Zeg, we gaan toch geen 'joodse' uitspraken doen, hè? Zo van, 'Slavia pakken we gewoon' e.d..quote:Op woensdag 19 september 2007 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
3-0 Tegen Sevilla, op naar 18 uit 6
Met dat verschil dat we niet op ons bek geen tegen Slaviaquote:Op woensdag 19 september 2007 23:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zeg, we gaan toch geen 'joodse' uitspraken doen, hè? Zo van, 'Slavia pakken we gewoon' e.d..
![]()
Wel met beide benen op de grond blijven.
Dit geeft wel hoop voor de toekomst. Drie treffers, eindelijk weer eens!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:01 schreef tong_poh het volgende:
Ik ben nooit zo zelfverzekerd wat betreft mijn elftal. Ik durf zo'n uitspraken nooit te maken.![]()
Zelfs in het seizoen, dat ze onverslagen kampioen zijn geworden, had ik bij elke wedstrijd zoiets van : oei, vandaag wordt moelijk.
één zwaluw maakt nog geen zomer he?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Arsenal CL winnaars 07/08 [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Arsenal CL winnaars 07/08 [afbeelding]
quote:
Dat snap ik maar ik durf er zelf niet aan te denkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was maar een joke hoor
Ook al hoop ik er wel op natuurlijk.
We hebbe natuurlijk nu al wel 2 weken achter elkaar tegen degradatiekandidaten gespeeld.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie overwinning, Adebayor gaat lekker de laatste tijd
Maar het is lekker dat hij scoort, degradatiekandidaat of niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hebbe natuurlijk nu al wel 2 weken achter elkaar tegen degradatiekandidaten gespeeld.
quote:Op zondag 23 september 2007 01:30 schreef fanneke het volgende:
En ik zie dat we nog steeds bovenaan staan.
![]()
Hehe, de spurs is dus volgens jou een degradatie kandidaat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hebbe natuurlijk nu al wel 2 weken achter elkaar tegen degradatiekandidaten gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |