En roep je dan huilend om je andere ouder?quote:[om trouwens op een eerdere vraag van je terug te komen .. dat is een leeftijdsfase die bijna ieder kind doorloopt, een uitgesproken voorkeur hebben voor een van de ouders, meestal is het de ouder van het andere geslacht .. later, als ik groot ben ga ik met papa/mama trouwen, dat gebeuren
Wat natuurlijk niet automatisch hoeft te betekenen dat hij iets met de verdwijning van dat meisje te maken heeft.quote:[wat moeten we daar nou weer van denken .. meneer blijft beweren dat die onschuldig is maar hij heeft daar blijkbaar wel toegang tot informatie waar de politie niet bij kan komen cq contacten in de onderwereld ?
quote:Op zondag 23 september 2007 08:45 schreef Mickmek het volgende:
[..]
En roep je dan huilend om je andere ouder?
Nee, waarom zou je dat meteen aan de politie vertellen? Het is niet zo dat een kind met autisme, in welke mate dan ook, medicijnen nodig heeft omdat het anders in levensgevaar verkeert.quote:Op zondag 23 september 2007 09:47 schreef Mickmek het volgende:
Op deze site wordt geschreven dat de ouders aanvankelijk voor de pers hebben verzwegen dat Maddy autistisch is, en terugdenkend kan ik me ook niet herinneren dat vermeld werd dat het meisje autistisch is.
Is dat geen belangrijke informatie die je normaal gesproken meteen aan de politie vertelt als je kind verdwenen is?![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 00:24 schreef moussie het volgende:
[..]
heel normaal toch, minder uren gaan werken als de kinderen komen ..
en zeker in de medische sector schijnt dat heel normaal te zijn, vandaar dat er zo weinig oudere vrouwelijke artsen zijn in de ziekenhuizen, onregelmatige diensten zijn moeilijk te combineren met kinderen .. en tja, ze zou idd als voormalige anesthesiste over de kennis beschikken hoe je iemand moet verdoven, maar juist omdat zij prof is/was weet zij ook de goede dosis, dus zij alleen en per ongeluk lijkt mij onwaarschijnlijk .. en dan kom je weer bij het scenario dat het òf opzet was òf beide ouders hebben haar en dosis gegeven, en van het tweede hadden we al ergens in het begin van deze reeks van andere profs te horen gekregen dat zoiets met de hedendaagse middelen niet meer mogelijk is
Dat bedoelde ik ook meer als een gunstige toevoeging voor Kate, dan zal ze mss minder een fulltime sitter nodig hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Overigens is Kate McCann een parttime huisarts dus ze zal best wat tijd met de kids doorbrengen, denk ik.
Ik denk dat je wel aan de politie vertelt of een kind druk of stil is, verlegen etc.quote:Op zondag 23 september 2007 10:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat meteen aan de politie vertellen? Het is niet zo dat een kind met autisme, in welke mate dan ook, medicijnen nodig heeft omdat het anders in levensgevaar verkeert.
He en nu het toch over autisme gaat. Ik sta er iedere werkdag weer van te kijken...
Dan komt er 's ochtends vroeg een grote lege touringbus het buurtje (van pakweg vier straten) inrijden om in korte tijd afgeladen met kleine autisten en/ of ADHD-ertjes te vertrekken naar de speciale scholen. Het lijkt tegenwoordig wel of ieder kind wel wat mankeert waardoor het niet naar een normale school kan. Weet niet hoe dat bij jullie is, maar ik kijk hierdoor niet op van wat autisme..
Autistische kinderen hangen heel erg aan regelmaat, vaste patronen, rust, bekende gezichtgen etc. Als Maddie autistisch is en ze is meegenomen door een vreemde man, is dat nóg meer reden tot grote paniek. Ik denk dat de ouders dat wel meteen verteld zouden hebben.quote:Op zondag 23 september 2007 10:11 schreef Stali het volgende:
Nee, waarom zou je dat meteen aan de politie vertellen? Het is niet zo dat een kind met autisme, in welke mate dan ook, medicijnen nodig heeft omdat het anders in levensgevaar verkeert.
Heeft volgens mij vooral te maken met de scholen, in het bijzonder de 'witte' scholen die financieel baat hebben bij dit soort kinderen - het zogenaamde 'rugzakjessysteem'. Een kind met een rugzakje (ADHD, autisme, etc.) levert de school extra punten op, net als zwarte kinderen. Uit mijn hoofd: ik dacht dat een zwart kind 9 punten oplevert, tegen een wit kind van 2 punten - of nog minder, als het ouders met een hoge opleiding heeft. Maar heeft dat witte kind een aandoening, dan komen er meteen 7 punten bij. Dat tikt lekker aan. Een school kan van dat extra geld een remedial teachter aantrekken, of bijzonder materiaal, of wat dan ook. De school van mijn kinderen, binnenstad Amsterdam, is spierwit. Omdat ze kennelijk niet wegkwamen met 'leerproblemen', is er nu een speciaal programma voor 'hoogbegaafden' gestart: de halve school is opeens hoogbegaafd. Pathetisch. Al die ouders die met zo'n van pijn vertrokken gezicht zeggen: "Petertje is hoogbegaafd, we begrijpen nu eindelijk waarom hij zich zo misdraagt. Hij heeft het gewoon ontzettend moeilijk ." Maar ook daar zit een tactiek achter, want de school krijgt dus wél extra punten voor al die hoogbegaafden, en dus extra geld. Dit is een heel Nederlands fenomeen, ik weet niet hoe dat werkt op Engelse scholen.quote:He en nu het toch over autisme gaat. Ik sta er iedere werkdag weer van te kijken...
Dan komt er 's ochtends vroeg een grote lege touringbus het buurtje (van pakweg vier straten) inrijden om in korte tijd afgeladen met kleine autisten en/ of ADHD-ertjes te vertrekken naar de speciale scholen. Het lijkt tegenwoordig wel of ieder kind wel wat mankeert waardoor het niet naar een normale school kan. Weet niet hoe dat bij jullie is, maar ik kijk hierdoor niet op van wat autisme..
dus omdat het op een of andere vage site staat neem jij maar aan dat het waar is ?quote:Op zondag 23 september 2007 09:47 schreef Mickmek het volgende:
Op deze site wordt geschreven dat de ouders aanvankelijk voor de pers hebben verzwegen dat Maddy autistisch is, en terugdenkend kan ik me ook niet herinneren dat vermeld werd dat het meisje autistisch is.
Is dat geen belangrijke informatie die je normaal gesproken meteen aan de politie vertelt als je kind verdwenen is?![]()
Owquote:Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef moussie het volgende:
[..]
dus omdat het op een of andere vage site staat neem jij maar aan dat het waar is ?
fyi, de suggestie dat Maddie autistisch zou zijn komt van die ene paranormale dame van strongwood, net als het verhaal dat Maddie's vader een hoge pief zou zijn bij de vrijmetselaars
En het wil ook nog wel eens per maand of week wisselenquote:Op zondag 23 september 2007 09:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*Ik wil jou niehiettttt! Ik wil naar pappa !! pappa is liefffff...jij niet ....wèèèèèèh*
(Vooral meisjes kunnen dit gedrag erg lang volhouden)
Terwijl het vorige week nog zo was:quote:Op zondag 23 september 2007 10:29 schreef Suko het volgende:
En verder is het British forensic experts niet blij met wijze waarop er met de reslutaten van de testen is omgegaan: "British forensic experts have sent Portuguese police an email angrily complaining at the way evidence in the Madeleine McCann inquiry has been 'wildly misused', according to sources close to the investigation. The Forensic Science Service criticises detectives for overplaying the results of its tests and leaking information – most of it inaccurate, it claims – to the Portuguese media."
Je moet je echt afvragen hoe de berichten ineens zo kunnen veranderen. Ik zou bijna medelijden krijgen met de Portugese politie die het inmiddels moet opnemen tegen ongeveer de volledige Britse natie.quote:Is anyone else confirming these reports?
(over het forensische bewijs dat in de auto is gevonden - Jane)
Sources in Britain who are assisting the Portuguese investigation have agreed that there is “significant” scientific evidence linking Mr and Mrs McCann to their daughter’s death. However, Portuguese officers took the highly unusual step of publicly denying a report which was allegedly based on sources in Britain.
http://www.timesonline.co(...)e/article2422967.ece
volgens die dame is ze dood, over de rotsen in zee gegooid .. en ja ze zijn er geweest, die 100.000 Nderlanders die dat hadden betaald rings a bell ? Ze zijn zelf gaan kijken naar de stromingen daar, uitrekenen waar een lijk aan land moest spoelen, maar naar een tijdje wachten en niets was het ineens een foutje aan hun kant, verkeerd berekendquote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef paddy het volgende:
[..]
OwDaar gaat mijn visie.
Maar kon ze ook vertellen of ze nog leefde?
De ouders hebben zelf later toegegeven dat Mams opvoedingsproblemen had met Maddy.quote:Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef moussie het volgende:
[..]
dus omdat het op een of andere vage site staat neem jij maar aan dat het waar is ?
fyi, de suggestie dat Maddie autistisch zou zijn komt van die ene paranormale dame van strongwood, net als het verhaal dat Maddie's vader een hoge pief zou zijn bij de vrijmetselaars
heeel veeel kilo's .. ik ben van de kruiwagens overgestapt op bestelauto's, en de vrachtwagen staat al klaarquote:Op zondag 23 september 2007 11:52 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk moet je alles wat in de Britse pers verschijnt met een kilo zout nemen en beseffen dat die informatie vooral gevoed wordt door de PR-machine van de McCanns. Maar ja, wij lezen nu eenmaal over het algemeen beter Engels dan andere talen, dus volgen we ook vooral die berichten.
De berichten spreken elkaar ook tegen. Nu komt er ineens dit bericht:
[..]
Terwijl het vorige week nog zo was:
[..]
Je moet je echt afvragen hoe de berichten ineens zo kunnen veranderen. Ik zou bijna medelijden krijgen met de Portugese politie die het inmiddels moet opnemen tegen ongeveer de volledige Britse natie.
Kilo's zout, mensen!
Paniek is paniek.quote:Op zondag 23 september 2007 11:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Autistische kinderen hangen heel erg aan regelmaat, vaste patronen, rust, bekende gezichtgen etc. Als Maddie autistisch is en ze is meegenomen door een vreemde man, is dat nóg meer reden tot grote paniek. Ik denk dat de ouders dat wel meteen verteld zouden hebben.
Ik zie het autisme nergens bevestigd en ook niet dat het bewust verzwegen is. In lichte vorm is dat ook niet het eerste waar je aan denkt. Je kind is weg. Paniek.quote:Ook PR-technisch is dit weer zo'n element (zelfs als het een lichte vorm van autisme betreft, of een 'moderne' vorm van autisme, waarmee ik bedoel dat tegenwoordig inderdaad halve schoolklassen met het predikaat 'autisme' of 'ADHD' thuis komen) waarover de McCanns open hadden moeten zijn. Nooit dingen verzwijgen, omdat het later altijd tegen je gebruikt zal worden.
[..]
Dit wist ik niet. Wel treurig.quote:Heeft volgens mij vooral te maken met de scholen, in het bijzonder de 'witte' scholen die financieel baat hebben bij dit soort kinderen - het zogenaamde 'rugzakjessysteem'. Een kind met een rugzakje (ADHD, autisme, etc.) levert de school extra punten op, net als zwarte kinderen. Uit mijn hoofd: ik dacht dat een zwart kind 9 punten oplevert, tegen een wit kind van 2 punten - of nog minder, als het ouders met een hoge opleiding heeft. Maar heeft dat witte kind een aandoening, dan komen er meteen 7 punten bij. Dat tikt lekker aan. Een school kan van dat extra geld een remedial teachter aantrekken, of bijzonder materiaal, of wat dan ook. De school van mijn kinderen, binnenstad Amsterdam, is spierwit. Omdat ze kennelijk niet wegkwamen met 'leerproblemen', is er nu een speciaal programma voor 'hoogbegaafden' gestart: de halve school is opeens hoogbegaafd. Pathetisch. Al die ouders die met zo'n van pijn vertrokken gezicht zeggen: "Petertje is hoogbegaafd, we begrijpen nu eindelijk waarom hij zich zo misdraagt. Hij heeft het gewoon ontzettend moeilijk ." Maar ook daar zit een tactiek achter, want de school krijgt dus wél extra punten voor al die hoogbegaafden, en dus extra geld. Dit is een heel Nederlands fenomeen, ik weet niet hoe dat werkt op Engelse scholen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |