wat dacht je van gewoon ruilen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, ik speel haast niet meer op m'n strat.
Ik kan hem ruilen tegen een splinternieuwe JCM800 reisue. Wat te doen?
Zelfs zonder gitaar heb je aan een JCM-800 meer als aan een stratquote:Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon ruilen?![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Binnen nu en 10 minuten TMF!
Vet stom stuk btw, staat al op Ted.![]()
![]()
quote:Het enige wat we altijd willen hebben, zijn flesjes 7Up. Maar die nemen we netjes zelf mee.”
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Zelfs zonder gitaar heb je aan een JCM-800 meer als aan een strat.
Thnx, alles wat ik nu speel klinkt blousie.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef Pwny het volgende:
Volgens mij kan je hem op flat zetten 1 flat dus
Met de hele band minderjarig mag je natuurlijk ook niet zeggen dat je bier wil hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:15 schreef Pwny het volgende:
[..]
[..]? vind je het gek dat je op een strat speelt
Daarom noemnden we dat Spa Geel vroegerquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met de hele band minderjarig mag je natuurlijk ook niet zeggen dat je bier wil hebben.
Alleen zangeres!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met de hele band minderjarig mag je natuurlijk ook niet zeggen dat je bier wil hebben.
Waar blijven die foto's nou?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is dus bullshit. gemiddelde 18!
Strat aan mij geven en die JCM800 laten staan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, ik speel haast niet meer op m'n strat.
Ik kan hem ruilen tegen een splinternieuwe JCM800 reisue. Wat te doen?
Cool. Wil ik ook maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef Jorikjet het volgende:
fulldrive binnen trouwens
setup ziet er nu zo uit(pimp pimp
![]()
)
[afbeelding]
gebruik de tubescreamer vooral als volume boost. h2o eigenlijk alleen de delay, en dan ingesteld als een slapback.
van de holy grail heb ik alweer genoeg
maken jullie anders ook zoiets, is wel tof om te zien. plaatjes enzo kun je jatten van www.guitargeek.com
was tof totdat die etters van UPC 't van onze digital-tv pakket haalde voor een andere TMF BrEeZah kanaal.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef guitarist.nl het volgende:
MTV2
Waar haal ik die plaatjes vandaan dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef Jorikjet het volgende:
fulldrive binnen trouwens
setup ziet er nu zo uit(pimp pimp
![]()
)
[afbeelding]
gebruik de tubescreamer vooral als volume boost. h2o eigenlijk alleen de delay, en dan ingesteld als een slapback.
van de holy grail heb ik alweer genoeg
maken jullie anders ook zoiets, is wel tof om te zien. plaatjes enzo kun je jatten van www.guitargeek.com
Volgens mij knipt hij die uit andere jetsers. Probleem is, ik speel op dingen die niemand daar heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waar haal ik die plaatjes vandaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |