quote:op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef moemoe het volgende:
wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaah er zit een vlieg in mijn thee!
ik had bijna een slok genomen.!
beter in je thee dan in je bier.quote:op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef moemoe het volgende:
van de vlieg, of van de thee?quote:op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef moemoe het volgende:
sebaggerquote:op donderdag 20 september 2007 19:43 schreef sebasser het volgende:
[..]
van de vlieg, of van de thee?
jij komt ookquote:op donderdag 20 september 2007 20:13 schreef fraubitch het volgende:
moemoeje komt
en jaik zei komen
hi
hi
hi
![]()
moet even kijkenquote:
blauwe feddequote:op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet even kijken
kom es op msn.
checkquote:
elkaar bodypaintenquote:op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef sebasser het volgende:
paintballen.
ow dan wil ik sowieso niet komen hoorquote:op donderdag 20 september 2007 20:27 schreef sebasser het volgende:
volgens mij is 70% man.
dus dat gaat niet gelijk op. of we moeten de homoreeks ook uitnodigen allemaal te komen.
nuecken ?quote:op donderdag 20 september 2007 21:53 schreef pussydeluxe het volgende:
niet te geloven!!!!!!
deze hele reeks staat vol met:
""
" ik ga naar school"
en er is werkelijk niks concreets uitgekomen.
mensen die 2/ 3 uur moeten rijden en er is niet eens een programma
ja wij hebben wel dingen te doenquote:
ik ken niet wachtenquote:op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ja wij hebben wel dingen te doen![]()
.
maar als ik geen orgie had georganiseerd dan was dat misschien anders geweest![]()
je doelt op chipszak en aanhang?quote:op donderdag 20 september 2007 22:01 schreef pussydeluxe het volgende:
maar goed, andere mensen hebben denk ik niet zo'n probleem hiermee..
maargoed, ik denk dat dit het beste idee is voor ons allen die naar de meet komen.quote:op donderdag 20 september 2007 21:53 schreef pussydeluxe het volgende:
niet te geloven!!!!!!
deze hele reeks staat vol met:
""
" ik ga naar school"
en er is werkelijk niks concreets uitgekomen.
mensen die 2/ 3 uur moeten rijden en er is niet eens een programma
* moemoe agreesquote:op donderdag 20 september 2007 22:01 schreef pussydeluxe het volgende:
maar goed, andere mensen hebben denk ik niet zo'n probleem hiermee..
het heet niet voor niets een fok! meet...quote:op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef surveillance-fiets het volgende:
ik denk dat iedereen gewoon zelf iets moet gaan afspreken onderling![]()
jeej we gaan naar een meet. laten we vooral niet mensen gaan ontmoeten maar met een groepje andere dingen gaan doenquote:op donderdag 20 september 2007 22:42 schreef surveillance-fiets het volgende:
ik denk dat iedereen gewoon zelf iets moet gaan afspreken onderling![]()
het pub clubje dusquote:op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jeej we gaan naar een meet. laten we vooral niet mensen gaan ontmoeten maar met een groepje andere dingen gaan doen![]()
ja als je graag een programma wilt ontkom je daar niet aan, verzin eens iets dat je kan gaan doen met iedereen. door de stad lopen shoppen iets drinken dat soort dingenquote:op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jeej we gaan naar een meet. laten we vooral niet mensen gaan ontmoeten maar met een groepje andere dingen gaan doen![]()
zie mijn reply hierboven halve tammequote:op donderdag 20 september 2007 22:50 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ja als je graag een programma wilt ontkom je daar niet aan, verzin eens iets dat je kan gaan doen met iedereen. door de stad lopen shoppen iets drinken dat soort dingenmaar echt iets doen als bowlen of een film ofzo kan je niet voor iedereen plannen.
quote:op donderdag 20 september 2007 22:52 schreef surveillance-fiets het volgende:
het orginele plan was om 's middags het centrum van groningen te gaan bekijken met zijn allen.
fucking hell. ik kom godver naar een meet die georganiseerd word door een of ander aandachtshoertje wat alleen met een idee komt maar te lui is om die uit te werken.quote:op donderdag 20 september 2007 22:50 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ja als je graag een programma wilt ontkom je daar niet aan, verzin eens iets dat je kan gaan doen met iedereen. door de stad lopen shoppen iets drinken dat soort dingenmaar echt iets doen als bowlen of een film ofzo kan je niet voor iedereen plannen.
opzekersquote:op donderdag 20 september 2007 18:12 schreef #ANONIEM het volgende:
[afbeelding]
en we gaan naar zo'n bandje.
slayuuurrrrquote:op donderdag 20 september 2007 22:54 schreef thesorrow het volgende:
[..]
opzekers
nijmegen was fucking gaaaaaaaf![]()
iedereen negeert mijn sublieme planningspostquote:op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
maargoed, ik denk dat dit het beste idee is voor ons allen die naar de meet komen.
- we verzamelen met zijn allen op 1 punt, laten we zeggen groningen centraal station, tussen 2 en half 3
- we gaan gezellig met zijn allen een drankje/hapje nuttigen tot 4 uur.
- van 4 tot 7 uur gaat iedereen vrij uit, iedereen gaat zijn eigen ding doen in die 3 uur
- vanaf half 8 weer verzamelen op 1 punt, laten we zeggen de 3 gezusters of whatever
- tot 11/12 uur met ze allen flink doorslobberen op een terasje/bar/kroeg/cafe
- van 12 tot ... uur gaat iedereen zijn eigen gang weer
- 10 uur de volgende dag gaan we met zijn allen die in t hostel slapen ontbijten, no matter hoelaat je ook je nest in bent gedoken. als je om 10 uur niet aan tafel zit voor ontbijt, sleep ik je persoonlijk de tafel op en douw ik een appel in je bek en laat je gillen als een speenvarken.
aanvullingen en/of opmerkingen zijn welkom
zegt wat over je planning denk ik zoquote:op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
iedereen negeert mijn sublieme planningspost
klinkt chill opzich, alleen of we ook die tijden aan gaan houden.. zien we dan wel weer toch?quote:op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
iedereen negeert mijn sublieme planningspost
maar even voordat je me voor gek verklaart, de heren op de foto zijn de heren van slipknotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |