Sommige zijn wel okquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:
timo wel die kickt op die dingen
zit daar dan wel een betere dvd-uitgave in dan die dvd die al te krijgen was? Want die was geloof ik erg kut (vandaar dat ik een import heb)quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van American History X gekocht
Ik las op DVD.nl/forum dat er gewoon de oude versie in is gepropt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
zit daar dan wel een betere dvd-uitgave in dan die dvd die al te krijgen was? Want die was geloof ik erg kut (vandaar dat ik een import heb)
Afgelopen weekend bij Amazon in de sale, hij is nu weer $ 13.99 zie ikquote:Op woensdag 28 november 2007 04:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald dan?
Die had ik ook willen hebben!
Mijn uitgave kostte 15 euro, ook nog betaalbaar. En voor zo'n film is een steelbook wel tof. Had van één of ander experimentje van 10 minuten (met stroomstootjes, ethisch minder verantwoord en daardoor dik beloond) een Iris-cheque liggen van 12,50...dus uiteindelijk 2,50 en tien minuten tijd betaald
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:48 schreef pascalheister het volgende:
moet je wel via swedish priority nemen natuurlijk
Steelbooks zijn er tegenwoordig te veel ja, ik koop ze nu alleen maar als het nadrukkelijk Limited Packaging is.quote:
Neeequote:Op donderdag 29 november 2007 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
Dizer, doel jij op al die RCV steelbook releases?! Die afschuwelijke prutsers brengen American History X WEER in 4:3 uit
Jackie Bown is wel in breedbeeld ge re-released (pluspuntje die door AH X teniet wordt gedaan) en in STEELBOOK
RCV
quote:
Hehe ik ben ook weer begonnenquote:Op donderdag 6 december 2007 17:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]ik leef nog hoor
Nu ze aan het staken zijn in Hollywood heb ik weer eens tijd om wat meer dvd's te gaan kijken. Bijna door mijn LotR:EE trilogie heen. Alleen RotK nog.
Geen idee, die hou ik eigenlijk al heel lang niet meer bij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh, die ga ik na de kerst maar weer eens kijken denk ik. Is zeker een jaartje of twee geleden...
Doet DVD Profiler bij jullie ook zo vreemd? Wilde net wat nieuwe aanwisten erin planten, maar hij loopt te etteren dat ik een niet up-to-date versie heb ofzo (3.0.3)?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Geen idee, die hou ik eigenlijk al heel lang niet meer bij.
Ik hou het eigenlijk helemaal niet meer bij. Ik weet zelf wat er in de kast staat en dat vind ik voor het moment eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Gebruiken jullie wel een ander programma om alles bij te houden, of is electronisch bijhouden helemaal uit de gratie?
Als er niks binnenkomt valt er niks bij te houdenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Gebruiken jullie wel een ander programma om alles bij te houden, of is electronisch bijhouden helemaal uit de gratie?
volgens mij zijn er weinig alternatieven voor een dvdprofiler die zo compleet isquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
brabantse nachten zijn langquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:53 schreef Timo20 het volgende:
Môgguh!![]()
![]()
Nou Pascal, dat was een gezellig avondje Eindhoven gisteren
Wat een wedstrijd![]()
![]()
Bij PlayUSA.com?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef Tokus het volgende:
ik zit nu al 2 weken te wachten op iets wat ik bij Play besteld heb, terwijl het voorheen altijd binnen een week er was. De vorige keer kwam m'n dvd ook al niet aan, en nu lijkt het weer mis te gaan. Hebben meer mensen daar last van?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef wolfrolf het volgende:PlayUSA.com
Van 4 bestellingen komt nu alweer de 2e aan de deur met dik 12 euro inklaringsbelastingOh ja en ik zat er al 5,5 week op te wachten.
PlayUSA.com moet sterven. Ik bestel er nooit meer iets. Ik zweer vanaf nu bij CD-WOWLevert binnen 5-6 dagen en NOOIT douane gezeik.
Ik herhaal:PlayUSA.com
quote:
k u t smoesquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
brabantse nachten zijn lang![]()
ach vrijdagavond wedstrijden liggen ons gewoon niet
Had ik vorig jaar ook last van. Nee heeeeeel lang wachten heb ik het uiteindelijk gekregen, de service was ronduit waardeloos. Daarna nooit meer iets besteld daarquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef Tokus het volgende:
ik zit nu al 2 weken te wachten op iets wat ik bij Play besteld heb, terwijl het voorheen altijd binnen een week er was. De vorige keer kwam m'n dvd ook al niet aan, en nu lijkt het weer mis te gaan. Hebben meer mensen daar last van?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
van harte jongen dik verdiend hoor
hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |