Ja nouquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:28 schreef Professional het volgende:
En dan ook nog Roda op de TV, Timo wordt verwend met zijn weekend!
quote:
ja roda jc hequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Weer 2 uur van m`n leven naar de kl*ten met het voetbal![]()
![]()
![]()
man man man wat een stelletje braggelérenquote:
Zo loop je even een FRS of Mediamarkt binnen worden die krengen om de oren geslingerd.quote:
Ik heb alleen die van American History X gekochtquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zo loop je even een FRS of Mediamarkt binnen worden die krengen om de oren geslingerd.![]()
Maar die van Kill Bill zijn wel mooi.
Sommige zijn wel okquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:56 schreef pascalheister het volgende:
timo wel die kickt op die dingen
zit daar dan wel een betere dvd-uitgave in dan die dvd die al te krijgen was? Want die was geloof ik erg kut (vandaar dat ik een import heb)quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van American History X gekocht
Ik las op DVD.nl/forum dat er gewoon de oude versie in is gepropt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
zit daar dan wel een betere dvd-uitgave in dan die dvd die al te krijgen was? Want die was geloof ik erg kut (vandaar dat ik een import heb)
Afgelopen weekend bij Amazon in de sale, hij is nu weer $ 13.99 zie ikquote:Op woensdag 28 november 2007 04:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald dan?
Die had ik ook willen hebben!
Mijn uitgave kostte 15 euro, ook nog betaalbaar. En voor zo'n film is een steelbook wel tof. Had van één of ander experimentje van 10 minuten (met stroomstootjes, ethisch minder verantwoord en daardoor dik beloond) een Iris-cheque liggen van 12,50...dus uiteindelijk 2,50 en tien minuten tijd betaald
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:48 schreef pascalheister het volgende:
moet je wel via swedish priority nemen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |