abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53350614
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:47 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit al genoemd was, maar er werd vanmorgen op het Duitse nieuws ook gezegd dat dat crematorium sinds 2006 niet meer in bedrijf zou zijn. Zaten wat beelden bij, zag er allemaal wat luguber uit, van die verroeste cylindervormige constructies. Maar dat heeft ook te maken met deze context natuurlijk...
Wel een prima plek om een lijkje te verstoppen (niet eens zozeer verbranden) als het niet meer in gebruik was.
pi_53350626
De politie vermoedt dat de ouders Maddie mogelijk naar het dierencrematorium hebben gebracht?
Sick sick om dat alleen al de denken.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_53350633
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:47 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit al genoemd was, maar er werd vanmorgen op het Duitse nieuws ook gezegd dat dat crematorium sinds 2006 niet meer in bedrijf zou zijn. Zaten wat beelden bij, zag er allemaal wat luguber uit, van die verroeste cylindervormige constructies. Maar dat heeft ook te maken met deze context natuurlijk...
De naam van Eef Hoos is in dit topic (een paar deeltjes) terug al 'veelvuldig' genoemd. Maar aangezien NU.nl niet 'zomaar' iets bericht, en al helemaal geen site is waar elk Maddie-gerucht breed uitgemeten wordt, vond ik het toch de moeite van het posten waard.
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:55:39 #124
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_53350726
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:51 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

De naam van Eef Hoos is in dit topic (een paar deeltjes) terug al 'veelvuldig' genoemd. Maar aangezien NU.nl niet 'zomaar' iets bericht, en al helemaal geen site is waar elk Maddie-gerucht breed uitgemeten wordt, vond ik het toch de moeite van het posten waard.
Dat heb ik ook gelezen inderdaad. Ik was een beetje verbaasd over de timing van het Duitse nieuws, omdat item precies bevatte wat al in die eerdere topics ter sprake was gekomen.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_53350766
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:50 schreef Seventees het volgende:
De politie vermoedt dat de ouders Maddie mogelijk naar het dierencrematorium hebben gebracht?
En waarom is dat zo sick? Er gebeuren wel ergere dingen op deze planeet. Bovendien is er nog een verdachte in deze zaak, dus het gaat niet per se om de ouders.
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:57:51 #126
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_53350777
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:50 schreef Seventees het volgende:
Ik vind het ook een hele bizarre gedachte en vraag me erg af wat de aanleiding zou kunnen zijn geweest voor de politie. Maar ja, er gebeuren wel vaker dingen die zo luguber zijn dat je ze nauwelijks kunt geloven...
Fotoboek
pi_53350842
En als je alleen al leest wat die Hoos al op z'n naam heeft staan qua delicten....
pi_53351023
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

En waarom is dat zo sick? Er gebeuren wel ergere dingen op deze planeet. Bovendien is er nog een verdachte in deze zaak, dus het gaat niet per se om de ouders.
Dat er ergere dingen op de planeet gebeuren betekent niet dat het minder sick zou zijn.
De politie gaat met een reden naar dat crematorium. Kan maar 1 ding bedenken waarom dat zou zijn. Brrr.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:09:44 #129
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_53351089
Nu pas gaan ze ff in dat dierencrematorium kijken, pfffff ze lopen daar wel erg achter.

Er is verdraaid weinig aan feiten materiaal omdat ze hopeloos laks zijn geweest. Ze hadden dat appartement meteen leeg moeten vegen, zelf goed moeten doorzoeken en afsluiten. Dan hadden ze toen bleek dat het kind onvindbaar was dat appartement met een stofkam kunnen doorzoeken op op alles wat er maar te vinden was......

En van mij hadden meteen naar de ouders als mogelijke daders mogen kijken. Dat ze dat maanden laten pas doen is iets wat op mij als verdacht overkomt. Zo van * we kunnen niemand vinden en dus schuiven we het jullie maar in de schoenen. * Je moet toch wat ?

Ik heb geen idee of dat wel of niet terecht is maar de manier waarop de politie dat heeft gedaan staat me dus totaal niet aan. Ze hebben van het hele onderzoek één grote puinhoop gemaakt en ipv het kind te zoeken gaan ze nu op zoek naar daders
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:38:45 #130
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_53351848
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:09 schreef deedeetee het volgende:
Nu pas gaan ze ff in dat dierencrematorium kijken, pfffff ze lopen daar wel erg achter.

Er is verdraaid weinig aan feiten materiaal omdat ze hopeloos laks zijn geweest. Ze hadden dat appartement meteen leeg moeten vegen, zelf goed moeten doorzoeken en afsluiten. Dan hadden ze toen bleek dat het kind onvindbaar was dat appartement met een stofkam kunnen doorzoeken op op alles wat er maar te vinden was......

En van mij hadden meteen naar de ouders als mogelijke daders mogen kijken. Dat ze dat maanden laten pas doen is iets wat op mij als verdacht overkomt. Zo van * we kunnen niemand vinden en dus schuiven we het jullie maar in de schoenen. * Je moet toch wat ?

Ik heb geen idee of dat wel of niet terecht is maar de manier waarop de politie dat heeft gedaan staat me dus totaal niet aan. Ze hebben van het hele onderzoek één grote puinhoop gemaakt en ipv het kind te zoeken gaan ze nu op zoek naar daders
Ik weet niet of het zo zwart-wit is. Als je hier in NL de politie belt dat je een kind vermist, gaan ze ook niet in eerste instantie van een misdrijf uit, er wordt eerst in de omgeving gezocht etc. Het is geen standaardprocedure om meteen een forensisch team te sturen en de boel af te grendelen als zijnde een plaats delict, dat zou ook een ontzettende overbelasting veroorzaken lijkt me, hoe vaak gebeurt het niet dat een kindje even "kwijt" is en even later gelukkig spelend gevonden wordt in de zandbak bij de buren of iets dergelijks.
Fotoboek
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:45:44 #131
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_53352036
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:06 schreef Seventees het volgende:

[..]

Dat er ergere dingen op de planeet gebeuren betekent niet dat het minder sick zou zijn.
De politie gaat met een reden naar dat crematorium. Kan maar 1 ding bedenken waarom dat zou zijn. Brrr.
Ik vraag me af wat een logisch verhaal zou kunnen zijn. Het lijkt me dat de ouders er niet alleen voor verantwoordelijk kunnen zijn, 50 km heen en terug is veel te ver in hun 'window of opportunity' en het verbergen van het lijkje en later daar naartoe brengen lijkt ook nogal gecompliceerd. Dan zou er dus sowieso een derde in het spel moeten zijn, al dan niet met medeweten van de ouders...
Fotoboek
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:26:35 #132
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53353156
quote:
DAILY MIRROR front page: “McCANNS: WE’LL TAKE LIE TEST.”

A source tells the paper: “They’re happy to do anything that will clear them. If they were asked to take a lie detector test by police, they’d agree.”

To borrow the brand slogan, look into their eyes.

Given the McCanns media savvy, why not take one on Trisha, the daytime TV show. Those results after the break…

Pages 4 and 5: “MADELEINE’S GONE..MADELEINE’S GONE..What mum REALLY sobbed night she vanished.”

A witness tells all. The paper says Kate McCann did not discover Madeleine vanished and say “They’ve taken her, they’ve taken her”.

“’BODY WAS BURIED IN DAD DOG’” – The Mirror sees the latest “crackpot theory” explored by Portuguese police, who questions the owner of a “pet incinerator”.

DAILY STAR front page: “MADDIE BODY BURNED. Cops search remains at pet crematorium”

Pages 6 and 7: “HOW MADDIE MAY HAVE BEEN ABDUCTED.”

Ready? Here goes. And feel free to join in and add your own ideas:

“An intruder climbed through the window after forcing open the shutters…
“The culprit would have sneaked past the sleeping twins…
“The McCanns could not see the patio doors from their restaurant…”

Page 8: “Father Jose Pacheco is alive and in good health. He went missing, as you recall. And whatever Kate and Gerry McCann told him, if anything, he will not say. As the headline thunders: “I’LL TAKE SECRETS TO THE GRAVE.”

DAILY MAIL pages 12 and 13: “She’s gone, she’s gone: what Kate really cried.”

“THE KEY SIGHTING” – Friends of the McCanns claim the stranger seen walking away from the holiday complex “apparently with a child in his arms, was heading towards former chief suspect Robert Murat’s home”.

THE SUN front page: “Maddie parents: We’ll do lie test.”

Pages 14 and 15: “NEW WITNESS BLOWS HOLE IN COPS’ CASE. Madeleine has gone.”

Mark Warner holidays are treating 30 travel agents to an all-expenses paid trip to their compound from where Madeleine went missing.

Page 42 and 43: “SUN COLUMNISTS GO HEAD TO HEAD ON DEBATE THAT’S SPLIT THE NATION.”

JOHN ‘GAUNTY’ GAUNT says: “McCanns left 3 children alone…they’re bad parents, Get them in court.”

LORRAINE ‘KELZA’ KELLY says: “They made a mistake, lost a daughter..and have nothing to do with it.”

THE TIMES page 5: “Bomb man questioned in Madeleine hunt.”

Eef Hoos, who owns the pet incinerator, is a convicted terrorist. He was jailed for seven years for a “series of bomb attacks” in the Netherlands.

DAILY EXPRESS front page: “MADELEINE. BODY HUNT AT INCINERATOR.”

“Was she burnt at pet crematorium?” That question to you, Lorraine Kelly.

Pages 4 and 5: “The Express has a picture of “convicted bomber” Eef Hoos. The furnaces are in two converted freight containers. He says he has never spoken with the McCanns.

The Express see seals on the doors of the incinerators and deduces that that they have not been used since March when condemned by police.

THE INDEPENDENT page 31: “McCanns shock at finding daughter missing was genuine, says witness.”
Ook in de Engelse pers is Eef Hoos doorgedrongen, ik ben benieuwd of ze DNA sporen vinden!
Die zijn er natuurlijk, een crematorium voor dieren, er zal ook wel lijkgeur zijn.
Misschien haalt dit een beetje druk van deketel wat betreft de McCanns.
Het enige positieve is imho dat er niet meer zo krampachtig naar de ouders word gekeken en er ook andere invalshoeken bekeken worden.

Bron: http://www.anorak.co.uk/madeleine-mccann/176493.html
be nice or go away
pi_53353162
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:45 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat een logisch verhaal zou kunnen zijn. Het lijkt me dat de ouders er niet alleen voor verantwoordelijk kunnen zijn, 50 km heen en terug is veel te ver in hun 'window of opportunity' en het verbergen van het lijkje en later daar naartoe brengen lijkt ook nogal gecompliceerd. Dan zou er dus sowieso een derde in het spel moeten zijn, al dan niet met medeweten van de ouders...
Waarom zou 50 km te ver zijn? Het kan zo zijn dat Maddie in de middag al is omgebracht. Haar ouders, mochten zij de schuldigen zijn, zouden dan voldoende tijd hebben gehad om het lichaam van hun dochter naar een bestemming 50 km verderop te brengen...

En dat er een derde (...) in het spel zou zijn, lijkt me idd ook niet heel onwaarschijnlijk.
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:28:05 #134
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_53353202
Foxnews:
quote:
Mr and Mrs McCann, both 39, said last night that they were prepared to take a lie detector test if requested by the Portuguese authorities. “Kate and Gerry are happy to do anything that will help them to clear their names,” a source close to the couple said. “They have said all along that they want to cooperate fully with the Portuguese police, but as of today they have received no such request.”

[..]

Search teams were reported to be preparing to scour rugged coastline and wasteland west of the town of Praia da Luz. Luis Bilro Verâo, the public prosecutor leading the case, said on Wednesday night: “The PolÍcia JudiciᲩa will carry out new operations under the order of the Ministério Público.”

A source close to Verâo was quoted in a respected Portuguese newspaper yesterday as saying that the case against Mr. and Mrs. McCann had reached an “impasse”.

Portuguese police suspect that the couple, from Leicestershire, may have accidentally killed their daughter and hidden her body. But tests on samples taken from the holiday flat where she disappeared and the couple’s hire car have failed to prove she is dead.
Dus de zaak tegen de ouders lijkt definitief van de baan...
Fotoboek
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:29:15 #135
145755 kahaarin
pi_53353229
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Waarom zou 50 km te ver zijn? Het kan zo zijn dat Maddie in de middag al is omgebracht. Haar ouders, mochten zij de schuldigen zijn, zouden dan voldoende tijd hebben gehad om het lichaam van hun dochter naar een bestemming 50 km verderop te brengen...

En dat er een derde (...) in het spel zou zijn, lijkt me idd ook niet heel onwaarschijnlijk.
De laatste berichten zijn toch van een eigenaar van een restaurant die Gerry en Madeleine heeft zien dansen om 18.00 uur?
Ik zou niet weten waarom die man zou liegen.
be nice or go away
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:32:01 #136
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_53353271
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat er een getuige was opgedoken die gezegd had Madeleine om 18.00 nog gezien te hebben. Dat laat 2,5 uur over tot aan de aanvang van het diner. Niet helemaal onmogelijk, maar erg krap zou je zeggen...

Edit: sorry kahaarin, ik waggel de hele tijd achter je aan blijkbaar .
Fotoboek
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:42:37 #137
145755 kahaarin
pi_53353539
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:32 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat er een getuige was opgedoken die gezegd had Madeleine om 18.00 nog gezien te hebben. Dat laat 2,5 uur over tot aan de aanvang van het diner. Niet helemaal onmogelijk, maar erg krap zou je zeggen...

Edit: sorry kahaarin, ik waggel de hele tijd achter je aan blijkbaar .
, heb ik wel eens gehad met Suko in een vorig topic, lastig als er iemand de 'invoeren' knop net iets sneller weet te vinden.
be nice or go away
pi_53353792
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:42 schreef kahaarin het volgende:

[..]

, heb ik wel eens gehad met Suko in een vorig topic, lastig als er iemand de 'invoeren' knop net iets sneller weet te vinden.
dat brainstormen gaat af en toe ook heel leuk .. zit je de reactie op de laatste post van iemand neer te pennen en tegen die tijd dat je die invoert heeft diegene inmiddels gereageerd op je vorige reactie/post
pleased to meet you
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:55:30 #139
145755 kahaarin
pi_53353918
quote:
"We are very doubtful that Madeleine disappeared when the McCanns were at dinner. It is highly likely she was gone at some point during those six hours we know nothing about. As far as we are concerned Gerry and Kate are suspects in this investigation."

Previous reports have suggested that the McCanns and their children were with the rest of the party at the Paradiso restaurant at 6pm close to the beach at Praia da Luz. But friends say the family had not joined them that day.

Mark Williams-Thomas, a former British detective who worked on the Sarah Payne murder inquiry, said: "The last person to see Madeleine is absolutely vital to this investigation.

"If the police are saying the last picture of Madeleine is the last time she was seen, then they have to establish what went on in the hours in between this and when she was reported missing. This could definitely be the focus of the inquiry."

He said that if Madeleine was abducted, he believes she would have been snatched after wandering out of the apartment. "I firmly believe she was not taken from the apartment," said Mr Williams-Thomas. "If this is an abduction, she must have woken up, wandered off looking for her parents and was kidnapped by someone who was presented with an easy opportunity to snatch a child."
Hmm, toch weer twijfel over de tijd waarop Maddy voor het laatst gezien is, nu kan het ook zijn dat de Portugese politie de verklaring die de restauranthouder heeft afgelegd conveniantly onder het tapijt veegt, die journalist die bewijs beweert te hebben tegen die kinderlokker hebben ze ook niet willen spreken tenslotte.

Bron: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=483027&in_page_id=1770&ito=newsnow
be nice or go away
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:56:50 #140
145755 kahaarin
pi_53353955
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef moussie het volgende:

[..]

dat brainstormen gaat af en toe ook heel leuk .. zit je de reactie op de laatste post van iemand neer te pennen en tegen die tijd dat je die invoert heeft diegene inmiddels gereageerd op je vorige reactie/post
idd, of ge-edit, nog leuker....
En een verwarring op wie je nu reageert, ook altijd leuk.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')