abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60696871
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:28 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Het zou interessant zijn om na te gaan of de 'chip-bedrijven' enige verbanden hebben met medische bedrijven...
FDA approves computer chip for humans
Dat is stap één.

Use of Implanted Patient-Data Chips Stirs Debate on Medicine vs. Privacy
Stap twee, dat het in praktijk in ziekenhuizen al wordt gebruikt.
o.a. was er een grootschalig plan in 2007 om het voor Alzheimer patiënten te gebruiken. Hoe dat er nu mee voor staat weet ik niet.
pi_61142597
Ik denk niet dat wij het chippen nog meekrijgen.
Ze zullen dit er niet zo makkelijk door kunnen drukken als wat toen met de ID-kaart is gebeurd.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:38:11 #283
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_61143961
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:44 schreef ouwegokbaas het volgende:
Ik denk niet dat wij het chippen nog meekrijgen.
Ze zullen dit er niet zo makkelijk door kunnen drukken als wat toen met de ID-kaart is gebeurd.
Waarom denk je dat mensen zich daar zorgen om zouden maken? De grote groep mensen accepteert het toch wel. En als ze dat niet doen, dan zorg je er toch voor dat ze het wel willen?
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_61146120
De meeste mensen zijn zuinig op hun lichaam en willen niet dat erin geprikt gaat worden.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:10:16 #285
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_61147919
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef ouwegokbaas het volgende:
De meeste mensen zijn zuinig op hun lichaam en willen niet dat erin geprikt gaat worden.
De meeste mensen hadden ook nog nooit wat gehad met terroristen, moet je eens kijken wat ze nu allemaal toestaan tegen 'het terrorisme'...
Als er mensen met macht zijn die het nodig vinden dat iedereen een chip krijgt, zullen er vanzelf wel redenen naar boven komen om de mensen om te krijgen, bijvoorbeeld korting op je ziekenverzekering, of onderzoek tegen een of andere nieuwe ziekte. Zo moeilijk is het niet.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_61235517
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef ouwegokbaas het volgende:
De meeste mensen wilden er vroeger niet eens aan denken om 24/7 gefilmd te worden, ze wilden er niet eens aan denken dat hun financiele situatie bekend is bij vreemden... moet je nu eens om je heen kijken. Wat mensen zich wel zullen afvragen bij de chip is, waarom ? maarja daar heeft de overheid al een antwoord op : bij een ongeluk of iets dergelijks is het heel gemakkelijk om alle medische informatie van het patient op te halen en dit kan mensenlevens redden, of : het winkelen wordt vergemakkelijkt en diefstal van uw geld word zo uitgesloten, of : verzekeringsmaatschappijen die korting geven op mensen die gechipt zijn of zelf geen zaken aangaan met mensen die niet gechipt zijn... zo kan je nog van alles en nogwat bedenken. Zo moeilijk is het niet hoor.
pi_61539423
Ik zou het niet accepeteren als het zo ver komt. Ik weet niet wat de bedenkers heeft bezield dit te bedenken als het al waar is dat ze dit van plan zijn. Of zullen zijn. Het is te gek voor woorden, en degene die geen gevaar hierin zien moeten worden opgesloten voor mijn veiligheid!

[ Bericht 0% gewijzigd door Man-E-Faces op 10-09-2008 23:24:09 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:49:25 #288
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62431687
Dus... Ik geef bloed en heb vaccinaties gekregen, ben ik al stiekem gechipped?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:49:19 #289
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_62438173
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:49 schreef Erasmo het volgende:
Dus... Ik geef bloed en heb vaccinaties gekregen, ben ik al stiekem gechipped?
Al lang. Heb je nog nooit van een hielprik gehoord?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_62449966
TVPrik.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')