quote:Circusartiest in jury Holland's Got Talent
12 Maart 2008 08:19: Herman Roggeveen
Henkjan Smits, Patricia Paay en Robert Rondou. Dat zijn de juryleden van Holland's Got Talent, het nieuwe SBS-programma waarvoor deze week audities zijn in het Gooiland Theater in Hilversum. De eerste twee zijn bekende namen, maar Robert Rondou zal niet bij veel mensen een belletje doen rinkelen. SBS heeft dit jurylid uit de circuswereld getrokken.
Holland's Got Talent is een talentenjacht in meer vormen dan alleen zang of dans. Zolang de artiest maar kan entertainen, is hij of zij gerechtvaardigd in Holland's Got Talent. Bij de inschrijvingen stikte het van de acrobatische kunstjes en dansmariekes. In die zin is het niet verwonderlijk dat er gezocht is naar een man als Robert Rondou.
Holland's Got Talent is vanaf volgende maand bij SBS 6 te zien. Het moet een nieuwe trekker worden in het weekend. Gerard Joling presenteert de amusementsshow. Het format is vooral bekend door de Engelse variant, waar operazanger Paul Potts won.
de audities zijn meestal wel lachen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er lijkt me geen kont aan.
Dat vind ik er dus van.quote:Ik ben het eigenlijk wel zat, die talentenjachten, SBS poept om de acht weken weer een "Nieuwe Spectaculaire Show!!!!!111" uit, maar de kijkcijfers hiervan dalen steeds meer. Ook Idols had dit seizoen lagere kijkcijfers dan voorheen, en het nieuwe programma "Twinz" van de Tros heeft ook geen torenhoge kijkcijfers (zeg maar rustig flop, voor ned 1 is onder de 900.000 kijkers toch echt te laag). Nou, ik ben benieuwd hoor
Dancing Queen scoort slecht, idols veel minder dan eerst, So You Wannabee a popstar scoorde niet geweldig, en Twinz is ook een flop. Ik moet het nog even aanzien..quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland vindt het nog steeds ok.
SBS scoort altijd minimaal rond de miljoen met de shows, Idols zat er ook boven. Bijna Beroemd van de NCRV midden in de zomer scoorde ook rond de 900k kijkers. Dus dit zal ook zeker wel weer redelijk gaan scoren.
Ik geef het sowieso 1 kans, maar als ik de internetviewen met Gerard Joling lees in de kranten,vrees ik dat het niks aan word, ik ben niet zo van de circus actsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga vanavond toch maar even kijken of wat het is
idd...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef Karina het volgende:
Nou wel goed gezongen, maar wel een Paul Potts wannabe natuurlijk.
Weet ik eigenlijk niet, kan me niet voorstellen eigenlijk, want het is gewoon in een theater.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef Ole het volgende:
[..]
idd...
maar dit zijn toch niet de allereerste voorrondes of wel?
Hehe inderdaad, allemaal 1 voor 1 opstaan en klappenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef jmac het volgende:
Idd. Zelfs het publiek probeerde het Engelse publiek na te doen
Hij probeerde Simon Cowell na te doen maar het leek nergens opquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef amaranta het volgende:
Vond HJS wel erg bot.
Wie ben je? Wat doe je hier?
Hoort dat zo?
Haha ja, dat kwam zo geforceerd overquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Slap aftreksel van.Dit was niet zo indrukwekkend als Potts natuurlijk.
En ik erger me al aan het overgedramatiseerde gemonteer, maar dat vind ik bij A/B GT ook een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |