boehoe. Maar je hebt gelijk en het spijt me dat ik je niet geloofde dat je twee geslachtig bent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
[..]
Aaauhw, ga maar huilen rusketier![]()
Wahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:36 schreef FoXje het volgende:
Koop een goeie test. Met een Smiley.
Thx, ze is echt zwanger. En stap 1 binnenkort volbracht. Na er komt een vrouw bij de dokter en de weduwenaar gelezen te hebben ben ik fan van Kluun.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:24 schreef Étoile het volgende:
[..]
Wahaha![]()
Wat een topic dit. Voetussen (dat er een grote voet in je baarmoeder zit ofzo?), ogen uitprikken, spanningspoep, stofzuigers.![]()
![]()
OT: als ze wel echt zwanger is, gefeliciteerd TS.
Stap 1: snel naar de boekhandel gaan en beginnen met inlezen.
[ afbeelding ]
Oei, grote kans, als vrouwen denken dat het mis is, dan is het vaak ook mis. Hoop je hiermee een positieve reactie te hebben gegeven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:05 schreef reetveter het volgende:
Hoe duur is zon test want ik zit ook in een dergelijke situatie, alleen hoop ik dat er geen kinderen op komst zijn![]()
![]()
en voor onnodig commentaar, ze is wel aan de pilmaar ze denkt dat het mis is
![]()
Spannend en leuk joh. Was het gepland of niet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:53 schreef rusketier het volgende:
[..]
Thx, ze is echt zwanger. En stap 1 binnenkort volbracht. Na er komt een vrouw bij de dokter en de weduwenaar gelezen te hebben ben ik fan van Kluun.
ps. Spanningspoep is niet iets om lacherig over te doen.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:35 schreef Étoile het volgende:
[..]
Spannend en leuk joh. Was het gepland of niet?
Dit stukje voorlichting mag natuurlijk ook niet ontbreken in dit topic:
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
@ ps. Sorry, het was het geheel.![]()
enne reetveter, spannend!
Het kan ook gewoon niets zijn hoor wij hebben vaak ook getest toen vrouw lief dacht dat ze zwanger was. (toen we nog aan het oefenen waren) Maar als je nog niet klaar bent voor kido's dan moet je toch echt ook nog een condoom gebruiken omdat de pil gewoon niet 100% zekerheid bied.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:16 schreef rusketier het volgende:
[..]
Oei, grote kans, als vrouwen denken dat het mis is, dan is het vaak ook mis. Hoop je hiermee een positieve reactie te hebben gegeven.
Maar als ze aan de pil is dan heb je 1% kans. En als ze dan toch zwanger is. Dan moet je staatsloten kopen, want dan heb je even veel kans en dan brengt ut nog geld op ook!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef MarokkaanZonderBaan het volgende:
Misschien is kunstmatige inseminatie iets?
Hoe heeft jouw vader dan een zoon kunnen krijgen? Kunstmatige inseminatie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:18 schreef postmortum het volgende:
je krijgt een meisje, zwak zaad jeweettoch![]()
Je moet op TV! De wereld wacht op jouw humor!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:38 schreef Hijacking het volgende:
je krijgt vast een heeel speciaal kindje met een roze en wit streepje <3
[ afbeelding ]
Ahhhh![]()
ach ja, ik heb altijd dat 'geluk'quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:16 schreef rusketier het volgende:
[..]
Oei, grote kans, als vrouwen denken dat het mis is, dan is het vaak ook mis. Hoop je hiermee een positieve reactie te hebben gegeven.
Maar als ze aan de pil is dan heb je 1% kans. En als ze dan toch zwanger is. Dan moet je staatsloten kopen, want dan heb je even veel kans en dan brengt ut nog geld op ook!
In de Romed-beschrijving staat ROZE. Een witte is niks. Lichtroze ok, maar ze waren alle acht de keren gewoon wit. En echt niet zwanger. Komt gewoon door het ontwerp van die testen. Het is alleen jammer dat veel vrouwen er dan onterecht hoop door gaan krijgen, vanwege dat "een streep is een streep".quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:36 schreef rusketier het volgende:
[..]
In de beschrijving staat een streepje is een streepje. Als ie lichter is heb je weinig hormoon beta-HCG in je urine. Maar kan wel betekenen dat je zwanger bent. Kan ook als je veel water drinkt dat dan minder van dit hormoon in je urine zit. Dan is de verhouding niet goed.![]()
Binnenkort mag ik mij Dr. Rusketier noemen. Dus als je vragen heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |