Klopt, dat ontken ik ook nergens. Wil niet zeggen dat die 2 snel weg moeten aangezien PSV veels te makkelijk aan kon vallen, was zelfs blij met de rentree van Greenequote:Op zondag 23 september 2007 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij richt je op randzaken die niet relevant zijn. Dat Bahia schuldig is aan de 4-0, boeiend. Het gaat erom dat Feyenoord als team nergens meer was.
dat laatste klopt, maar Lucius en Bahia zijn wel de zwakke schakelsquote:Op zondag 23 september 2007 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij richt je op randzaken die niet relevant zijn. Dat Bahia schuldig is aan de 4-0, boeiend. Het gaat erom dat Feyenoord als team nergens meer was.
Mols?quote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef ruud_fr het volgende:
ik vond De Guzman en Mols trouwens de beste spelers aan onze kant
Hou nou eens op met je vooroordelen man!!quote:
de bestandsnaam past wel bij deze post van jequote:Op zondag 23 september 2007 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
Hallo, Weten jullie nog wie ik ben![]()
Idd, sorry. Mols is een topper, was blij dat we hem in konden brengen, en dan komt PSV met Koevermans aanquote:Op zondag 23 september 2007 16:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je vooroordelen man!!
Jij beoordeelt mensen alleen op jouw bekrompen inzicht!!
Best moeilijk om objectief te blijven, hè. Snap niet waarom er nog op dat achterlijke debiele gezever van jou wordt gereageerd.quote:Op zondag 23 september 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, sorry. Mols is een topper, was blij dat we hem in konden brengen, en dan komt PSV met Koevermans aanDe loser.
Mols deed helemaal niets en dan noemt iemand hem de beste speler. Raar dat ik er op in ga he?quote:Op zondag 23 september 2007 16:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Best moeilijk om objectief te blijven, hè. Snap niet waarom er nog op dat achterlijke debiele gezever van jou wordt gereageerd.
Trap die joden komende week even van de 1e plek af (daar horen ze niet), of laat ons het doen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:03 schreef jpg97 het volgende:
Tja, hopelijk maken jullie het Ajax wat moeilijker, want ik gun het jullie wel te winnen van Ajax.
Voor vandaag: bedankt!
Misschien moeten we dat idd maar eens gaan doen... Negeren die hap...quote:Op zondag 23 september 2007 16:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Best moeilijk om objectief te blijven, hè. Snap niet waarom er nog op dat achterlijke debiele gezever van jou wordt gereageerd.
Wat doe jij hier eigenlijk? Je bent niet eens voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 september 2007 17:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat idd maar eens gaan doen... Negeren die hap...
quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Niet te hard huilen straks he jongens?
Ja, of Feyenoord wordt ontzettend overschat, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 19:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als PSV van ons al met 4-0 wint, moeten ze wel minimaal met 6-0 over jullie heenwalsen.
PSV is gewoon een klasse apart. Feijenoord is in opbouw.quote:Op zondag 23 september 2007 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of Feyenoord wordt ontzettend overschat, dat kan ook natuurlijk.
quote:Op zondag 23 september 2007 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Als je de spelers ziet die gehaald zijn en naar onze talenten kijkt dan mag je deze ploeg best hoog inschatten, de basis in elk geval. Er wordt nu door bepaalde mensen gedaan alsof ons elftal brandhout is, wat natuurlijk nergens op slaat. PSV was zeker beter, maar die 4-0 is redelijk geflateerd. Het is niet zo dat PSV ons compleet wegspeelde, 3 van die 4 goals vielen binnen 9 minuten en die 4e kwam omdat wij wel aan moesten gaan vallen.quote:Op zondag 23 september 2007 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie vinden Feyenoord nog overschat als we de complete selectie van Barcelona overnemen dus aan jullie mening valt geen waarde te hechten.quote:
Agh ik las net al dat je liever had dat Feyenoord met meer tegendoelpunten de boot inging, omdat Ajax dan niet bovenaan zou staan.quote:Op zondag 23 september 2007 19:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Anders ga je even serieus op die reactie in, die was bedoeld voor die joodjes
Toen het eenmaal 4-0 werd had mij dat ene tegendoelpuntje niet zoveel meer geboeid nee.quote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh ik las net al dat je liever had dat Feyenoord met meer tegendoelpunten de boot inging, omdat Ajax dan niet bovenaan zou staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |