Ja, en dan Buijs erin ofzo? Er zijn gewoon weinig alternatieven.quote:Op zondag 23 september 2007 15:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zover ik kan opmaken zit Bruins niet in z'n vorm.
Iedereen vindt het altijd leuk om Feyenoorders arrogantie toe te schrijven omdat ze eerste staan. Natuurlijk was men euforisch, maar iedereen wist ook wel dat een titel alles behalve vanzelfsprekend is. Tevens vraag ik me af of het verboden is blij te zijn omdat je ploeg na een slecht seizoen na vier wedstrijden koploper is. Je komt dan ook enorm achterlijk over door te doen alsof iedereen bij Feyenoord zichzelf titelkandidaat nummer 1 waande. Maargoed, dat kunnen ook gewoon taalproblemen zijn. Je lult gewoon pure onzin.quote:
Jezus wat een slechte smoes. Psv dan ? Die hebben meer te verduren gehad dan feijenoord. Feijenoord heeft het te hoog in hun bol gekregen. Psv speelt erg sterkquote:Op zondag 23 september 2007 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord staat met een nagenoeg nieuw elftal in de basis, wat verwacht je dan...
Wie heeft het dan precies hoog in hun bol gekregen? Van Marwijk bleef nuchter, spelers bleven nuchter, supporters riepen ook niet massaal om een kampioenschap... Alleen de media is schuldig door Feyenoord meteen te bombarderen tot kampioenskandidaat.quote:Op zondag 23 september 2007 15:58 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jezus wat een slechte smoes. Psv dan ? Die hebben meer te verduren gehad dan feijenoord. Feijenoord heeft het te hoog in hun bol gekregen. Psv speelt erg sterk
En 1 user op het FOK! forum vond dat er uitgesproken moest worden dat Feyenoord kampioen wordt. En als er vandaag verloren zou worden, zou hij dat niet accepteren.quote:Op zondag 23 september 2007 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie heeft het dan precies hoog in hun bol gekregen? Van Marwijk bleef nuchter, spelers bleven nuchter, supporters riepen ook niet massaal om een kampioenschap... Alleen de media is schuldig door Feyenoord meteen te bombarderen tot kampioenskandidaat.
Niemand is in paniek. Verliezen, uit bij PSV, is geen schande. Zeker niet als je ziet hoe goed PSV speelt, en Perez in het bijzonder.quote:Op zondag 23 september 2007 16:01 schreef Madine het volgende:
PSV verloor met 5-1 in eigen huis en werd nog kampioen. Vanwaar die paniek hier dan?
Ik vraag me af wat de consequenties zijn en wat hij nu gaat doen.quote:Op zondag 23 september 2007 16:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
En 1 user op het FOK! forum vond dat er uitgesproken moest worden dat Feyenoord kampioen wordt. En als er vandaag verloren zou worden, zou hij dat niet accepteren.
Ik kan me vaag voor degeest halen dat Lucius zei dat ze beter waren dan PSVquote:Op zondag 23 september 2007 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie heeft het dan precies hoog in hun bol gekregen? Van Marwijk bleef nuchter, spelers bleven nuchter, supporters riepen ook niet massaal om een kampioenschap... Alleen de media is schuldig door Feyenoord meteen te bombarderen tot kampioenskandidaat.
Tevens is het debiel dat men constant roept dat Feyenoord wel een terugval krijgt 'omdat het een heel nieuw team is', krijgt men een terugval, is het ineens een slechte smoes 'dat het een nieuw team is'.![]()
Ja, hoe durft ie.quote:Op zondag 23 september 2007 16:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kan me vaag voor degeest halen dat Lucius zei dat ze beter waren dan PSV
Pak je ook echt een speler erbij...quote:Op zondag 23 september 2007 16:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kan me vaag voor degeest halen dat Lucius zei dat ze beter waren dan PSV
Ja, wat een smoes.quote:Op zondag 23 september 2007 15:58 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jezus wat een slechte smoes. Psv dan ? Die hebben meer te verduren gehad dan feijenoord. Feijenoord heeft het te hoog in hun bol gekregen. Psv speelt erg sterk
Ja, maar dat is hij.quote:Op zondag 23 september 2007 16:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
En 1 user op het FOK! forum vond dat er uitgesproken moest worden dat Feyenoord kampioen wordt. En als er vandaag verloren zou worden, zou hij dat niet accepteren.
Oach, niks van aantrekken. Zo gaat het hier altijd, dingen beweren die nooit gezegd zijnquote:Op zondag 23 september 2007 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier heb ik niemand horen zeggen dat we wel even kampioen zouden worden.
Uh ik neem aan dat Bert die vervangt in de winterstop. Anders is ie echt niet goed bij z'n hoofd.quote:Op zondag 23 september 2007 16:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dit word nog een lang seizoen met Bahia en Lucius.
Droom maar lekker verder, jochie.quote:Op zondag 23 september 2007 16:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uh ik neem aan dat Bert die vervangt in de winterstop. Anders is ie echt niet goed bij z'n hoofd.
Met wat? Ik verwacht geen spectaculaire aankopen in de winterstop.quote:Op zondag 23 september 2007 16:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uh ik neem aan dat Bert die vervangt in de winterstop. Anders is ie echt niet goed bij z'n hoofd.
Kap eens altijd met uitspraken en voorspellingen te doen, jezus. Wat een kneus ben je toch soms ook.quote:Op zondag 23 september 2007 16:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Qua puntenaantal ben ik ook niet ontevreden. De manier waarop er verloren werd is gewoon een schande.quote:Op zondag 23 september 2007 16:28 schreef denthemen het volgende:
Ach, met zo'n programma toch nog zoveel punten verdient ook respect, want je wint niet zomaar uit bij Utrecht en Kerkrade
Waar heb ik ongelijk? Die 2 horen niet in de basis bij Feyenoord.quote:Op zondag 23 september 2007 16:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kap eens altijd met uitspraken en voorspellingen te doen, jezus. Wat een kneus ben je toch soms ook.
Lekker boeiend, als daar 2 betere spelers hadden gestaan was het echt niet ineens 0-4 geworden. De oorzaak ligt compleet ergens anders, maar jij zoekt altijd spelers uit om je frustratie op te richten.quote:Op zondag 23 september 2007 16:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waar heb ik ongelijk? Die 2 horen niet in de basis bij Feyenoord.
Ik zeg ook niet dat het 0-4 was geworden met 2 betere spelers, dat maak jij ervan.quote:Op zondag 23 september 2007 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als daar 2 betere spelers hadden gestaan was het echt niet ineens 0-4 geworden. De oorzaak ligt compleet ergens anders, maar jij zoekt altijd spelers uit om je frustratie op te richten.
Ik vond niet alle doelpunten te wijten aan verdedigingsfouten. Zo'n schot van Perez bijvoorbeeld kan niemand wat aan doen.quote:Op zondag 23 september 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een gechoke vandaag in de verdediging van Feyenoord![]()
![]()
Jij richt je op randzaken die niet relevant zijn. Dat Bahia schuldig is aan de 4-0, boeiend. Het gaat erom dat Feyenoord als team nergens meer was.quote:Op zondag 23 september 2007 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het 0-4 was geworden met 2 betere spelers, dat maak jij ervan.
Overige 3 doelpunten zijn gewoon te danken aan slecht anticiperen van de verdedigers hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 16:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond niet alle doelpunten te wijten aan verdedigingsfouten. Zo'n schot van Perez bijvoorbeeld kan niemand wat aan doen.
Klopt, dat ontken ik ook nergens. Wil niet zeggen dat die 2 snel weg moeten aangezien PSV veels te makkelijk aan kon vallen, was zelfs blij met de rentree van Greenequote:Op zondag 23 september 2007 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij richt je op randzaken die niet relevant zijn. Dat Bahia schuldig is aan de 4-0, boeiend. Het gaat erom dat Feyenoord als team nergens meer was.
dat laatste klopt, maar Lucius en Bahia zijn wel de zwakke schakelsquote:Op zondag 23 september 2007 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij richt je op randzaken die niet relevant zijn. Dat Bahia schuldig is aan de 4-0, boeiend. Het gaat erom dat Feyenoord als team nergens meer was.
Mols?quote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef ruud_fr het volgende:
ik vond De Guzman en Mols trouwens de beste spelers aan onze kant
Hou nou eens op met je vooroordelen man!!quote:
de bestandsnaam past wel bij deze post van jequote:Op zondag 23 september 2007 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
Hallo, Weten jullie nog wie ik ben![]()
Idd, sorry. Mols is een topper, was blij dat we hem in konden brengen, en dan komt PSV met Koevermans aanquote:Op zondag 23 september 2007 16:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je vooroordelen man!!
Jij beoordeelt mensen alleen op jouw bekrompen inzicht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |