abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57323676
En nog een jurylid!
quote:
Circusartiest in jury Holland's Got Talent
12 Maart 2008 08:19: Herman Roggeveen

Henkjan Smits, Patricia Paay en Robert Rondou. Dat zijn de juryleden van Holland's Got Talent, het nieuwe SBS-programma waarvoor deze week audities zijn in het Gooiland Theater in Hilversum. De eerste twee zijn bekende namen, maar Robert Rondou zal niet bij veel mensen een belletje doen rinkelen. SBS heeft dit jurylid uit de circuswereld getrokken.

Holland's Got Talent is een talentenjacht in meer vormen dan alleen zang of dans. Zolang de artiest maar kan entertainen, is hij of zij gerechtvaardigd in Holland's Got Talent. Bij de inschrijvingen stikte het van de acrobatische kunstjes en dansmariekes. In die zin is het niet verwonderlijk dat er gezocht is naar een man als Robert Rondou.

Holland's Got Talent is vanaf volgende maand bij SBS 6 te zien. Het moet een nieuwe trekker worden in het weekend. Gerard Joling presenteert de amusementsshow. Het format is vooral bekend door de Engelse variant, waar operazanger Paul Potts won.
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:07:40 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_57323900
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er lijkt me geen kont aan.
de audities zijn meestal wel lachen...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57614590
Ik ben vandaag bij de opnames geweest.
Het is 1 grote doorgestoken kaart

Op het formulier waar alle kandidaten op staan en waarop ze afgevinkt werden als ze binnenkwamen stond (voor de show) bij alle artiesten al een rating van zeer slecht tot goed. Dit was natuurlijk een niet publiek document, maar moeten ze het maar niet rond laten slingeren. Ook stond er bij sommige acts "Negor" of "Negorinnetje" (nee ik heb geen typafwijking, zo stond het er)

Ook staat er naast het podium een sukkel die het publiek opstookt om mensen weg te stemmen (waar ik natuurlijk fanatiek tegenin ging) waardoor interessante, niet allerdaagse acts veel te snel weggestemd werden.

De mensen die doorgingen naar de volgende ronde waren allemaal al professionals op 1 jongleer act na. En zelfs die kreeg professionele begeleiding.

Deze show heeft nog geen 5% van wat z'n buitenlandse collega's hebben.
pi_57630624
Dat is wel sneu .

Patricia Paay en Gerard Joling waren daarnet bij DWDD. Het kwam allemaal nog best redelijk over moet ik zeggen .
pi_57632194
Ik quote even mijn reactie uit het HGT dat ik net opende (en daarna weer sloot ) in TV:
quote:
Ik ben het eigenlijk wel zat, die talentenjachten, SBS poept om de acht weken weer een "Nieuwe Spectaculaire Show!!!!!111" uit, maar de kijkcijfers hiervan dalen steeds meer. Ook Idols had dit seizoen lagere kijkcijfers dan voorheen, en het nieuwe programma "Twinz" van de Tros heeft ook geen torenhoge kijkcijfers (zeg maar rustig flop, voor ned 1 is onder de 900.000 kijkers toch echt te laag). Nou, ik ben benieuwd hoor
Dat vind ik er dus van.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_57632809
Nederland vindt het nog steeds ok.

SBS scoort altijd minimaal rond de miljoen met de shows, Idols zat er ook boven. Bijna Beroemd van de NCRV midden in de zomer scoorde ook rond de 900k kijkers. Dus dit zal ook zeker wel weer redelijk gaan scoren.
pi_57633168
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland vindt het nog steeds ok.

SBS scoort altijd minimaal rond de miljoen met de shows, Idols zat er ook boven. Bijna Beroemd van de NCRV midden in de zomer scoorde ook rond de 900k kijkers. Dus dit zal ook zeker wel weer redelijk gaan scoren.
Dancing Queen scoort slecht, idols veel minder dan eerst, So You Wannabee a popstar scoorde niet geweldig, en Twinz is ook een flop. Ik moet het nog even aanzien..

En ik heb het nog even nagechecked, de kijkcijfers van Bijna Beroemd zaten meerendeel onder de 900k kijkcijfers, en op het dieptepunt zelfs 520k kijkers

Talentenjachten trekken lang niet meer zo'n hoge kijkcijfers dan voorheen.....
  donderdag 27 maart 2008 @ 07:28:49 #33
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_57640475
Nederland is talentenjachten-moe.
The Most Incredible, Baby
pi_57642713
Ik hoop op dit soort filmpjes, dan kan het nog wel leuk worden

pi_57671832
Ik ga vanavond toch maar even kijken of wat het is
pi_57673567
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga vanavond toch maar even kijken of wat het is
Ik geef het sowieso 1 kans, maar als ik de internetviewen met Gerard Joling lees in de kranten,vrees ik dat het niks aan word, ik ben niet zo van de circus acts
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:54:18 #37
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_57679981
Ik heb delen van de Amerikaanse versie gezien. Het lijkt me wel leuk, maar ik neem het op, dan kan ik de reclames en gerard joling doorspoelen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:35:54 #38
88233 Steve
Still the best.
pi_57680925
Nou, ik heb het maar even aangezet op de achtergrond.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Moderator vrijdag 28 maart 2008 @ 20:38:34 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_57681012
Nou wel goed gezongen, maar wel een Paul Potts wannabe natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_57681041
Idd. Zelfs het publiek probeerde het Engelse publiek na te doen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 maart 2008 @ 20:39:54 #41
22592 crew  Ole
pi_57681055
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef Karina het volgende:
Nou wel goed gezongen, maar wel een Paul Potts wannabe natuurlijk.
idd...

maar dit zijn toch niet de allereerste voorrondes of wel?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 28 maart 2008 @ 20:41:38 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_57681108
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef Ole het volgende:

[..]

idd...

maar dit zijn toch niet de allereerste voorrondes of wel?
Weet ik eigenlijk niet, kan me niet voorstellen eigenlijk, want het is gewoon in een theater.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:42:03 #43
88233 Steve
Still the best.
pi_57681126
Slap aftreksel van. Dit was niet zo indrukwekkend als Potts natuurlijk.
En ik erger me al aan het overgedramatiseerde gemonteer, maar dat vind ik bij A/B GT ook een beetje.
pi_57681141
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef jmac het volgende:
Idd. Zelfs het publiek probeerde het Engelse publiek na te doen
Hehe inderdaad, allemaal 1 voor 1 opstaan en klappen

Ik denk dat hij in het complot zit van SBS, volgens mij is het in scene gezet.

Met zo'n paul potts wannabe krijg je wel veel publiciteit, dus wel slim van SBS
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:43:28 #45
88233 Steve
Still the best.
pi_57681175
Zover ik heb begrepen zijn dit de audities ja.

De gang van zaken bij BGT:

The audition process is similar to The Gong Show but with the judges pressing buzzers instead of banging a gong. The buzzers can only be pressed once if the judge has seen enough, and when all three are pressed the act must stop. The auditions also include the added twist of having to perform in front of a studio audience alongside the judges. Once the act finishes or is stopped, judges express their opinions and decide whether they would like to see them in the semi-finals, with acts needing to receive a majority vote to go through. The audience is invited to express their views (often boos or cheers) which may have a positive or negative impact on a judge's decision, should the judge be unsure on whether to put the act through.

[edit] Semi finals and final

The final four shows broadcast live, with three semi-finals, followed by the final. In Series 1, eight acts performed in each semi-final, with the six most popular acts from each semi-final winning a position in the final. Unlike the American version, judges may still end a performance early with three 'X's. The audience are again asked to express their views on each act's performance.

After all eights acts have performed, phone lines open for a short time. After the votes are counted the act who polled the highest number of public votes was automatically placed in the final. The judges then choose between second and third most popular acts, with the winner of that vote gaining a place in the final. All other acts are then eliminated from the competition.
pi_57681180
Dat publiek

Ze moesten op commando gaan staan en klappen....door het slechte camerawerk zag je ze op gaan staan 1 voor 1...eigenlijk had de camera pas het shot moeten doen als men al staat.

Slechte regie in ieder geval. En dan HJ die erg bot doet bij het openingspraatje al

Ik lees hierboven dat het doorgestoken kaart zou zijn, maar troost je, dat is overal zo geweest. Enige verschil is dat dankzij het veel hogere inwonersaantal van de UK en de USA het talent ook wat meer aanwezig is; ze hebben dus minder professionele inhuuracts nodig.

That being said, die gast kon aardig zingen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:43:52 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57681182
Vond HJS wel erg bot.
Wie ben je? Wat doe je hier?
Hoort dat zo?
pi_57681194
Ook afentoe tussendoor die shots van de Jury tijdens die Potts wannabe, echt zo'n soort geemotioneerde blik in HenkJan z'n gezicht
٩๏̯͡๏)۶
pi_57681238
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef amaranta het volgende:
Vond HJS wel erg bot.
Wie ben je? Wat doe je hier?
Hoort dat zo?
Hij probeerde Simon Cowell na te doen maar het leek nergens op
٩๏̯͡๏)۶
pi_57681253
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Slap aftreksel van. Dit was niet zo indrukwekkend als Potts natuurlijk.
En ik erger me al aan het overgedramatiseerde gemonteer, maar dat vind ik bij A/B GT ook een beetje.
Haha ja, dat kwam zo geforceerd over
Alsof ze wanhopig proberen de kijker vast te houden. Ik zou juist beginnen met wat shots over voorbereidingen en een jong duo ofzo laten optreden die wel aardig is, maar niet spectaculair...zo kun je een show opbouwen...

Maar dit
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')