Zeg, we gaan toch geen 'joodse' uitspraken doen, hè? Zo van, 'Slavia pakken we gewoon' e.d..quote:Op woensdag 19 september 2007 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
3-0 Tegen Sevilla, op naar 18 uit 6
Met dat verschil dat we niet op ons bek geen tegen Slaviaquote:Op woensdag 19 september 2007 23:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zeg, we gaan toch geen 'joodse' uitspraken doen, hè? Zo van, 'Slavia pakken we gewoon' e.d..
![]()
Wel met beide benen op de grond blijven.
Dit geeft wel hoop voor de toekomst. Drie treffers, eindelijk weer eens!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:01 schreef tong_poh het volgende:
Ik ben nooit zo zelfverzekerd wat betreft mijn elftal. Ik durf zo'n uitspraken nooit te maken.![]()
Zelfs in het seizoen, dat ze onverslagen kampioen zijn geworden, had ik bij elke wedstrijd zoiets van : oei, vandaag wordt moelijk.
één zwaluw maakt nog geen zomer he?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Arsenal CL winnaars 07/08 [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Arsenal CL winnaars 07/08 [afbeelding]
quote:
Dat snap ik maar ik durf er zelf niet aan te denkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was maar een joke hoor
Ook al hoop ik er wel op natuurlijk.
We hebbe natuurlijk nu al wel 2 weken achter elkaar tegen degradatiekandidaten gespeeld.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie overwinning, Adebayor gaat lekker de laatste tijd
Maar het is lekker dat hij scoort, degradatiekandidaat of niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hebbe natuurlijk nu al wel 2 weken achter elkaar tegen degradatiekandidaten gespeeld.
quote:Op zondag 23 september 2007 01:30 schreef fanneke het volgende:
En ik zie dat we nog steeds bovenaan staan.
![]()
Hehe, de spurs is dus volgens jou een degradatie kandidaat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hebbe natuurlijk nu al wel 2 weken achter elkaar tegen degradatiekandidaten gespeeld.
18 Tottenham 6 -2 4quote:Op zondag 23 september 2007 13:00 schreef Slasher het volgende:
[..]
Hehe, de spurs is dus volgens jou een degradatie kandidaat?
Kijk eens naar de reanglijstquote:Op zondag 23 september 2007 13:00 schreef Slasher het volgende:
[..]
Hehe, de spurs is dus volgens jou een degradatie kandidaat?
Minderquote:Op maandag 24 september 2007 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tering, 3 miljoen pond per thuiswedstrijd.
Wat pakken United en Chelsea?
2 jaar geleden had United een inkomen van ruim 166 miljoen pond.quote:
quote:"Manchester United will have to put on another £32m from last year to match the Gunners - Chelsea will have to show an increase of nearly £50m; Liverpool £80m and Tottenham £127m to match Arsenal," stated Bose.
quote:Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Staat niks over thuiswedstrijd in, en er staat ook meer dan 200 miljoen pond.
quote:The move to the new stadium from Highbury means the Premiership leaders are generating more than £3m a game.
quote:Thuisduel levert Arsenal miljoenen op
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De verhuizing van Arsenal van Highbury naar het nieuwe Emirates Stadium heeft de Engelse voetbalclub geen windeieren gelegd. The Gunners presenteerden maandagmorgen zijn jaarcijfers. Daaruit blijkt onder meer dat na elke thuiswedstrijd Arsenal 3,1 miljoen pond rijker is -omgerekend 4,1 miljoen euro. Dat is ongeveer dubbel zoveel als in het oude stadion.
quote:Arsenal verdient ruim 3 miljoen pond per thuisduel
Datum: 24-sep-2007 09:30
Arsenal heeft geen buitenlandse investeerder nodig om financieel de boontjes te doppen. The Gunners presenteerden maandagmorgen uitstekende jaarcijfers. De inkomsten stegen in het boekjaar 2006/2007 met 46 procent tot 200,8 miljoen pond (287 miljoen euro). De winst bedroeg 51,2 miljoen pond (73 miljoen euro), een toename van bijna 300 procent.
De exorbitante stijging wordt veroorzaakt door de verhuizing van Highbury naar het nieuwe Emirates Stadium. Na elk thuisduel stroomt nu 3,1 miljoen pond (4,5 miljoen euro) in de clubkas in plaats van zo’n anderhalf miljoen pond (2,15 miljoen euro). (MA)
Hoeft niet expliciet geinterpreteerd te worden als een thuiswedstrijd hoor.quote:The move to the new stadium from Highbury means the Premiership leaders are generating more than £3m a game.
Wenger heeft de volgende (B-)selectie tot zijn beschikking:quote:Poland goalkeeper Lukasz Fabianski looks set to make his debut in one of several changes by the Gunners.
Lassana Diarra is in line for his first start, while Nicklas Bendtner and Emmanuel Eboue are also in contention.
Newcastle boss Sam Allardyce will be without striker Michael Owen and defender Claudio Cacapa (both groin).
Mark Viduka should be fit after picking up a knock, but Joey Barton, Emre, Peter Ramage, Damien Duff, Stephen Carr and Celestine Babayaro are still out.
quote:Fabianski, Traore, Senderos, Song, Hoyte, Diarra, Denilson, Diaby, Walcott, Eduardo, Bendtner, Mannone, Randall, Gibbs, Lansbury, Merida Perez, Eboué.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |