Er gaat ook een trein volgens renfe.es, doet er zo'n 2 uur over.quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik adviseer je dan wel in Alicante een auto te huren... de bus die vanuit Alicante naar Valencia (en vice versa)rijd doet er een slordige 5 uur over, rijd kriskras door allemaal bergen en heeft niet de luxe als de bussen waarin flipsen zich graag laat vervoeren
quote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in de kleine lettertjes staat dat het eigenlijk een eurolines bus is
Toch niet met Eurolines he?quote:
Ja die informatie had ik ook... nou deed ik de route wel andersom, maar toen ik in Alicante vroeg waar het treinstation was keek iedereen me aan of ze water zagen branden...quote:Er gaat ook een trein volgens renfe.es, doet er zo'n 2 uur over.
Vroeg je het in het Nederlands of Spaansquote:Op maandag 24 september 2007 23:53 schreef Douwe het volgende:
Ik denk t wel, Jag is toch al eerder per bus naar Londen geweest?
[..]
Ja die informatie had ik ook... nou deed ik de route wel andersom, maar toen ik in Alicante vroeg waar het treinstation was keek iedereen me aan of ze water zagen branden...
Engels... aan mensen die zelf aangaven Engels te spreken (en nee: t waren géén toeristenquote:Op maandag 24 september 2007 23:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vroeg je het in het Nederlands of Spaans
in China kostte het me 3 engelssprekende mensen voor ik er eindelijk eentje vond die ook wist wat ik met 'toilet' bedoeldequote:Op maandag 24 september 2007 23:57 schreef Douwe het volgende:
[..]
Engels... aan mensen die zelf aangaven Engels te spreken (en nee: t waren géén toeristen)
Nee, KLM naar Heathrow.quote:
Nou ja, of ze me begrepen of niet... de meest overtuigende zei: 'Er is helemaal geen trein! Je moet de bus nemen!'. Op zich was de bus wel aardig voordelig, maar één euro per uur... (5 uur voor 5 euroquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:09 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
in China kostte het me 3 engelssprekende mensen voor ik er eindelijk eentje vond die ook wist wat ik met 'toilet' bedoelde
Voor 270 euro? Nee dankje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:11 schreef Douwe het volgende:
Zou jij niet een keer VLM gaan proberen vanaf Eelde?
Trip report Groningen - Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor 270 euro? Nee dankje.Ik wil nog wel eens voor 70 euro van Amsterdam naar Grunn vliegen.
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Trip report Groningen - Amsterdam
quote:them: "Anything to declare?"
Me: "I wasn't aware there were inter-provincial trade limits"
Ja das meestal zo he, Schiphol komt niet naar mij toe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:34 schreef Douwe het volgende:
Maar nu moet je toch nog met de trein naar Schiphol? Is ook niet goedkoop, en daarbij duurt dat jezus-lang
Nee nee, ik heb ook meteen maar geboekt voor de overige dagen. Mijn favoriete hostel zat helaas al vol.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:34 schreef Douwe het volgende:
En je hebt alleen een hostel voor woensdag? Daarna ga je non-stop door?
En dan koffie met zoveel room en siroopzooi erin dat je de koffie niet proeft kopen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:29 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen maar eens de Starbucks opzoeken op Schiphol.
Juist. De koffietent waar jij een hekel aan hebt ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan koffie met zoveel room en siroopzooi erin dat je de koffie niet proeft kopen?![]()
Ze hebben ook 'Regular' koffie bij Starbucksquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan koffie met zoveel room en siroopzooi erin dat je de koffie niet proeft kopen?![]()
De cappucino is wel redelijk te doen hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een broodje haal ik wel bij de supermarkt op Plaza. Als ze geen sashimi hebben dan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ze hebben ook 'Regular' koffie bij Starbucks
Ik vind vooral dat ze vaak lekkere broodjes hebben
Jij houd alleen van zwarte koffie toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:40 schreef Douwe het volgende:
Cappucino is per definitie vies, waar je t ook haalt
Hier kan ik me bij aansluitenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:18 schreef Douwe het volgende:
Er mag alleen eventueel wat rum of whiskey doorheen, maar das alleen op speciale gelegenheden![]()
Dat is net als Belgisch bier en melk met smaak; als je de basis al niet wilt, waarom zou je er dan een onnatuurlijke smaak aan toevoegen om het mensen wel te laten drinkenquote:
Misschien dat Jag er antwoord op kan geven?quote:Op woensdag 26 september 2007 08:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is net als Belgisch bier en melk met smaak; als je de basis al niet wilt, waarom zou je er dan een onnatuurlijke smaak aan toevoegen om het mensen wel te laten drinken
Je kunt er ook gewoon zwarte, sterke koffie krijgen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
En bij de landing hoeft er niet geklapt te worden![]()
Daar kom ik nooit. Maar ik heb vaker applaus gehoord bij gewone lijndienstvluchten dan bij goedkope vluchten de laatste tijd .quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef maartena het volgende:Doen ze dat nog steeds bij charter-vluchtjes?
Ik hoor het in de VS nooit, maar goed..... daar is vliegen onderhand een veredelde vorm van openbaar vervoer natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
Daar kom ik nooit. Maar ik heb vaker applaus gehoord bij gewone lijndienstvluchten dan bij goedkope vluchten de laatste tijd .
Vallen low cost carriers bij jou onder gewone lijndiensten? Want dat zijn natuurlijk ook goedkope vluchten.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Maar ik heb vaker applaus gehoord bij gewone lijndienstvluchten dan bij goedkope vluchten de laatste tijd .
Nee, bij low cost heb ik volgens mij nog nooit iemand horen klappen. Maar dat komt omdat die natuurlijk omdat daar vooral regelmatige (zaken-)reizigers inzitten.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vallen low cost carriers bij jou onder gewone lijndiensten? Want dat zijn natuurlijk ook goedkope vluchten.
Heeft een van jullie trouwens ook de IATA Corporate Air Travel Survey 2007 ingevuld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |