Ja dat gevoel ken ikquote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik háát ze! Schrik me elke keer dood als ik me omdraai en er weer een zie zitten.Zo heb je tijden geen spin gezien, zo heb je ineens 4 spinnen in een week tijd. Zal wel komen doordat het nu kouder wordt (?).
En ik vind het niet zo erg om die dingen te pletten en weg te mieteren, maar daarna zit ik panisch om me heen te kijken of er niet toevallig nog een zit.
Doen wij ook altijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:27 schreef Juup© het volgende:
Oeh, dat is iets voor een van onze katten die eet die grote spinnen graag
Als wij ergens een bizar groter spin hebben zitten dan pakken wij de kat op en zetten hem erbij, altijd lachen
Whehe iddquote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Just_theonedear het volgende:
Ik HAAT spinnen. En toch open ik topics met 'spinnen' in de titel. Als een soort ramptoerist.![]()
Ik ook, en dan lekker gruwelend naar die foto's starenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Just_theonedear het volgende:
Ik HAAT spinnen. En toch open ik topics met 'spinnen' in de titel. Als een soort ramptoerist.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |