hahaquote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef Jekoos het volgende:
Zoek het zelf maar uit > oke dan ga ik naar huisNEE
hierblijven jongeman. Ga maar wat in de klas doen, maar je blijft hier.. niet naar huis
![]()
dat zeg ik, maar ik was midd. school meer dan zat, ouwehoeren altijd daar. mbo was me enige kans nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:37 schreef mvingerhoets het volgende:
Iets wat je ook in 2 jaar Havo had gekunnen....
Denken dat het MBO minder erg is dan de HAVO...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:38 schreef Jekoos het volgende:
dat zeg ik, maar ik was midd. school meer dan zat, ouwehoeren altijd daar. mbo was me enige kans nog.
ja en dan zit je over 4 jaar op het HBO en dan trek je het daar niet, want in 4 jaar lang niets doen ben je zo lui geworden dat het op het HBO niets meer wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Jekoos het volgende:
ik had ook havo kunnen doen maar dat trek ik niet denk ik.. nu moet ik 4 jaar niks doen om naar het HBO te kunnen straks
Welke opleiding? Bij ons kan dat niet, ik had alle toetsen ook al maanden voor het einde van het schooljaar klaar maar de "grote eind-toetsen" moet je allemaal tegelijk doen op een vaste datum ergens in het einde van het schooljaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:58 schreef unox_worst het volgende:
Ik heb mijn mbo in 1,5 jaar afgemaakt door zelf mijn opdrachten te verzinnen.
ICT beheer niveau 4 op ROC Aventus in Apeldoorn.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:59 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Welke opleiding? Bij ons kan dat niet, ik had alle toetsen ook al maanden voor het einde van het schooljaar klaar maar de "grote eind-toetsen" moet je allemaal tegelijk doen op een vaste datum ergens in het einde van het schooljaar.
Ah nee, te simpel!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:09 schreef unox_worst het volgende:
[..]
ICT beheer niveau 4 op ROC Aventus in Apeldoorn.
Zelf een webshop schrijven of een lanparty organiseren kan je zo 2 jaar vrijstelling opleveren![]()
Het is MBO...quote:
Wat!?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:09 schreef unox_worst het volgende:
[..]
ICT beheer niveau 4 op ROC Aventus in Apeldoorn.
Zelf een webshop schrijven of een lanparty organiseren kan je zo 2 jaar vrijstelling opleveren![]()
Het is niet alleen de techniek, maar echt alles regelen, van vergunning tot catering aan toe.quote:
Dat heb je in hoogstens een paar weken ook wel gedaan, of doe jij daar 2,5 jaar over?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Het is niet alleen de techniek, maar echt alles regelen, van vergunning tot catering aan toe.
Een middagje gamen met je klas op een server die je even snel in elkaar geflanst hebt noem ik geen lanparty![]()
De juiste nerds zijn ook heel belangrijkquote:Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Het is niet alleen de techniek, maar echt alles regelen, van vergunning tot catering aan toe.
Een middagje gamen met je klas op een server die je even snel in elkaar geflanst hebt noem ik geen lanparty![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef unox_worst het volgende:
[..]
vertel! vertel! vertel!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Feit: na je 3rde jaar is het net een kinderdagverblijf
ik heb trouwens een leuj ''grapje'' uitgehaald voordat ik voor de laatste keer wegging van school
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]en wat kan je dan als je afgestudeerd aan het MBO bent? een lanparty organiseren
nou jeej daar kom je er wel mee
.
Bij mij op de universiteit is dat wel anders. Wij hebben hier namelijk een inspanningsverplichting, anders mogen wij geen herkansing of aanvullende examen doen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef ELdudeness het volgende:
Universiteit is gewoon het beste. Gewoon zelfstandig de stof leren, en geen geziek van verplicht in de les komen etc
De grafische universiteit zeker?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Bij mij op de universiteit is dat wel anders. Wij hebben hier namelijk een inspanningsverplichting, anders mogen wij geen herkansing of aanvullende examen doen.
dat is bij ons ook iets nieuws ja na 3x herkansenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Bij mij op de universiteit is dat wel anders. Wij hebben hier namelijk een inspanningsverplichting, anders mogen wij geen herkansing of aanvullende examen doen.
Dat lijkt gvd wel op de taakbrief die ik op de basisschool hadquote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef Qwea het volgende:
ik heb een weekkaart, en als die af is doe je de toetsen, slaag je en pak je de volgende weekkaart. Enzovoorts.
nee das vet handig. Want anders dan moet iedereen op iedereen wachten. En nu kan ik gewoon lekker in mn eigen tempo door buffelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat lijkt gvd wel op de taakbrief die ik op de basisschool had![]()
om te huilen dit![]()
heb je een puntquote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee das vet handig. Want anders dan moet iedereen op iedereen wachten. En nu kan ik gewoon lekker in mn eigen tempo door buffelen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef Jekoos het volgende:
Zit ik hier dus op het MBO.
Ja, en als je wel een opdracht krijgt dan vreet je nog steeds niks uit. Op het moment dat je iets moet inleveren laat je gewoon wat copy/paste van het internet zien. Daarna doe je niks meer onder het mom "maar meneer, ik heb toch alles gemaakt?" Of dacht je soms dat hier nooit over na gedacht is?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef Jekoos het volgende:
Zit ik hier dus op het MBO.
Ong. 3 weken nu...
9 van de 10x vreet ik niks uit. Beetje fokken of msnen. We krijgen zo simpele opdrachten die zijn zo klaar. En verder? Zoek het zelf maar uit > oke dan ga ik naar huisNEE
hierblijven jongeman. Ga maar wat in de klas doen, maar je blijft hier.. niet naar huis
![]()
Wat moet ik nu doen?
Klacht; we krijgen te weinig opdrachten / iets te doen voor in de les
Wat dacht je van 2,5 jaar eerder naar het HBO, waardoor je 2,5 jaar eerder kunt gaan werken en dus 2,5 jaar salaris krijgt wat je anders niet zou hebben gekregen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]en wat kan je dan als je afgestudeerd aan het MBO bent? een lanparty organiseren
.
Waarom zou je het hbo wel trekken als je havo niet kan trekken?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Jekoos het volgende:
ik had ook havo kunnen doen maar dat trek ik niet denk ik.. nu moet ik 4 jaar niks doen om naar het HBO te kunnen straks
systeembeheer/netwerkbeer ofzo misschien?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
.
een paar weekjes? 2 maanden?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:47 schreef unox_worst het volgende:
En een lanparty organiseren "in een paar weekjes" wil ik je nog wel eens zien, aangezien de vergunning aanvragen al 2 maanden van tevoren moet.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef wise het volgende:
even apeldoorn bellen dan he
Dus binnen een week heb jij een vergunning, sponsoren (of wou je alles van de entree betalenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
een paar weekjes? 2 maanden?![]()
binnen een week, zo niet korter geregeld.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:15 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Dus binnen een week heb jij een vergunning, sponsoren (of wou je alles van de entree betalen), servers, locatie en een catering geregeld?
Dan willen de mensen van Regroup/Netgamez vast wel graag wat tips van je
Zou ik normaal geen probleem mee hebben maar je snapt toch wel dat de directie van een school toch echt die vergunning wil zienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |