Verkeerde topic vriend...quote:Op woensdag 19 september 2007 18:12 schreef Bepsie het volgende:
Een dampende hondendrol op het trotoir, vind ik uber-ranzig.
dat is wel dramatischquote:Op woensdag 19 september 2007 18:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Er ging zo'n gozer in de trein zitten fluiten, dat was zo'n beetje mijn grootste ergernis, wat een debiel
Als ik besluit om naar de supermarkt te gaan, dat het daar dan fucking ALTIJD stervens druk is en dat mensen staan te treuzelen voor mn neus met boemvolle winkelwagens terwijl ik winkelen niet zie als een sociale bezigheid en binnen 1 minuut aan de kassa zou staan als die debiele kuthuiswijven die het nodig vinden om ALTIJD op hetzelfde tijdstip als mij de boodschappen voor een compleet weeshuis te gaan doen gewoon thuis zouden blijven godverdommmeeee!!!!!quote:Wat zijn jouw grootste ergernissen buiten de deur?!
Eng he, vragen of je er langs mag?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Seventees het volgende:
Mensen die op de meest ongelukkige plaatsen stil bijven staan om iemand te praten.
- In de winkelstraat tijdens zaterdagdrukte
- Voor de uitgang van de bus/tram/trein
- Op de trap, zodat je er niet langs kunt
Probeer mij maar eens aan oude tantes te vragen of ze hun dikke reet aan de kant willen schuivenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eng he, vragen of je er langs mag?![]()
Dat is wel een eigen topic waard 14.gif .quote:Op woensdag 19 september 2007 19:37 schreef Samcali het volgende:
Asociale klootzakken die op parkeerplaatsen hun autodeur opengooien zonder te kijken, en je zo met tweeduizend Euro schade opzadelen![]()
Toen ik keer terugkwam van via school een dag koeien geschoren te hebben(ja als ze de stal ingaan moeten ze hun winterjas uit hequote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef M_ het volgende:
-Stinkende mensen in de trein is echt het ergst, dus het niet gebruiken van deodorant (blijkbaar te duur voor sommige mensen) en andere niet herkenbare geuren![]()
Je moet sowieso niet kijken. Dan 'nodig' je mensen alleen maar uit om naast je te komen zitten.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Mijn ergernis: Je zit in de trein.. komt er zo'n onverzorgde werkverschaffing voor hulpverleners ingestapt.
Dwaalt rond met zijn/haar ogen.. Advies: vooral dan NIET in de ogen kijken, want dan ben je zwaar de lul..
Als je dat doet, gaat het naast je zitten.. zegt 'zozo' en dan komt het verhaal los..
Da hij/zij geslagen is door pa vroeger, dat hij/zij bij drie verschillende terapeuten loopt.. Dat hij/zij aan de drank/slaapillen is door de stress.. Dat hij/zij de kinderen niet meer mag zien (doet jeugdzorg toch nog iets goed, he?)..En de klapper: Hij/zij is gek met zijn/haar hond want: 'De mensen hebben me altijd bedrogen, maar Fikkie liet mij nooit in de steek..'
Zulke types houden het rustig twintig stations vol..![]()
Ik hoef niet uitgenodigd te worden om te gaan zitten hoor, als er naast iemand nog plek is dan ga ik daar vanzelf wel zitten. Maar dan heb ik niet de behoefte om mijn hele levensverhaal met een ander te delen, ik lees meestal een boek of de krant of zo.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet kijken. Dan 'nodig' je mensen alleen maar uit om naast je te komen zitten.
Kijk uit het raam, lees een boek (of doe alsof) luister muziek met je ogen dicht of doe of je slaapt. Werkt meestal prima.
Originele grapquote:Op donderdag 20 september 2007 10:23 schreef TryX het volgende:
Bumperklevers voor je
Idd, gisteren even naar de chinees.quote:
Aso, 4 auto's daarvan wilden ook harder rijden maar dat kon niet door die trage voorste!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:24 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Idd, gisteren even naar de chinees.
Ik heb gisteren 5 auto's moeten inhalen omdat ze het nodig vonden 30km/uur te rijden in een 50km/uur gebied.![]()
Dat zijn ook juist de plekken waar ik voor ga, om dan met een grote glimlach te vragen of ik daar mag zitten. Kunnen ze onder veel gezucht en gesteun al die rotzooi verwijderen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Moja het volgende:
Of heel aso in een volle tram/bus je tas op de stoel naast je zetten zodat er niemand gaat zitten![]()
Onbekende mensen die mij ongevraagd aanraken kunnen een stoot krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:42 schreef erodome het volgende:
Nog 1tje dan, mensen die je aanraken die je niet kent noch toestemming heb gegeven.
NEE, ik wil geen hand op mijn schouder!!!
Of nog erger, toen ik zwanger was, mensen die je buik willen aanraken, mensen die je niet kent, maar die dan 1 van je ouders ofzo kennen die je buik gelijk aanraken, niet even vragen ofzo, gewoon hoppa hand erop.
BLIJF VAN ME AF!!!!!
Jah, blijf weg uit mijn intieme zone......quote:Op donderdag 20 september 2007 13:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Onbekende mensen die mij ongevraagd aanraken kunnen een stoot krijgen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Moja het volgende:
Of heel aso in een volle tram/bus je tas op de stoel naast je zetten zodat er niemand gaat zitten![]()
Als je hem andersom hangt komt ie nog langs de muur af hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 20:56 schreef MaLo het volgende:
Bij mij op het werk hangen ze altijd het wc papier zo dat het papiertje de muur raakt ipv dat het papier aan de buitenkant hangt. Heel irritant vind ik dat.
En dan ook nog boos worden als je ze per ongeluk aan raakt. Alhoewel dat bij mij dan niet zo per ongeluk isquote:Op donderdag 20 september 2007 13:48 schreef parselmouth het volgende:
[..]!
Mensen die doodleuk aan de buitenkant van een tweezitter blijven zitten, terwijl het stervensdruk is. En nee, dan schuiven ze niet door als je het vraagt, dan moet je helemaal over die persoon heen gaan klimmen om te mogen zitten. Egoistisch kutvolk.
Kinderen in het algemeen. dat een ander kinderen wil moeten ze helemaal zelf weten, maar daar hoef ik geen last van te hebben. Hou die krengen dus gewoon bij je en hou ze stil, zodat ik er geen last van heb.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:49 schreef tonja het volgende:
Krijsende kinderen
Jij bent ook kind geweest. Je gaat mij nou niet wijs maken dat er nooit iemand last van jou heeft gehad.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kinderen in het algemeen. dat een ander kinderen wil moeten ze helemaal zelf weten, maar daar hoef ik geen last van te hebben. Hou die krengen dus gewoon bij je en hou ze stil, zodat ik er geen last van heb.
En dan ook nog ineens gaan stilstaan...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:34 schreef Moja het volgende:
Net nog, mensen die traag voor je voeten lopen in een drukke straat![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef erodome het volgende:
Oh ja en straatorgels!!!!!!!!!
Wat een kolerelawaai zeg, gaat heen met die dingen, ga gewoon werken om je geld te verdienen!
O vast wel, maar toen had ik er zelf nog geen last van. Mijn ouders probeerden het zoveel mogelijk onder controle te houden. Dat dat niet altijd lukt snap ik, maar sommige ouders laten hun kinderen urenlang doorkrijsen, rennen of gillen zonder er iets van te zeggen en dat stoort me wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:56 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Jij bent ook kind geweest. Je gaat mij nou niet wijs maken dat er nooit iemand last van jou heeft gehad.![]()
Door mensen zoals jij zijn die koekenbakkers er nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]das nostalgie!
geef ze altijd wel wat![]()
(mits ze echte ouderwetse muziek draaien, en niet 'Que Si, Que Non' in het repetoire hebben
uh huhquote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij zijn die koekenbakkers er nog.![]()
Dat ja, en dan vooral tijdens de fucking spits.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:36 schreef Moja het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |