurfd vind om op basis van één uitspraak, over een van de slechtste wijken van ons land, te beweren dat overal de criminaliteit verdubbelt tijdens de ramadan.
Wie probeer je hiervan te overtuigen, jezelf?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:03 schreef freddygonzales het volgende:
maar als je tegen een moslim zegt of hij zich ook wil interesseren in sinterklaas of kerst dan is het land te klein.
Tja, het niveau van de jonge zelfbewuste door wilders en verdonkg geindoctrineerde puber is om te janken tegewoordig....quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wie probeer je hiervan te overtuigen, jezelf?
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Niet alle mensen zijn hetzelfde en of je nou Moslim, Christen of Jood bent dat maakt niks uit. Er zijn bij elk geloof extremisten, en die extremisten verknallen het voor de rest.
Verknallen? Nou moet je de boel niet opblazen, hé!?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Niet alle mensen zijn hetzelfde en of je nou Moslim, Christen of Jood bent dat maakt niks uit. Er zijn bij elk geloof extremisten, en die extremisten verknallen het voor de rest.
Halal vleesquote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee, want daar heb ik een zakelijke relatie mee. En als dit initiatief uit de top komt, dan weer ik wat voor vlees ik in de kuip heb.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:18 schreef stribe het volgende:
Zullen we de Moslims dan ook uitnodigen om samen met ons paaseiren te zoeken, of samen de kerstboom optuigen (of aftuigen als er Marokkanen meedoen) de Moslims uitnodigen om samen sinterklaas te verwelkomen.
Ook al nodigen we ze uit ze komen niet omdat ze zich niet interesseren voor onze cultuur en nu moeten wij naar HUN ramadan festival komendonder toch op...
Ik als Nederlander zijnde zie ook niks in een homohuwelijk, maar dat ter zijde.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
Wel homo huwelijken tolereren in ons land en mensen met een bepaalde religieuze denkwijze in een land WILLEN laten integreren, die vol -komen tegen homo huwelijken zijn. Immers, mogen deze mensen afgeslacht worden.
Wel de gelijkheid van vrouwen ten opzichte van mannen willen hebben, decennia lang is hier voor geknokt en toch mensen met een bepaalde religieuze denkwijze in een land WILLEN laten integreren, die vol - komen tegen gelijkheid van man en vrouw zijn. Immers, is een vrouw ondergeschikt aan de man en dient zij bijvoorbeeld een hoofddoek te dragen (omdat andere mannen hoofdhaar seksueel opwindend zouden vinden), achter de man aan te lopen ipv ernaast etc.
Om een paar voorbeelden te noemen.
Knappe werkgever die mij dwingt om met de ramadan mee te doen.
Nee derland.![]()
quote:
Zeker niet, maar ik begin het vréselijk irritant te vinden dat elk topic over iets dat ook maar iets gerelateerd is met Marokkanen, Moslims en/of Ramadan altijd dezelfde rete-irritante users aantrekt die meteen alles op racisme en intolerantie gaan gooien, nota bene elke keer met dezelfde immer terugkerende reacties. Open een KLB topic over ja Marokkaanse buurman die net je fiets gejat heeft, en je hebt meteen 1 pagina vol met de kant en klare reacties als "Maar niet ALLE Marokkanen zijn zo!", "Alsof Nederlanders dat nooit doen!" en "Wat heeft de afkomst hier mee te maken?!".quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:34 schreef Jumparound het volgende:
gatver tuvai, dus dat rechts populistisch gebral is wel oke?
Hou dan ook gewoon op met racistisch en intolerant doen, dan komen dat soort reacties ook niet. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik begin het vréselijk irritant te vinden dat elk topic over iets dat ook maar iets gerelateerd is met Marokkanen, Moslims en/of Ramadan altijd dezelfde rete-irritante users aantrekt die meteen alles op racisme en intolerantie gaan gooien, nota bene elke keer met dezelfde immer terugkerende reacties. Open een KLB topic over ja Marokkaanse buurman die net je fiets gejat heeft, en je hebt meteen 1 pagina vol met de kant en klare reacties als "Maar niet ALLE Marokkanen zijn zo!", "Alsof Nederlanders dat nooit doen!" en "Wat heeft de afkomst hier mee te maken?!".
Ik heb ook totaal geen behoefte aan de Islam/Ramadan die door m'n strot geramd word, maar dat staat los van dit topic.
Pot ketel zwart tuvai,quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik begin het vréselijk irritant te vinden dat elk topic over iets dat ook maar iets gerelateerd is met Marokkanen, Moslims en/of Ramadan altijd dezelfde rete-irritante users aantrekt die meteen alles op racisme en intolerantie gaan gooien, nota bene elke keer met dezelfde immer terugkerende reacties. Open een KLB topic over ja Marokkaanse buurman die net je fiets gejat heeft, en je hebt meteen 1 pagina vol met de kant en klare reacties als "Maar niet ALLE Marokkanen zijn zo!", "Alsof Nederlanders dat nooit doen!" en "Wat heeft de afkomst hier mee te maken?!".
Ik heb ook totaal geen behoefte aan de Islam/Ramadan die door m'n strot geramd word, maar dat staat los van dit topic.
Iedereen is op z'n eigen manier enigszins wel intolerant en/of racistisch. Ik heb een hekel aan de kinderen van m'n buren die de hele dag herrie maken, ik kan uren zanikken over die aso's die elke dag hun auto pal bij mij voor de deur parkeren, etcetera. Zanikken en zeuren, je hoort er niemand over. Maar oh wee als je ook maar een verkeerd woord over Marokkanen/Moslims zegt, dan krijg je een stortvloed van boze reacties van gefrustreerde, linkse userts over je heen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon op met racistisch en intolerant doen, dan komen dat soort reacties ook niet. Hoe moeilijk kan het zijn?
Je hoeft maar iets negatiefs over Marokkanen of Moslims te zeggen of je bent intolerant of racistisch. Die negativiteit en die klachten van al die mensen komen toch ergens vandaan. Als die mensen echt zo racistisch waren en een bloedhekel hadden aan alles wat niet Nederlands is, dan hoorde je die zelfde mensen ook wel steen en been klagen over al die andere culturen die hier in overvloed zitten. Maar dat gebeurt niet. Waarom niet, omdat je niet snel groepjes irriterende Chineesjes tegen komt, of vandalistische groepjes Indonesiërs die iedereen die ze ook maar scheef aankijkt verbaal of zelfs fysiek aanvallen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Pot ketel zwart tuvai,
Kijk maar naar dat stomme topic over TASJES
Blablabla mocro's islam blablabla
gaat toch ook nergens over? of over die almeerse rapper, ook nikszeggend gezanik...
kijk op de FP of in NWS
de enige die (bijna) altijd lopen te generaliseren zijn die stakkers die ALLEEN nog maar kunnen klagen over alles wat "buitenlanders" doen...
ik vraag me af hoe selectief jij topic leestquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:08 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je hoeft maar iets negatiefs over Marokkanen of Moslims te zeggen of je bent intolerant of racistisch. Die negativiteit en die klachten van al die mensen komen toch ergens vandaan. Als die mensen echt zo racistisch waren en een bloedhekel hadden aan alles wat niet Nederlands is, dan hoorde je die zelfde mensen ook wel steen en been klagen over al die andere culturen die hier in overvloed zitten. Maar dat gebeurt niet. Waarom niet, omdat je niet snel groepjes irriterende Chineesjes tegen komt, of vandalistische groepjes Indonesiërs die iedereen die ze ook maar scheef aankijkt verbaal of zelfs fysiek aanvallen.
De feiten en de cijfers liegen er niet om. Laat staan de persoonlijke ervaringen (en aanvaringen) van mezelf en honderdduizenden andere mensen. En niet alleen in Nederland speelt dit verschijnsel zich af.
Dat vraag ik me ook van jou af. In de meeste van dergelijke topics ben jij ook te vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe selectief jij topic leest
oh, in hoeveel topics?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook van jou af. In de meeste van dergelijke topics ben jij ook te vinden.
Nee, een behoorlijk groot gedeelte van Nederland, mezelf incluis, zit voor niks de hele dag op een bepaalde cultuur/minderheid/groep te 'kankeren' (hoezo genuanceerd?).quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef Jumparound het volgende:
nee, laten we lekker schelden en kankeren met zn allen, dan komt het vast goed
En met recht dat er gekankerd wordt op een bepaalde groep. Volgens de CBS cijfers op diverse fronten geeft het alle redenen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nee, een behoorlijk groot gedeelte van Nederland, mezelf incluis, zit voor niks de hele dag op een bepaalde cultuur/minderheid/groep te 'kankeren' (hoezo genuanceerd?).Laten we vooral lekker politiek correct blijven en onze koppen in het zand steken, dan komt het vast goed.
Je stoort je ook aan de kerstboom op je werk ? Wat heb je toch een zwaar leven jongen. Oh ja, wel je kerstpakket of -bonus principieel weigeren he ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Principieel niet aan meedoen. In dit land kun je nog steeds, lang leve de vrijheid van meningsuiting, jezelf distantieëren van geloof, of dat nou het preutse Christendom of de agressieve Islam is. Alleen jammer dat zo veel mensen het tóch door je strot proberen te rammen, op je werk nog wel.
het optuigen/afbranden van kerstbomen is ontstaan als heidens symbool om te vieren dat de kortse dag voorbij was (germaanse midwinterfeest)quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Je stoort je ook aan de kerstboom op je werk ? Wat heb je toch een zwaar leven jongen. Oh ja, wel je kerstpakket of -bonus principieel weigeren he ?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:22 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
kerstboom is een heidens symbool om te vieren dat de kortse dag voorbij was
het kerstpakket is een traditie uit begin vorige eeuw om ook de armen een prettig kerstfeest te kunnen laten vieren
je laat je weer kennen gelly... te weinig slaap gehad?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:23 schreef gelly het volgende:Hoeveel oer-Germanen vieren kerst vanwege dat ? Je bent gewoon een zwakzinnige hypocriet.
Heb je hem ook weer. Wat heeft kerst hiermee te maken? Ga je in je volgende post ook Pasen er bij betrekken? Vergeet ook niet koninginendag, sinterklaas, en al die andere traditionele, eeuwenoude feestdagen niet hé. Maar goed, ik ben natuurlijk hypocriet omdat ik walg van een voor mij onacceptabele cultuur/religie met absurde beweringen, normen en waarden die door m'n strot geramd word, maar niet van een cultuur/religie waar ik mee opgegroeid ben en die ik ook plezierig en gezellig vind. Als ik Ramadan wil vieren dan ga ik wel naar een Arabisch land of zo, waar dat gedoe ook thuis hoort.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Je stoort je ook aan de kerstboom op je werk ? Wat heb je toch een zwaar leven jongen. Oh ja, wel je kerstpakket of -bonus principieel weigeren he ?
met andere woorden:quote:Op donderdag 20 september 2007 15:41 schreef LENUS het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar ik zit niet te wachten op die gedwongen multiculturele rotzooi. En ik zit al helemaal niet te wachten op dit soort goedbedoelde uitnodigingen. Moslims passen gewoon niet in onze westerse samenleving, daarvoor liggen de waarden en normen teveel voor uit elkaar. KLAAR.
edit: wegens dreigementen aangepast.
Kerst en al die andere christelijke feestdagen horen ook in een arabisch land thuis.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:39 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als ik Ramadan wil vieren dan ga ik wel naar een Arabisch land of zo, waar dat gedoe ook thuis hoort.
tja, want dat iets altijd zo geweest is is natuurlijk al argumentatie genoeg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef Devlinsect het volgende:
Bijvoorbeeld kerst en pasen zijn nationale erkende feestdagen in vele landen. En dat is al decennia zo.
Laten we dan de tweede pinksterdag inruilen voor een suikerdag or whatever.![]()
Je bent een untermensch als je dat doet.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
en vervolgens is het niet de taak van de een of andere internetheld om daar wat aan te doen.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
openbaar maken van intern mailverkeer
overduidelijk niet delen van de doelstellingen van de organisatie
tis TS
pick one
Ach, als de TS zo'n moeite heeft met al dat moslimtuig als collega's en een directie die kennelijk wel iedereen ongeacht afkomst waardeert, dan is het toch juist behulpzaam als iemand hem helpt zijn dienstverband te beeindigen ?Kennelijk durft ie het zelf niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
en vervolgens is het niet de taak van de een of andere internetheld om daar wat aan te doen.![]()
![]()
dus omdat hij niet mee wil doen met jullie islamitische feest moet hij ontslagen worden ? dan ben je erger dan ts.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat de TS een laffe zak is lijk mijn volkomen duidelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach, als de TS zo'n moeite heeft met al dat moslimtuig als collega's en een directie die kennelijk wel iedereen ongeacht afkomst waardeert, dan is het toch juist behulpzaam als iemand hem helpt zijn dienstverband te beeindigen ?Kennelijk durft ie het zelf niet.
Dat lijkt me sterk,quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:42 schreef vbmot het volgende:
Hier kunnen ze er ook wat van. Eet/drink je op straat iets dan kun je daarvoor worden opgepakt. Verder zijn starbucks e.d. overdag dicht, ook verre van ideaal.
Daar pakken ze je alleen op als je niet genoeg bier consumeertquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk,volgens je profiel woon je namelijk in Dublin.
![]()
![]()
Ts is niet geliefd door mij en ik draag dan graag bij aan zijn ontslag. Roddelen achter iemands rug om. Iets waar ik niet tegen kan. Als hij ballen had vertelde hij dit zelf aan zijn baas.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:31 schreef Laton het volgende:
[..]
dus omdat hij niet mee wil doen met jullie islamitische feest moet hij ontslagen worden ? dan ben je erger dan ts.
oh maar iemands broodwinning moedwillig ten onder laten gaan omdat je ergens niet tegen kan is wel oke ? minstens zo niet achterbakser.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ts is niet geliefd door mij en ik draag dan graag bij aan zijn ontslag. Roddelen achter iemands rug om. Iets waar ik niet tegen kan. Als hij ballen had vertelde hij dit zelf aan zijn baas.
Je houdt er hoge morele standaarden op na jongquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ts is niet geliefd door mij en ik draag dan graag bij aan zijn ontslag. Roddelen achter iemands rug om. Iets waar ik niet tegen kan. Als hij ballen had vertelde hij dit zelf aan zijn baas.
Ik weet dat het misselijk is wat ik doe. Het is niet gepast gedrag. Ik heb trouwens nog niets verstuurd. Ik kwam er niet aan toe, en ik betwijfel of ik uberhaupt de moeite neem.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Je houdt er hoge morele standaarden op na jong![]()
![]()
Om vervolgens zelf een een flink aantal stappen lager te gaan dan de TS al deed![]()
![]()
Alleen al het hebben van de intentie om ide TS op zo'n manier te naaien is bijzonder laag, en doet een misselijke levenshouding vermoeden. Bemoei je niet met zaken waar je geen flikker mee te maken hebt en toon wat meer karaker man.![]()
Houden zoquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik weet dat het misselijk is wat ik doe. Het is niet gepast gedrag. Ik heb trouwens nog niets verstuurd. Ik kwam er niet aan toe, en ik betwijfel of ik uberhaupt de moeite neem.
De TS is dan ook gewoon een jankzak, want verplicht is hij geloof ik niet eens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:06 schreef teirnon het volgende:
TS had vast niet zo'n probleem gehad als hij was uitgenodigd voor Chinees nieuwjaar. Ik snap niet wat het probleem is. Niemand staat erop dat je ook gaat vasten, ze nodigen je gewoon uit voor een feest. Moeten moslims ook beledigd zijn als ze worden uitgenodigd voor de kerstborrel?
Volgens mij is TS zelf geen 'echte' Nederlander, want zo'n feest betekent namelijk gratis eten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De TS is dan ook gewoon een jankzak, want verplicht is hij geloof ik niet eens.
Ben zelf trouwens altijd zat moslims tegen gekomen op werkgerelateerde kerstactiviteiten en ik snap z'n probleem niet helemaal.
tenzij het feest overdag isquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:14 schreef teirnon het volgende:
[..]
Volgens mij is TS zelf geen 'echte' Nederlander, want zo'n feest betekent namelijk gratis eten.Wat voor Nederlander slaat dat nou af?
Een echte Nederlander die bang is voor al het niet aan boerenkool-met-worst-gerelateerde gratis eten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:14 schreef teirnon het volgende:
[..]
Volgens mij is TS zelf geen 'echte' Nederlander, want zo'n feest betekent namelijk gratis eten.Wat voor Nederlander slaat dat nou af?
jij bent er nooit geweest zeker.. niet te vreten, heel zoet met veel deeg en rijst.. alles wat uit die cultuur komt is inferieurquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Een echte Nederlander die bang is voor al het niet aan boerenkool-met-worst-gerelateerde gratis eten waarschijnlijk.![]()
Je eet nooit shoarma of een Turkse pizza ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:01 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
jij bent er nooit geweest zeker.. niet te vreten, heel zoet met veel deeg en rijst.. alles wat uit die cultuur komt is inferieur
jawel, maar dat is niet wat je krijgt op een multikul festival, dan krijg je allemaal van die mierzoete hapjes..quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:03 schreef gelly het volgende:
Je eet nooit shoarma of een Turkse pizza ?
Maar alles uit die cultuur was toch inferieur ? Of lul je gewoon dom uit je nek?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:11 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
jawel, maar dat is niet wat je krijgt op een multikul festival, dan krijg je allemaal van die mierzoete hapjes..
quote:
shoarma is van oorsprong israelisch, turkse pizza ken ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:13 schreef gelly het volgende:
Maar alles uit die cultuur was toch inferieur ? Of lul je gewoon dom uit je nek?
De naam 'shoarma' is een vertaling van het Turkse çevirme (= 'draaiend'), met dezelfde betekenis als dönerquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
shoarma is van oorsprong israelisch, turkse pizza ken ik niet
ja ik ook, maar dat was geen antwoord op m'n vraagquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:38 schreef gelly het volgende:
Culturen presteren niks, dat doen individuen. Als ik iets debiel vind dan zijn het wel mensen die zichzelf op de borst slaan omdat een ander wat gepresteerd heeft.
daarom zei ik ook "oorspronkelijk"quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De naam 'shoarma' is een vertaling van het Turkse çevirme (= 'draaiend'), met dezelfde betekenis als döner (= 'draaiend ding').
Jawel, want er is geen antwoord op je vraag te geven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:41 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
ja ik ook, maar dat was geen antwoord op m'n vraag
lul je er maar weer onderuitquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:41 schreef gelly het volgende:
Jawel, want er is geen antwoord op je vraag te geven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_inventionsquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
lul je er maar weer onderuit
een cultuur schept de randvoorwaarden voor de prestaties van individuen, met een slechte cultuur presteer je niets
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:18 schreef stribe het volgende:
Zullen we de Moslims dan ook uitnodigen om samen met ons paaseiren te zoeken, of samen de kerstboom optuigen (of aftuigen als er Marokkanen meedoen) de Moslims uitnodigen om samen sinterklaas te verwelkomen.
Ook al nodigen we ze uit ze komen niet omdat ze zich niet interesseren voor onze cultuur en nu moeten wij naar HUN ramadan festival komendonder toch op...
Hoor jij niet op gamer.nl, zo'n machtsgeile mod - nerd die met de irc's samenhangtquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
![]()
Je moet helemaal niks dombo. En wie zegt dat die uitnodiging uberhaupt vanuit de Moslim-groep zelf komt?
Niet omdat hij niet mee wil doen, wat boeit dat nou. Nee omdat hij op een forum loopt te janken over zijn bedrijf vanwege een uitnodiging.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:31 schreef Laton het volgende:
[..]
dus omdat hij niet mee wil doen met jullie islamitische feest moet hij ontslagen worden ? dan ben je erger dan ts.
Machtsgeilquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hoor jij niet op gamer.nl, zo'n machtsgeile mod - nerd die met de irc's samenhangt![]()
's avonds na 20:00 ja.....quote:
So what? Zijn die uitvindingen ineens niet meer geldig dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hallo het is 2007. Een stagnatie van 800 jaar![]()
![]()
.
schaken komt niet van moslims. (voor zover ik weetquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
So what? Zijn die uitvindingen ineens niet meer geldig dan?![]()
En volgens mij hebben we nog steeds koffie, het 10-cijferige getallenstelsel, schaken, algebra, chirurgie, etc.
Houmousquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
shoarma is van oorsprong israelisch, turkse pizza ken ik niet
maargoed, noem eens wat grote prestaties uit die cultuur
dat kwam van de perzen, ver voordat de islam er wasquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En volgens mij hebben we nog steeds het 10-cijferige getallenstelsel,
Weet ik. Maar de moslims hebben het spel wel bij de Europeanen geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
schaken komt niet van moslims. (voor zover ik weet)
Dus?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:08 schreef TheMagnificent het volgende:
En volgens mij hebben we nog steeds koffie, het 10-cijferige getallenstelsel, schaken, algebra, chirurgie, etc.
hey LWquote:
Zozo, gevoelige snaar? je reageerd alsof ik je persoonlijk aanval waarmee je dus eigenlijk zegt dat ik een redelijke bullseye heb gemaakt. Maarja iemand met zo'n vage avatar als plaatjequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Machtsgeil![]()
Het kleutertje heeft ook weer een nieuw woord geleerd hoor.
Lekker relevant trouwens (voor zover het al klopt). En wat doet / deed zo'n stoere knul als jij eigenlijk op gamer.nl?![]()
Dus?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dus?
Het zegt mij niets over de hedendaagse islam. Ja dat die blijkbaar al 800 jaar stilstaat.
Dat mag het geval zijn maar aan die bloeitijd heb je vrij weinig meer ondanks al die (vermeende) uitvindingen als er al 8 eeuwen sprake is van een stagnatie. Daarnaast staan die bloeiperioden niet op zichzelf en houden ze verband met eerdere/andere beschavingen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus?
Elke beschaving heeft zo zijn bloeiperiode, Gouden Eeuw en Donkere Eeuw gehad. Wat we hier kennen als de Middeleeuwen, zijn de Donkere Eeuwen van Europa geweest. I.t.t. de islamitische wereld, die toen zijn Gouden Eeuwen meemaakte. We kunnen spreken dat dezelfde islamitische vandaag de dag niet haar beste dagen meemaakt, helaas... Maar dat heeft ook allemaal verschillende redenen (wat weer een andere discussie is).
eerder met het veroveren van andere beschavingen waardoor ze de uitvindingen van die beschaving konden claimen.. maar op een gegeven moment waren de grenzen bereikt en viel er niets meer te koloniseren, en toen stortte de boel in.. het is dat veel islamitische landen olie hebben, anders waren ze net zo arm als afrikaquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat mag het geval zijn maar aan die bloeitijd heb je vrij weinig meer ondanks al die (vermeende) uitvindingen als er al 8 eeuwen sprake is van een stagnatie. Daarnaast staan die bloeiperioden niet op zichzelf en houden ze verband met eerdere/andere beschavingen.
Ehm, het was ook een persoonlijke aanval slimpiequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Zozo, gevoelige snaar? je reageerd alsof ik je persoonlijk aanval waarmee je dus eigenlijk zegt dat ik een redelijke bullseye heb gemaakt. Maarja iemand met zo'n vage avatar als plaatje![]()
voel je je ook snel aangevallenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm, het was ook een persoonlijke aanval slimpie.
Echt, sommige mensenquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:03 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
voel je je ook snel aangevallen![]()
Wat ben jij een zielige kneusquote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zegt iemand met "Karel Martèl" als username.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
eerder met het veroveren van andere beschavingen waardoor ze de uitvindingen van die beschaving konden claimen.. maar op een gegeven moment waren de grenzen bereikt en viel er niets meer te koloniseren, en toen stortte de boel in.. het is dat veel islamitische landen olie hebben, anders waren ze net zo arm als afrika
En dan nog een usericon van Karel de Grote.quote:Op maandag 24 september 2007 14:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zegt iemand met "Karel Martèl" als username.
so what? karel de grote is mijn kleinzoonquote:Op maandag 24 september 2007 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan nog een usericon van Karel de Grote.![]()
Nee, kan gebeuren.quote:Op maandag 24 september 2007 19:47 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
so what? karel de grote is mijn kleinzoon![]()
jaja leer je geschiedenisquote:Op maandag 24 september 2007 19:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, kan gebeuren.Foutje denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |