M&M +1quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Gember
Nog even verder gespeurd op East End op Wiki:quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij heb ik wel degelijk een punt verdiend met Whitechapel ipv East End:
Whitechapel valt deels onder het centrum van Londen en deels onder Oost Londen.quote:High profile crimes in the area include the Ratcliff Highway murders (1813)[42]; the killings committed by the London Burkers (apparently inspired by Burke and Hare) in Bethnal Green (1831)[43]; the notorious serial killings of prostitutes by Jack the Ripper[12] (1888); and the Sidney Street Siege (1911) (in which anarchists, inspired by the legendary Peter the Painter, took on Home Secretary Winston Churchill, and the army)[44]. In the 1960s the East End was the area most associated with gangster activity, most notably that of the Kray twins.[45]
Nog 2 minuten voor die andere, anders moeten jullie minstens 30 minuten wachten...quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Treets
Ik zou je er bijna een punt voor geven...quote:Op donderdag 20 september 2007 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De andere weet ik niet, ik kom niet verder dan Smarties en dat was de concurrentie
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:49 schreef Homdeck het volgende:
bonitos
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens Wikipedia waren die namen 4 jaar voor m'n geboorte gewijzigd, die oude knarren hier hebben een oneerlijk voordeel
Wat isquote:Eenis een hard, bolvormig zuurtje, in een doorzichtig cellofaan verpakt. Ze hebben allerlei kleuren en smaken, zoals citroen, sinaasappel, salmiak en appel.
ja zo'n ding bedoel ikquote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef B.ertha het volgende:
Of bedoel je zo'n Napoleon ding ofzo?
Zo, das lang geledenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja zo'n ding bedoel ik
B.ertha +1
Punten dit topic:
steekbal 1
RoofingBurner 3
PhysicsRules 3
MadMaster 4
Kyrano 2
rdanjel 2
barney74 1
Deceit 1