Je hebt zelf dus ook gekeken op de site van Overtoom wat het is ----> klacht ongegrondquote:Op woensdag 19 september 2007 16:00 schreef Verbal het volgende:
'20 magazijnstellingen, 5 bureaustoelen, 30 kuub printpapier, 8 theemutsen, 24 stapelbakken..'
'...en een poeremetator'
'tuuuuuuuuuurlijk, ook een poeremetator'
FLIKKERSTRAAL EFFE EEN EIND OP MET JE KUT-POEREMETATOR!!! Prop dat ding in je hol, besnij jezelf ermee of flikker het in de vuilverbrander.
En dan moeten wij zeker op de site van Overtoom gaan kijken wat een poeremetator is. ECHNIE!!!!
Poeremetator, HOEREmetator![]()
![]()
![]()
V.
Nee. Dusquote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Je hebt zelf dus ook gekeken op de site van Overtoom wat het is
----> post onzinnig.quote:----> klacht ongegrond
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het niet stiekem een poremvibrator? Je weet maar nooit waar die secretaresse om vragen..
Je wist dus al wat het was ? Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Dus
[..]
----> post onzinnig.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:00 schreef Verbal het volgende:
'20 magazijnstellingen, 5 bureaustoelen, 30 kuub printpapier, 8 theemutsen, 24 stapelbakken..'
'...en een poeremetator'
FLIKKERSTRAAL EFFE EEN EIND OP MET JE KUT-POEREMETATOR!!! Prop dat ding in je hol, besnij jezelf ermee of flikker het in de vuilverbrander.
En dan moeten wij zeker op de site van Overtoom gaan kijken wat een poeremetator is. ECHNIE!!!!
![]()
![]()
V.
'...en een poeremetator'
![]()
![]()
V.
Wat is dat toch met dat 'dus' in dit topicquote:Op woensdag 19 september 2007 23:08 schreef Sjummie het volgende:
Maar je wist wel dat het een snij-dinges was. HAHAHAAAAAAAA, je hebt dus wel gekeken
Reclame beinvloedt mensen, ook jou. Ontkennen heeft geen zin.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat 'dus' in dit topic
Ik vind het prima dat mensen causaal gehandicapt zijn en hun eigen weinig fantasievolle redeneringen meteen voor waarheid proberen te slijten, maar je vestigt zo de aandacht op je eigen beperkingen
Doe maar niet.
V.
'...en een poeremetator'
![]()
![]()
V.
Dat blijkt. Niet omdat het niet de waarheid is (want dat is het, ik heb niet op de Overtoom-site gekeken), maar gewoon omdat jij beslist dat het niet de waarheid is.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:51 schreef miodzio het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
Je haalt er nu wel veel bij.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat blijkt. Niet omdat het niet de waarheid is (want dat is het, ik heb niet op de Overtoom-site gekeken), maar gewoon omdat jij beslist dat het niet de waarheid is.
Blijkbaar is jouw realiteit dé realiteit. En dan mij proberen een lesje te lezen over de menselijke geest. Het zou wellicht interessant zijn als het niet zo stupide en irritant was
V.
Inderdaad, Fuckassquote:Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Jij scoort zeker hoog op creativiteit?
Kom kom, niet zo laf, schalkjequote:Op donderdag 20 september 2007 17:37 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Je haalt er nu wel veel bij.
Ik zeg alleen dat ik denk dat jij wel op die site hebt gekeken en dat iedereen beinvloed wordt door reclame.
Nu beslis ik "dat het niet de waarheid is" ?!?
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef Sjummie het volgende:
Je hebt zelf dus ook gekeken op de site van Overtoom wat het is ----> klacht ongegrond
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:08 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat het een snij-dinges was. HAHAHAAAAAAAA, je hebt dus wel gekeken
...zijn geen vormen van 'ik denk', maar van 'ik weet dat jij liegt'.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Reclame beinvloedt mensen, ook jou. Ontkennen heeft geen zin.
Dat ben ik met je eens, zeker als je bedenkt dat het waarschijnlijk niet echt bestaat.quote:Maar goed, Overtoom heeft inmiddels bereikt dat heel Nederland weet wat een poeremetator is. Best knap![]()
Omdat iemand mij -ongevraagd overigens- had verteld wat een poeremetator zou moeten zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:55 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Zeg 'ns, hoe wist jij dat je met een poeremetator jezelf kan besnijden ?
Geweldigquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef Armageddon het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)de_poeremetator.html
Niet-bestaandquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten op bedrijven die ook met niet bestaande artikelen gaan adverteren.
"Nu bij Intratuin: de klotefonia voor slechts ¤2,99"
Die is nog erger. Ik ga een dezer dagen een poeremetator overdwars inbrengen bij de bedenker van dat spotje, en die van 'Theodoor Gillissen'quote:Op woensdag 19 september 2007 19:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die andere is ook leuk over dat alles voor je werknemer "WAUW' moet zijn... met dat deuntje "kerstpakkettuh, neej geen kerstpakketten. Kerst moet een belevenis zijn" (zo iets)
Die ettertjes willen mee liften met de 'hype', ze hebben dat ding even snel een andere naam gegeven...quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
Het blijkt weldergelijk te bestaan
[afbeelding]
las ik op nu.nl vandeweekquote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
Het blijkt weldergelijk te bestaan
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |