Waarom zou je het hbo wel trekken als je havo niet kan trekken?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Jekoos het volgende:
ik had ook havo kunnen doen maar dat trek ik niet denk ik.. nu moet ik 4 jaar niks doen om naar het HBO te kunnen straks
systeembeheer/netwerkbeer ofzo misschien?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]en wat kan je dan als je afgestudeerd aan het MBO bent? een lanparty organiseren
nou jeej daar kom je er wel mee
.
een paar weekjes? 2 maanden?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:47 schreef unox_worst het volgende:
En een lanparty organiseren "in een paar weekjes" wil ik je nog wel eens zien, aangezien de vergunning aanvragen al 2 maanden van tevoren moet.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef wise het volgende:
even apeldoorn bellen dan he
Dus binnen een week heb jij een vergunning, sponsoren (of wou je alles van de entree betalenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
een paar weekjes? 2 maanden?![]()
binnen een week, zo niet korter geregeld.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:15 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Dus binnen een week heb jij een vergunning, sponsoren (of wou je alles van de entree betalen), servers, locatie en een catering geregeld?
Dan willen de mensen van Regroup/Netgamez vast wel graag wat tips van je
Zou ik normaal geen probleem mee hebben maar je snapt toch wel dat de directie van een school toch echt die vergunning wil zienquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |