Als je het vaak genoeg zegt lijkt het misschien ook wel zo!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:23 schreef Fliepke het volgende:
Vista gebruikt je geheugen juist slimmer. Het is juist goed dat hij alles gebruikt, want dat maakt de boel sneller.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:25 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als je het vaak genoeg zegt lijkt het misschien ook wel zo!
Same herequote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef OA het volgende:
Ik heb nu een half jaartje een laptop met Vista en heb ik tot nu toe geen enkel probleem mee gehad!![]()
Af en toe idd een melding dat er iets niet wordt vertrouwd, maar daar valt mee te leven.
Alleen als je het vaak genoeg zonder kennis van zaken ontkent wordt het gelukkig niet minder waar. Want het IS namelijk een feit.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:25 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als je het vaak genoeg zegt lijkt het misschien ook wel zo!
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen als je het vaak genoeg zonder kennis van zaken ontkent wordt het gelukkig niet minder waar. Want het IS namelijk een feit.
Wat janken mensen nou als ze na opstarten "maar" 500MB" vrij hebben?? Het werkt toch? Alles draait toch en krijgt bij opstarten van je applicatie gewoon de hoeveelheid ram die het nodig heeft.
Wat heb je aan 2GB ram als je alleen IE en MSN op hebt staan en je hebt nog 1,5GB ram vrij? Wat schiet je daar mee op? NU wordt dat geheugen gewoon eens gebruikt om je draaiende applicaties sneller te maken. Nou nou MS, wat een kutstreek!!
Ik stel voor dat de consumentenbond-types hier lekker wegblijven of met duidelijke, onderbouwde argumenten posten.
Misschien omdat je er behoorlijk wat geheugen in moet gooien voor het fatsoenlijk werkt?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen als je het vaak genoeg zonder kennis van zaken ontkent wordt het gelukkig niet minder waar. Want het IS namelijk een feit.
Wat janken mensen nou als ze na opstarten "maar" 500MB" vrij hebben?? Het werkt toch? Alles draait toch en krijgt bij opstarten van je applicatie gewoon de hoeveelheid ram die het nodig heeft.
Wat heb je aan 2GB ram als je alleen IE en MSN op hebt staan en je hebt nog 1,5GB ram vrij? Wat schiet je daar mee op? NU wordt dat geheugen gewoon eens gebruikt om je draaiende applicaties sneller te maken. Nou nou MS, wat een kutstreek!!
Ik stel voor dat de consumentenbond-types hier lekker wegblijven of met duidelijke, onderbouwde argumenten posten.
Ik heb ook een amd3200, welliswaar met 7xx mb ram, er is wel genoeg vrij altijdquote:Op donderdag 20 september 2007 11:40 schreef BertV het volgende:
Ik draai het nu op een Athlon XP 3200+ met 2GB RAM en 6800GT... en vergeleken met XP is het een beetje als hardlopen met een kind op je nek...
Geschiedenis herhaalt zich want die zelfde opmerkingen hadden pc-gebruikers bij de overgang van '98 naar XP, en dat is ook goed gekomen.
Bull-shit!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:01 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
Misschien omdat je er behoorlijk wat geheugen in moet gooien voor het fatsoenlijk werkt?
Als je driekwart van je RAM al kwijt bent voor alleen het OS, gaat dit ten koste van de rest van je programma's.
500 MB voor je applicaties? Leuk als je in Photoshop aan het renderen bent of een leuke game gaat spelen. 2 GB in je PC stoppen en nog is hij constant aan het swappen.
Efficiënt geheugengebruik is iets anders dan "Ik laad alles wel in het geheugen, want dat ik toch groot genoeg".
Maar hij heeft wel gelijk....quote:Op donderdag 20 september 2007 11:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik vroeg me al af hoelang het zou duren voordat HeatWave zou verschijnen!
Duss.... jij kan met 100% garanderen dat wanneer ik 1,5 Gig in gebruik heb en ik wil een game draaien die 1 gig vraagt, hij dus minimaal een halve gig ergens anders plaatst?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull-shit!
Je bent geen driekwart van je ram KWIJT voor je OS, hij GEBRUIKT dat ram als het VRIJ is. Zodra jij PS opstart krijgt die gewoon het ram dat het nodig heeft.
lees je verdomme nou eens in voor je dom iedereen nablaat! Of kijk naar je taakbeheer tijdens het draaien van PS!
Dodelijk vermoeiend volk, hou je bij een potlood en een kladblaadje als computers te lastig voor je zijn.
Bij mij draait PCLinuxOS met Beryl op een celeron 400 met 256 MB ram.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ik heb ook een amd3200, welliswaar met 7xx mb ram, er is wel genoeg vrij altijd
maar ook ubuntu draait niet zo vlug daarop,
amd3200 is ook gewoon niet zo snel meer voor het gevoel.
op een 386 zet je ook geen windows xp.
Ja, als ik opgestart ben is zo'n 62% van mijn 2GB in gebruik. Zodra ik Bioshock of Lost Planet opstart stijgt dat niet heel erg, hooguit een paar procent. Maar die spellen draaien vloeiend zonder haperingen. En die spellen hebben echt 1GB nodig om goed te draaien.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Duss.... jij kan met 100% garanderen dat wanneer ik 1,5 Gig in gebruik heb en ik wil een game draaien die 1 gig vraagt, hij dus minimaal een halve gig ergens anders plaatst?
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |