quote:Op woensdag 19 september 2007 16:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Ik sta bij het 3e nummer meestal ook al in m'n blote reet
(tvp)
jawel, verkrachting en ellende dusquote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef YellowBanana het volgende:
[..]
Ja inderdaad, verkrachtingen en ellende, gaat nergens meer over.
asssmartquote:Op woensdag 19 september 2007 16:33 schreef YellowBanana het volgende:
smartass
Dan levert het voor het publiek ook nog wat opquote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb ook een keer zo'n filmpje gezien, geloof dat het Slipknot was.. en die gekke lui die gooiden een versterker van 't podium 't publiek in
reken maar dat het een dummy was...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan levert het voor het publiek ook nog wat op![]()
Hou toch op man, jij gaat gewoon te langzaamquote:Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef YellowBanana het volgende:
Die topics gaan veeeeeel te snel
gecondoleerdquote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef guitarist.nl het volgende:
The Girls!
Ik kom vanavond op TMF!
Doen jullie mee in een lifestyle/reallife soap dan, want TMF heeft toch helemaal geen muziekprogramma's meer? Ik heb inmiddels geconstateerd dat ik absoluut niet meer de doelgroep ben van TMF en MTV...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef guitarist.nl het volgende:
The Girls!
Ik kom vanavond op TMF!
Op TMF, dat is balen. Kutzender, kijk er alleen naar omdat Miljouschka er soms voor wasquote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef guitarist.nl het volgende:
The Girls!
Ik kom vanavond op TMF!
Die was ook nog wel eens op Tha Boxxquote:Op woensdag 19 september 2007 17:21 schreef Cynic het volgende:
wij hebben trouwens ook nog een videoclip gehad die op TMF en MTV is geweest! Vroeger ergens, 2002 ofzo
http://www.youtube.com/watch?v=SUCZw939Rqc
Ohja, klopt. Daar was hij best vaak op. Voor MTV enzo was het niet echt hip genoegquote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die was ook nog wel eens op Tha Boxx [afbeelding] volgens mij. Toen OnTheRoxx er nog was... goeie ouwe tijd [afbeelding]
Ja, maar volgens mij ook wel voorbij gekomen in MTV's Rockzone als ik me goed kan herinneren...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Daar was hij best vaak op. Voor MTV enzo was het niet echt hip genoeg![]()
Neuh, niks aanvragen, gewoon kijken, kwam altijd veel vette zooi voorbijquote:Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef Pwny het volgende:
Voor de tv zitten en met je telefoon je favo clip ook aanvragen omdat ze op internet toch niet te vinden waren
VH1quote:Op woensdag 19 september 2007 17:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij ook wel voorbij gekomen in MTV's Rockzone als ik me goed kan herinneren...
Man, ik wil die shit terug! OnTheRoxx, Rockzone, Wet&Wild, en doe dan Headbangers Ball er ook maar bij! TMF Rockt is nou ook weer niet zo super [afbeelding]
Hebben we nietquote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
dan heb ik idd met je te doen!
Als ik oefen ga ik ook meestal letterlijk zitten, maar gek genoeg...als ik Mercyful Fate wil leren spelen moet ik echt staan, anders kan ik er niet bij op één of andere manier.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Begin altijd met spelen wat ik al kan, en dan komen er vanzelf nieuwe dingetjes bovendrijven![]()
Maar als ik bv een nummer echt wil oefenen ga ik er ook echt voor zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |