Die 6 pak je dan toch gewoon met je pinkquote:Op woensdag 19 september 2007 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben met ringvinger gaan spelen vanwege een nummer met
6
5
5
3
erin. Die 6 haal ik anders niet.
Gewooon powerchords spelen dusquote:Op woensdag 19 september 2007 20:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik altijd klote vind, zijn de barré-majeurakkoorden met 5 snaren hoger op de hals. Er is te weinig plaats voor drie vingers op die kleine toetsen.
| 1 2 3 4 5 6 | -8--5--3--8--7--7----- -9--5--4--9--7--7----- -10-5--4--9--9--7---- ------------------------- -------------------------- |
Ja, dat doe ik. Maar dan moeten die 5-jes wel met ringvinger. Zeker omdat hij naquote:Op woensdag 19 september 2007 20:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die 6 pak je dan toch gewoon met je pink.
Heb jij maar 3 vingers ofzo? Die 5en speel je toch gewoon met je ring- en middelvinger (die van je eerste voorbeeld)?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Maar dan moeten die 5-jes wel met ringvinger. Zeker omdat hij na
5
5
3
1 komt lastig genoeg.
Probeer Run Like Hell van Pink Floyd maar eens. Daar zitten ook van die klotestukken tussen.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef Pwny het volgende:
[..]
Gewooon powerchords spelen dus
nergens last van
Maar idd
Was gister toevallig can't stop aan het spelen en heb je ook klote akkooren om snel over te pakken
[ code verwijderd ]
klote om snel over te pakken
Maarquote:Op woensdag 19 september 2007 20:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik pak toch echt gewoon
3
3
1
enzo met de pink plat hoor![]()
Powerchord noobs![]()
Denk dat ik dat ook nog wel red hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Pwny het volgende:
[..]
Maar
3
3
3
1
is een ander akkoord dan een gewoon powerchord dus dat is iets anders![]()
Owja moet ook wel lukken maar ik zeg ook dat ík het makkelijker vind die mét m'n ringvinger:Pquote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook nog wel red hoor![]()
Dat kan vast, maar dan pak ik het niet snel genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb jij maar 3 vingers ofzo? Die 5en speel je toch gewoon met je ring- en middelvinger (die van je eerste voorbeeld)?
Nu ik het probeer is het inderdaad sneller om hem gewoon plat te gooienquote:Op woensdag 19 september 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan vast, maar dan pak ik het niet snel genoeg.
wat dacht je van gewoon ruilen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, ik speel haast niet meer op m'n strat.
Ik kan hem ruilen tegen een splinternieuwe JCM800 reisue. Wat te doen?
Zelfs zonder gitaar heb je aan een JCM-800 meer als aan een stratquote:Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon ruilen?![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Binnen nu en 10 minuten TMF!
Vet stom stuk btw, staat al op Ted.![]()
![]()
quote:Het enige wat we altijd willen hebben, zijn flesjes 7Up. Maar die nemen we netjes zelf mee.”
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Zelfs zonder gitaar heb je aan een JCM-800 meer als aan een strat.
Thnx, alles wat ik nu speel klinkt blousie.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef Pwny het volgende:
Volgens mij kan je hem op flat zetten 1 flat dus
Met de hele band minderjarig mag je natuurlijk ook niet zeggen dat je bier wil hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:15 schreef Pwny het volgende:
[..]
[..]? vind je het gek dat je op een strat speelt
Daarom noemnden we dat Spa Geel vroegerquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met de hele band minderjarig mag je natuurlijk ook niet zeggen dat je bier wil hebben.
Alleen zangeres!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met de hele band minderjarig mag je natuurlijk ook niet zeggen dat je bier wil hebben.
Waar blijven die foto's nou?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is dus bullshit. gemiddelde 18!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |