Verkeerde topic vriend...quote:Op woensdag 19 september 2007 18:12 schreef Bepsie het volgende:
Een dampende hondendrol op het trotoir, vind ik uber-ranzig.
dat is wel dramatischquote:Op woensdag 19 september 2007 18:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Er ging zo'n gozer in de trein zitten fluiten, dat was zo'n beetje mijn grootste ergernis, wat een debiel
Als ik besluit om naar de supermarkt te gaan, dat het daar dan fucking ALTIJD stervens druk is en dat mensen staan te treuzelen voor mn neus met boemvolle winkelwagens terwijl ik winkelen niet zie als een sociale bezigheid en binnen 1 minuut aan de kassa zou staan als die debiele kuthuiswijven die het nodig vinden om ALTIJD op hetzelfde tijdstip als mij de boodschappen voor een compleet weeshuis te gaan doen gewoon thuis zouden blijven godverdommmeeee!!!!!quote:Wat zijn jouw grootste ergernissen buiten de deur?!
Eng he, vragen of je er langs mag?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Seventees het volgende:
Mensen die op de meest ongelukkige plaatsen stil bijven staan om iemand te praten.
- In de winkelstraat tijdens zaterdagdrukte
- Voor de uitgang van de bus/tram/trein
- Op de trap, zodat je er niet langs kunt
Probeer mij maar eens aan oude tantes te vragen of ze hun dikke reet aan de kant willen schuivenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eng he, vragen of je er langs mag?![]()
Dat is wel een eigen topic waard 14.gif .quote:Op woensdag 19 september 2007 19:37 schreef Samcali het volgende:
Asociale klootzakken die op parkeerplaatsen hun autodeur opengooien zonder te kijken, en je zo met tweeduizend Euro schade opzadelen![]()
Toen ik keer terugkwam van via school een dag koeien geschoren te hebben(ja als ze de stal ingaan moeten ze hun winterjas uit hequote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef M_ het volgende:
-Stinkende mensen in de trein is echt het ergst, dus het niet gebruiken van deodorant (blijkbaar te duur voor sommige mensen) en andere niet herkenbare geuren![]()
Je moet sowieso niet kijken. Dan 'nodig' je mensen alleen maar uit om naast je te komen zitten.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Mijn ergernis: Je zit in de trein.. komt er zo'n onverzorgde werkverschaffing voor hulpverleners ingestapt.
Dwaalt rond met zijn/haar ogen.. Advies: vooral dan NIET in de ogen kijken, want dan ben je zwaar de lul..
Als je dat doet, gaat het naast je zitten.. zegt 'zozo' en dan komt het verhaal los..
Da hij/zij geslagen is door pa vroeger, dat hij/zij bij drie verschillende terapeuten loopt.. Dat hij/zij aan de drank/slaapillen is door de stress.. Dat hij/zij de kinderen niet meer mag zien (doet jeugdzorg toch nog iets goed, he?)..En de klapper: Hij/zij is gek met zijn/haar hond want: 'De mensen hebben me altijd bedrogen, maar Fikkie liet mij nooit in de steek..'
Zulke types houden het rustig twintig stations vol..![]()
Ik hoef niet uitgenodigd te worden om te gaan zitten hoor, als er naast iemand nog plek is dan ga ik daar vanzelf wel zitten. Maar dan heb ik niet de behoefte om mijn hele levensverhaal met een ander te delen, ik lees meestal een boek of de krant of zo.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet kijken. Dan 'nodig' je mensen alleen maar uit om naast je te komen zitten.
Kijk uit het raam, lees een boek (of doe alsof) luister muziek met je ogen dicht of doe of je slaapt. Werkt meestal prima.
Originele grapquote:Op donderdag 20 september 2007 10:23 schreef TryX het volgende:
Bumperklevers voor je
Idd, gisteren even naar de chinees.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |