Mwahah ik moest lachenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:54 schreef PeZu het volgende:
je vriendin moet die test ook doen, niet jij_!
Dat hoeft dan ook niet he, slimmertquote:Op donderdag 20 september 2007 08:57 schreef PeZu het volgende:
als je al geen zwangerschaptest kan doen, hoe moet het dan als je ooit kinderen krijgt, prutser !
er staat als je ooit, klapharkquote:Op donderdag 20 september 2007 08:58 schreef rusketier het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet he, slimmert
Oei, dan heeft iemand anders het kind van mijn vriendin in de buikquote:Op donderdag 20 september 2007 09:05 schreef hamkaastosti het volgende:
wit streepje wil zeggen dat het kind van een ander is
ja of staand rozequote:Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef PushyGurl het volgende:
een wit streepje?
dus niet roze of ligt roze...dan vrees ik dat ze niet zwanger is
precies, het is maar net hoe je je vermakelijke reactie interpreteer.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staat als je ooit, klaphark_!
ja ipv ligtquote:
Dat zei ik dus ook, maar ja vrouwen hu.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef PushyGurl het volgende:
een wit streepje?
dus niet roze of ligt roze...dan vrees ik dat ze niet zwanger is
johquote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef MeZZiN het volgende:
Gewoon een nieuwe test hallen en als je die strepjes lastig vind koop je een digitalevan clear blue (is niet meer dan en gewone test met strepjes alleen die strepjes woorden ingelezen door digitale stik en geeft je dan antwoord maar het is wel makelijker
Wij waren in frankrijk daar moeten we naar de pharmacie voor een test tja hoe leg je dat eens uit.
Test pur bebeen bij ons was het streepje licht roze dat was ongeveer na 3 a 4 weken na bevruchting. Nu 15 weken !
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef Ynske het volgende:
daarvoor hebben ze speciaal voor mensen als jij deze variant uitgevonden
[afbeelding]
Zal ik vanmiddag ff doen!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef MeZZiN het volgende:
Gewoon een nieuwe test hallen en als je die strepjes lastig vind koop je een digitalevan clear blue (is niet meer dan en gewone test met strepjes alleen die strepjes woorden ingelezen door digitale stik en geeft je dan antwoord maar het is wel makelijker
Wij waren in frankrijk daar moeten we naar de pharmacie voor een test tja hoe leg je dat eens uit.
Test pur bebeen bij ons was het streepje licht roze dat was ongeveer na 3 a 4 weken na bevruchting. Nu 15 weken !
ja ik zat te twijfelen of het nou ligt of licht wasquote:Op donderdag 20 september 2007 09:11 schreef rusketier het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar ja vrouwen hu.
En het is is licht, voor dat iemand staand zegt![]()
ahum, moet ik me schamen dat ik dit niet snap?quote:
ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef rusketier het volgende:
[..]
ahum, moet ik me schamen dat ik dit niet snap?
En niet alleen ja zeggen, maar ook graag uitleg waarom dan niet
Tnx en ik hoop voor jullie dat jullie wel zwanger zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 09:13 schreef rusketier het volgende:
[..]
Zal ik vanmiddag ff doen!
Gefeliciteerd!
JA! Hij bedoelt de voetus eruit zuigen xDquote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef rusketier het volgende:
[..]
De poster probeert om enige onduidelijke reden te zeggen dat het waarschijnlijk tijd is voor een home-made abortus vermoed ikquote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef rusketier het volgende:
[..]
Ik denk dat Laton zijn stofzuiger zwanger heeft gemaaktquote:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=zwangerschapstest&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef wise het volgende:
PICS
Dat kan zowiezo wel, alleen heb je kans dat je kind, mocht ie erinzitten, blind wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ga nog maar een keer neuken, misschien lukt het de volgende keer wel.
Ehhhh van alles wat ik weet nu hier over is alleen dat de vrucht los kan schieten als je te ruw ben dat is iets van tot 12 weken ofzo het is wel een klein risico.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:37 schreef rusketier het volgende:
[..]
Dat kan zowiezo wel, alleen heb je kans dat je kind, mocht ie erinzitten, blind wordt.
Was niet echt serieus bedoeld.. Maar zal niet te wild zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ehhhh van alles wat ik weet nu hier over is alleen dat de vrucht los kan schieten als je te ruw ben dat is iets van tot 12 weken ofzo het is wel een klein risico.
Dat blind worden.... misschien een urban myth.... doordat je zijn oog uitgestoken heb ofzo???? Ik kan het mis hebben hoor maar ik heb er niets over gehoord van betrouwbare bronnen. De dokter heeft ons daar niets over vertelt alleen dat je de eerste paar weken rustig aan moet doen omdat de vrucht kan los schieten
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ehhhh van alles wat ik weet nu hier over is alleen dat de vrucht los kan schieten als je te ruw ben dat is iets van tot 12 weken ofzo het is wel een klein risico.
Dat blind worden.... misschien een urban myth.... doordat je zijn oog uitgestoken heb ofzo???? Ik kan het mis hebben hoor maar ik heb er niets over gehoord van betrouwbare bronnen. De dokter heeft ons daar niets over vertelt alleen dat je de eerste paar weken rustig aan moet doen omdat de vrucht kan los schieten
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een vreselijke bullshit zeg..
Ik geloof dat ET genoeg ervaring heeft om te weten waar ze het over heeft. En een vruchtje neuk je niet los...quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft neuk je toch een eind heen
.... Ik heb zelf niet verzonnen het wat de dokter zei
Het is statistisch bewezen dat in de eerste weken er meer miskramen zijn als je vrolijk door gaat ....
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:54 schreef PeZu het volgende:
je vriendin moet die test ook doen, niet jij_!
Geniale anekdotequote:Op donderdag 20 september 2007 15:58 schreef Ravage het volgende:
Zoals Al Bundy ooit sprak: seks met een zwangere vrouw is als je auto tanken nadat je 'm in de prak hebt gereden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |