Omdat iemand mij -ongevraagd overigens- had verteld wat een poeremetator zou moeten zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:55 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Zeg 'ns, hoe wist jij dat je met een poeremetator jezelf kan besnijden ?
Geweldigquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef Armageddon het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)de_poeremetator.html
Niet-bestaandquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten op bedrijven die ook met niet bestaande artikelen gaan adverteren.
"Nu bij Intratuin: de klotefonia voor slechts ¤2,99"
Die is nog erger. Ik ga een dezer dagen een poeremetator overdwars inbrengen bij de bedenker van dat spotje, en die van 'Theodoor Gillissen'quote:Op woensdag 19 september 2007 19:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die andere is ook leuk over dat alles voor je werknemer "WAUW' moet zijn... met dat deuntje "kerstpakkettuh, neej geen kerstpakketten. Kerst moet een belevenis zijn" (zo iets)
Die ettertjes willen mee liften met de 'hype', ze hebben dat ding even snel een andere naam gegeven...quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
Het blijkt weldergelijk te bestaan
[afbeelding]
las ik op nu.nl vandeweekquote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
Het blijkt weldergelijk te bestaan
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |