Nee, want daar heb ik een zakelijke relatie mee. En als dit initiatief uit de top komt, dan weer ik wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef GI het volgende:
Ga niet hier klagen, mail je baas terug.
Ben niet gelovig, maar de kerst is behalve een christelijk festijn ook een traditie in onze samenleving.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Dan ook niet zeiken als je moet doorwerken met kerst hè? (Of ben je christelijk?)
Wat is dat voor domme opmerking? Kerst is een traditionele feestdag.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Dan ook niet zeiken als je moet doorwerken met kerst hè? (Of ben je christelijk?)
Jammer dan.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef Tollywood het volgende:
Ja, Ramemdan!
Baan natuurlijk, maar dit neem ik wel mee in mijn toekomstplanning.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:56 schreef DJ_Scuff het volgende:
Wat gaat voor, je baan of je principes? Een van de twee zal moeten wijken...
Ook na zonsonderdag heb ik hongerquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef teamlead het volgende:huillie
dan ga je toch gewoon niet?
Zou me niks verbazen. Die Moslims zijn natuurlijk extra gefrustreerd omdat ze minder mogen vreten. En daar hebben we natuurlijk alle begrip voorquote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Verdubbeling van de criminaliteitscijfers tijdens ramadan?
Bron?
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Bron?
bronquote:Boze bewoners lopen stuk op besluit antiboefjeshekken
UTRECHT - Boos waren ze, maar een toezegging kregen ze niet tijdens een informatieavond. Bewoners van een seniorenflat aan de De Gasperilaan in Kanaleneiland blijven last houden van hekken die criminelen moeten tegenhouden. Volgens wijkbureau Zuidwest en de politie was het plaatsen van de hekken afgelopen vrijdag een ’foutje’. Het was de bedoeling die pas neer te zetten na de informatieavond van gisteren, die werd bezocht door zo’n tachtig mensen.
Wijkchef politie Van der Wal wilde de hekken er in ieder geval voor het begin van de ramadan hebben. Want, zo hield hij de bewoners voor, tijdens de islamitische vastenmaand verdubbelden de afgelopen twee jaar in Kanaleneiland de criminaliteitscijfers.
Foutje of niet, de bewoners voelen zich gekleineerd dat de hekken er zonder overleg met hen zijn gekomen. Bovendien moeten ze een flink stuk omlopen. Waarom niet alleen ’snachts een hek, waarom geen sleutels uitgereikt? Op deze vragen kwamen wel antwoorden van Daals van het wijkbureau en politiechef Van der Wal, maar de bewoners namen er geen genoegen mee. De enige belofte die ze kregen was een nieuwe informatieavond over twee weken..
Mongool, waarschijnlijk zijn allemaal die randjosti marrokaantjes niet eens Islamitisch genoeg om mee te doen aan de Ramadan. Denk eens na voor je wat zegt manquote:Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Die Moslims zijn natuurlijk extra gefrustreerd omdat ze minder mogen vreten. En daar hebben we natuurlijk alle begrip voor![]()
Dat vertelde een hoofdagent, die dienstdeed op kanaleneiland.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Bron?
Ik heb de naam van mijn werkgever verwijderdquote:Op donderdag 20 september 2007 16:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Weet je baas dat jij interne emails op het internet openbaar maakt?
Ik volg het nieuws niet echt. Maar goed, dat gaat dus over welgeteld één wijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat vertelde een hoofdagent, die dienstdeed op kanaleneiland.
Is op GS geweest, is op de televisie geweest...
Incl. op dat programma van Prem, waarbij allerhande ouwtjes hun beklag deden omdat de halve wijk afgezet werd met hekken, omdat dat 'de vluchtwegen van scooterdieven lastiger maakt'.
Maar voor de ongeinformeerden gaan de multiculti bomen ongehinderd tot in de hemel!![]()
Want wat we niet weten, is niet zo!![]()
Het is een steekproef en als je statistiek gehad hebt op school, weet je dat een kansenwijk representatief is voor een andere kansenwijk. Reken maar uit je voordeel.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws niet echt. Maar goed, dat gaat dus over welgeteld één wijk.
Ja, want marokkanen in bv. amsterdam, is een heeeeeeeel ander slag mensen dan in utrecht. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het niet alleen in utrecht speelt, is het niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws niet echt. Maar goed, dat gaat dus over welgeteld één wijk.
Ja meneer, ' Satan666'quote:Op donderdag 20 september 2007 16:11 schreef satan666 het volgende:
Dus nu zijn mensen ineens niet meer mensen, Nederlanders, Hindoes, chinezen, maar niet-moslims ?
klinkt net als ubermensch en untermensch
Zou best kunnen, maar daar wil ik dan eerst wel eens echte cijfers van zien in plaats van één uitspraak van één persoon.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want marokkanen in bv. amsterdam, is een heeeeeeeel ander slag mensen dan in utrecht. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het niet alleen in utrecht speelt, is het niet?
het is wel te merken dat je in Nijmegen woontquote:Op donderdag 20 september 2007 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mongool, waarschijnlijk zijn allemaal die randjosti marrokaantjes niet eens Islamitisch genoeg om mee te doen aan de Ramadan. Denk eens na voor je wat zegt man![]()
Ja, want een wijkchef die er iedere dag mee te maken heeft is zo onbetrouwbaar hequote:Op donderdag 20 september 2007 16:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar daar wil ik dan eerst wel eens echte cijfers van zien in plaats van één uitspraak van één persoon.
Dat zeg ik niet. Maar ik zou geen enkele uitspraak van wie dan ook gebruiken om te beweren dat wat hij zegt dus wel in het hele land het geval zal zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja, want een wijkchef die er iedere dag mee te maken heeft is zo onbetrouwbaar he![]()
In ieder geval geen varkensvlees...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee, want daar heb ik een zakelijke relatie mee. En als dit initiatief uit de top komt, dan weer ik wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ga je gang, we hebben minimaal 1000 medewerkersquote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
Geinig . Degene die dat verstuurd ken ik. Die is van onze organisatie. Ik ga dus dit topic ook vermelden en hopelijk ontslaat hij je.
whehehequote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
Geinig . Degene die dat verstuurd ken ik. Die is van onze organisatie. Ik ga dus dit topic ook vermelden en hopelijk ontslaat hij je.
Ik hoop echt dat hij weet wie je bent. Draag ik mede bij aan het ontslaan van jou. Een eer.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ga je gang, we hebben minimaal 1000 medewerkers![]()
hahahaquote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
typisch weerquote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij weet wie je bent. Draag ik mede bij aan het ontslaan van jou. Een eer.
Ja 1 van de paar duizendquote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij weet wie je bent. Draag ik mede bij aan het ontslaan van jou. Een eer.
Op grond waarvan moet hij dan ontslagen worden? Omdat hij geen zin heeft in die maaltijd?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
openbaar maken van intern mailverkeerquote:Op donderdag 20 september 2007 16:42 schreef Djaser het volgende:
[..]
Op grond waarvan moet hij dan ontslagen worden? Omdat hij geen zin heeft in die maaltijd?
Je zou het bijna gaan denkenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef MrX1982 het volgende:
Je bent schoonmaker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |