quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef Professional het volgende:
Die pizza`s van New York Pizza zijn veel te lekker.
Maar ook een aanslag op mijn beurs.
WAT DE NEUK?quote:Momenteel werken wij aan verbeteringen van onze winkel waardoor deze tijdelijk niet beschikbaar is. Onze excuses voor het ongemak.
We verwachten zondagochtend om 07.00 uur weer open te zijn.
Vriendelijke groeten,
bol.com
Champignons op pizzaquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:15 schreef Professional het volgende:
Bah nee, die champignons zijn me veel te chemisch.
En ik houd zowiezo niet van champignons op een pizza.
Vond het weer een mooie werkje van Michael Mann. Collateral zal ie nooit overtreffen IMO.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:17 schreef Hulkio het volgende:
Jemig wat een kut geluid in Pathe Groningen (zaal 5)!The Kingdom valt overigens ook erg tegen.
Michael Mann had toch weinig met de film te maken? (ik hoop het in elk geval, zal anders een behoorlijjke misser van hem zijn).quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vond het weer een mooie werkje van Michael Mann. Collateral zal ie nooit overtreffen IMO.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:25 schreef Hulkio het volgende:
Moest hier trouwens erg om lachen:
Belgische bioscoop biedt ondertitels op papier
Bezoekers van het filmfestival in Gent keken vreemd op, toen ze enkele briefjes in de hand gedrukt kregen. De vellen bevatten alle tekst van een Argentijnse film. Door een foutje waren er geen ondertitels beschikbaar. De bezoekers moesten maar meelezen. "Het was gelukkig geen film waarbij veel gesproken werd", zei een bezoeker. "Maar de ondertitels op papier waren vrij nutteloos, omdat het echt pikdonker was in de bioscoopzaal." Het festival bood de bezoekers overigens aan hun geld terug te geven als de film niet te volgen was, meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.
(c) ANP
Nou... camerawerk vond ik weer typisch Michael Mann achtig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:24 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Michael Mann had toch weinig met de film te maken? (ik hoop het in elk geval, zal anders een behoorlijjke misser van hem zijn).
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:25 schreef Hulkio het volgende:
Moest hier trouwens erg om lachen:
Belgische bioscoop biedt ondertitels op papier
Bezoekers van het filmfestival in Gent keken vreemd op, toen ze enkele briefjes in de hand gedrukt kregen. De vellen bevatten alle tekst van een Argentijnse film. Door een foutje waren er geen ondertitels beschikbaar. De bezoekers moesten maar meelezen. "Het was gelukkig geen film waarbij veel gesproken werd", zei een bezoeker. "Maar de ondertitels op papier waren vrij nutteloos, omdat het echt pikdonker was in de bioscoopzaal." Het festival bood de bezoekers overigens aan hun geld terug te geven als de film niet te volgen was, meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.
(c) ANP
brouwmeesterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:01 schreef Timo20 het volgende:
Nogmaals proost [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Uhm, Pathé en kutgeluid zijn toch gelijk aan elkaar? :S.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:17 schreef Hulkio het volgende:
Jemig wat een kut geluid in Pathe Groningen (zaal 5)!The Kingdom valt overigens ook erg tegen.
quote:
omg iemand die brouwmeester lekker vind doe normaal ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:42 schreef Timo20 het volgende:
Môgguh![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
. Lekkerder dan bv. Grolsch, Heineken en Amstel
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omg iemand die brouwmeester lekker vind doe normaal ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grolsch en amstel in 1 zin hoe durf jequote:Op zondag 21 oktober 2007 12:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
je gaat me toch niet vertellen dat je Grolsch en Amstel wel lekker vindt he?? [ afbeelding ]
van die brouwmeester ga je ook nog raar praten ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:14 schreef Timo20 het volgende:
Zo, zometeen maar eens gaan kijken hoe we Utrecht van de mat gaan vegen![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
van die brouwmeester ga je ook nog raar praten ook![]()
quote:
limburgse versie zeker?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:11 schreef Timo20 het volgende:
Die reclame slogan van Grolsch slaat ook nergens op: "Je hebt bier en je hebt Grolsch". Idd. want bier is wel te zuipen, Grolsch niet![]()
![]()
Trouwens: waarom de hell staan nou allemaal die icoontjes midden in de post> (die van quote, edit etc.)
volkomen onoverzichtelijk
ja wie weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |