Lollers, zelfde verhaal hier... Heb ook nog niks kunnen leren door die kenkeropdracht! Dacht maak ik wel ff, toch viez hoerenveel werkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Thx Pulu.![]()
Ik word echt schijtziek van die Internationale Economie opdracht. Ik probeer dus die shit te vinden en nu doet die Eurostat site 't weer niet en op WDI staan de gegevens weer niet. Dus dan maar kijken op de ECB-site maar die is zo onoverzichtelijk als een tubgirl in een weiland vol stinkende hopen stront.Maar goed, nu ben ik tot nu toe alleen maar bezig geweest met de opdracht en heb ik niks kunnen herhalen/lezen/bestuderen voor de rest. Gatverdegatverdegatver wat een teringzooi. En fuck ze ook met die CityDistanceTool, ik vul 't gewoon direct in, kan mij 't verrotten dat het in vogelvlucht wordt berekend en niet via appropriate manieren. Ze geven zelf die uit de baarmoeder geslingerde kuttool als link dus dikke schijt ook. Zal toch wel weer een matig 6-je krijgen voor teveel werk.
En dat terwijl de practicaleidster gewoon de godganse tijd d-t fouten maakt.
Fok! is er serieus niks bij.
______
Sterker nog, ik heb me nu ook nog verslapen omdat ik gisteren te lang heb zitten klooien, dus nu mis ik 't hoorcollege met de staatssecretaris waar dus twee vragen over komen op 't tentamen van fiscaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, zelfde verhaal hier... Heb ook nog niks kunnen leren door die kenkeropdracht! Dacht maak ik wel ff, toch viez hoerenveel werk![]()
K heb t ook ingevuld in die citytool hoor, heb gewoon t eco. centrum genomen van elk land.![]()
Edit: Van marrewijk is idd veel te saai. Berden wel goeie gast![]()
Hoop t voor jequote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb me nu ook nog verslapen omdat ik gisteren te lang heb zitten klooien, dus nu mis ik 't hoorcollege met de staatssecretaris waar dus twee vragen over komen op 't tentamen van fiscaal.Echt pauperig is dit. Nja, ik sla 't practicum van Inter ook maar even over en dan probeer ik nu die opdracht af te krijgen. Volgens mij mag ik er nog één missen... (En zo niet;
)
Moeilijk kunnen ze niet zijn, want zoveel nieuws werd er imo niet gemeld door de Jager.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sterker nog, ik heb me nu ook nog verslapen omdat ik gisteren te lang heb zitten klooien, dus nu mis ik 't hoorcollege met de staatssecretaris waar dus twee vragen over komen op 't tentamen van fiscaal.
Als je op deze pagina ff terugleest dan heb je antwoord op uw vraag señor!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:06 schreef ChRoNiC het volgende:
Heeft iemand nou nog een oplossing gevonden voor het FEW0013 marketing probleem? Dat er dus geen tijden bij de practica staan? Wat een stel schrale honden zijn he ttoch ook.
Jah, focking vol! Elke keer geluk hebben dat je een plekje bemachtigd!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:24 schreef Public_NME het volgende:
Waarom zit die kut UB steeds zo vol? Hoerig jaarplansysteem!!!
Ideaal idd! moet je je daarvoor nog ergens spciaal aanmelden als je je laptop wilt aansluiten op t netwerk of niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:09 schreef Vincenski het volgende:
Ik had gister toch de hele dag een plaatsje, eigen laptop ook nog mee helemaal handig![]()
Ja even SecureW2 proggie downloaden, staat wel ergens op de EUR site. Daarna kan je met de ERNA credentials inloggen op het (wireless) netwerk. Ik heb altijd het probleem dat er geen plekken met netstroom meer zijn; dan heb je ook niet zoveel aan een laptopquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ideaal idd! moet je je daarvoor nog ergens spciaal aanmelden als je je laptop wilt aansluiten op t netwerk of niet?
Ik kan daar niet inloggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:17 schreef Public_NME het volgende:
In het T gebouw zijn doorgaans genoeg pc's hoor
Klopt, slaat werkelijk nergens opquote:
Dat is wel drama idd, ik kan bijv. op andere faculteiten niet inloggen en ook het printsysteem is anders. Ik vind myeur icm BB wel goed trouwens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, slaat werkelijk nergens op.
Ja, dat is ook echt het hoofddoel van een Universiteitquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind de EUR sowieso technisch gezien niet zoveel voorstellen. Er is niet eens een bizar snelle FTP met films e.d. aanwezig,
Wel een belangrijke bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat is ook echt het hoofddoel van een Universiteit.
Bij ons zag ik laatst ook iemand van een newsgroup leechen tijdens collegge; als ze er achter komen is het doeiiii met je account dunkt me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wel een belangrijke bijkomstigheid.
Ik heb 't net eens uitgeprobeerd, maar ik vind het maar een trage VPNquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt goed vind bij de EUR wat betreft ICT is de mogelijkheid een VPN op te zetten, dat werkt erg handig.
Me too, ze lopen hier echt 5 jaar achterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
ik heb aan de UTwente gestudeerd en daar was het echt strak geregeld met de ICT voorzieningen, ruim voldoende PC's, supersnel netwerk, grote schermen (21").![]()
Tedje weltenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind de EUR sowieso technisch gezien niet zoveel voorstellen. Er is niet eens een bizar snelle FTP met films e.d. aanwezig, voorzover ik weet en niet zelden hebben PC's kuren of zijn er gewoon te weinig. Dan weer fucken de beamers en 't volgende moment doet zelfs het archaïsche doorzichtbaarvel-opschrijfding het niet. Of de docenten moeten opeens met een klein microfoontje in hun klauwen lopen omdat ze 'm niet goed op kunnen spelden. Ik heb zelfs meegemaakt dat ze het ZONDER microfoontje deden. Nou, hele college voor jandoedel gezeten want je hoorde er geen zak van. Die man begon ook nog eens te ijsberen waardoor het ene moment hij met z'n gezicht van je af stond en 't volgende moment weer jouw kant op. Telkens flarden met informatie. Zelfs nadat er wat van werd gezegd, bleef die drol zo rondbanjeren. Meteen laatste college van die paddo waar ik heen ben gegaan.
Voor de mensen die al een vermoeden hebben: hij heeft een baard en is enorm saai.
Dat is dan wel een Technische universiteit, natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
ik heb aan de UTwente gestudeerd en daar was het echt strak geregeld met de ICT voorzieningen, ruim voldoende PC's, supersnel netwerk, grote schermen (21").![]()
HIer hetzelfdequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef Public_NME het volgende:
Meh, net eerste tentamen gehad. Denk dat ik gezellig op herhaling mag in Januari. (achja, anders heb ik 6 weken kerstvakantie, dus dat is ook een beetje veel)
Ben je nu niet meer lid van vrisbi?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tot mijn grote verbazing lag thuis ineens een magazine van EFR, STAR en een brochure van de managementweek op me te wachten. Ik was vorig jaar ook al lid van vrisbi (subvereniging van EFR) en toen kreeg ik niks
.
Worden schakelstudenten buitengesloten of is dit speciaal voor masterstudenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |